Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1 Del Skrevet 7. mars 2006 Noen som vet hvilke personlighetstester som ofte blir brukt i forbindelse med jobbintervju? Og er det vanlig at 1.gangs intervju varer i nesten to timer? Og personlighetstest i 2. gangs intervju? Noe mer man kan forvente at skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. mars 2006 #2 Del Skrevet 7. mars 2006 Har vært på gruppeintervju en gang (12 jobbsøkere og 5-6 intervjuere), med personlighetstest og økonomitest i intervjuet (skriftlig). Varte i ca 3 timer, tror jeg. Økonomitesten ble gjennomgått i fellesskap etter at vi hadde svart individuelt. 2. gangsintervjuet etterpå var enkeltvis, to intervjuere og meg. Varte i ca 1 time, tok ganske mye utgangspunkt i det jeg hadde svart på personlighetstesten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #3 Del Skrevet 7. mars 2006 Vet du hvilken personlighetstest du besvarte? Belbin-testen osv.. Takk for interessant svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. mars 2006 #4 Del Skrevet 7. mars 2006 Jeg har måttet svare på mange, gjrene på nett mellom første og andregangs intervju. Har aldri hørt noe navn på noen av disse. Nye hver gang også. Noen har gitt resultater som er så bra at de er interessante for meg også, andre gir kun opplysninger man like gjerne kunne spurt meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå