AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Så jeg kan unngå dem til jeg blir bra igjen. Tror jeg har betennelse i kragebeinet. Anonymkode: 75bdb...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #2 Del Skrevet 1. februar Bump Anonymkode: 75bdb...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #3 Del Skrevet 1. februar Gå til en fysio så du kan få øvelser som passer deg. Anonymkode: df904...8fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #4 Del Skrevet 2. februar AnonymBruker skrev (19 timer siden): Gå til en fysio så du kan få øvelser som passer deg. Anonymkode: df904...8fc Er ikke det jeg spør om. Anonymkode: 75bdb...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caevel Skrevet 5. februar #5 Del Skrevet 5. februar Hvor i kragebeinet har du vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lancia667 Skrevet 6. februar #6 Del Skrevet 6. februar Kan være lurt å sjekke det. Jeg hadde vondt i kragebeinet etter fall. Trodde det var noe betennelse men hadde revet over leddbånd mellom kragebein og skulder. Da fikk jeg forbud mot øvelser over brysthøyde med armene til det hadde stivnet på et vis. Og måtte være veldig forsiktig med tunge løft. Men det gjelder vel sunn fornuft. alle øvelser som gir økt smerte i kragebein må man la være. Jeg brukte mye strikk øvelser. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå