AnonymBruker Skrevet 1. februar #1 Del Skrevet 1. februar Når dere kvinner kysser en mann sin penis/kuk, hva symboliserer det for deg? Ellers, om du kaller en mann sin penis/kuk hesten, er det positivt ladd? Anonymkode: 0e38b...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Hva. Faen. Leste. Jeg. Nå. Anonymkode: 4e531...9ce 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Det er et tegn på begeistring ovenfor staken. Ja hesten er et positivt ladd kallenavn. Anonymkode: 858a6...acb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1. februar #4 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når dere kvinner kysser en mann sin penis/kuk, hva symboliserer det for deg? Ellers, om du kaller en mann sin penis/kuk hesten, er det positivt ladd? Anonymkode: 0e38b...e27 For meg så symboliserer det kjærlighet og sårbarhet. Hesten er ikke et ord jeg ville brukt. Hingsten derimot 😂 Tenker heller ikke at det har noe med størrelsen på kuken hans å gjøre. Det er hans virilitet og utstråling som tiltaler meg. At han viser meg at han har bøttevis med humor og tar seg selv lite høytidelig. Det er en RÅ mann i mine øyne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #5 Del Skrevet 1. februar Kysser penis og kaller den hesten? Er dette dårlig oversatt fra engelsk?? Jeg kysser ikke på penis, evt slikker jeg. Kaller ikke partner for verken dyr, mamma eller pappa/daddy. Anonymkode: df8fb...9bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #6 Del Skrevet 1. februar Hahahaha hæ? har aldri kysset en penis. Eller kalt den noe med hest… Anonymkode: 4151d...c72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #7 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hva. Faen. Leste. Jeg. Nå. Anonymkode: 4e531...9ce 👆🏻 Anonymkode: bfd59...b97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #8 Del Skrevet 1. februar Irak skrev (18 minutter siden): For meg så symboliserer det kjærlighet og sårbarhet. Hesten er ikke et ord jeg ville brukt. Hingsten derimot 😂 Tenker heller ikke at det har noe med størrelsen på kuken hans å gjøre. Det er hans virilitet og utstråling som tiltaler meg. At han viser meg at han har bøttevis med humor og tar seg selv lite høytidelig. Det er en RÅ mann i mine øyne. Takk. "Hesten min" var det vell. Hun har brukt ord som at jeg har n.g.r kuk og kaller meg en hvit n.g.r, uten at hun har lest boka, og hva den legger i begrepet. Heldigvis. Er det andre som har lignende kallenavn og bruker dem som affirmasjon i eget forhold? Noen nevner og sårbarhet, rundt det å kysse penis/kuk. Noen tanker rundt dette? Anonymkode: 0e38b...e27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå