Pawn Hearts Skrevet mandag kl 14:08 #21 Del Skrevet mandag kl 14:08 Tandoori-retter, gjerne med kylling (som garlic chicken) eller kongereker. Naan kan være med eller uten hvitløk; det viktigste er at brødet er luftig og mykt og helt nystekt. Mangochutney er aldri feil. Og jeg er så gal at jeg helst vil ha rødvin til (anbefales ikke av eksperter da sterk mat får garvestoffene i vinen til å tre mer fram). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mimifin72 Skrevet mandag kl 14:11 #22 Del Skrevet mandag kl 14:11 Palak paneer og biryani Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 16:56 #23 Del Skrevet tirsdag kl 16:56 Mango Curry. Anonymkode: ef90e...e97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet tirsdag kl 17:30 #24 Del Skrevet tirsdag kl 17:30 Kylling tikka masala. Sterk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet onsdag kl 13:47 #25 Del Skrevet onsdag kl 13:47 Biryani og rogan josh er to av favorittene mine. Ellers liker jeg nesten all indisk mat, både med og uten kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå