Gjest Summertime Skrevet 7. mars 2006 #1 Skrevet 7. mars 2006 Jeg merker at jeg blir kjempetørr og veldig avhengig av for eksempel vaselin og blistex. Trenger en leppepomade som gjør leppene myke og gode, som jeg kan ta på et par ganger i døgnet - uten at leppene blir knusktørre ti minutter etterpå.. Er det noen som har tips?
Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #3 Skrevet 7. mars 2006 "Everon" fra Weleda. ....som jeg faktisk tror er den samme som er nevnt over her,hvis jeg ikke tar helt feil....
Gjest Gjesta Skrevet 7. mars 2006 #4 Skrevet 7. mars 2006 Skriver under på Weleda. Lips Bee Healthier fra Jason er også veldig god. Begge kjøpes på helsekost.
Tusseline Skrevet 7. mars 2006 #5 Skrevet 7. mars 2006 Jeg føler jeg har prøvd det meste, men har nå endt opp med Echinastick fra Helsekosten som favoritt.
Ling Skrevet 7. mars 2006 #9 Skrevet 7. mars 2006 "Everon" fra Weleda. ....som jeg faktisk tror er den samme som er nevnt over her,hvis jeg ikke tar helt feil.... ← Det stemmer!
Gjest Aloha Skrevet 7. mars 2006 #13 Skrevet 7. mars 2006 Vichy leppepomade, selges på apotek. Love it!
Gjest vimse Skrevet 7. mars 2006 #14 Skrevet 7. mars 2006 Tråd ryddet for utenomsnakk. Vimselims -moderator-
Gjest Tanita Skrevet 7. mars 2006 #15 Skrevet 7. mars 2006 noe med kokosolje, for det er rent. det må være rent. ikke mineralolje. Mineralolje har for store molekyler som ikke trenger ned og fukter, men bare legger seg utenpå som en film. derfor tørrer de ut.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #16 Skrevet 8. mars 2006 Jeg synes Mentholatum lebepomaden man får kjøpt på apoteket er veldig god.
momo Skrevet 8. mars 2006 #17 Skrevet 8. mars 2006 Mary Kay har en lepomade som bare er helt fantastisk. Sefølgelig har jeg mistet den, så jeg må skaffe meg ny.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #18 Skrevet 8. mars 2006 Weleda gjør leppene matte, mens Dr. Hausckha gjør leppne blanke. Begge inneholder produkter som ikke er avhengighetsskapende.
Gjest Gjest Skrevet 8. mars 2006 #20 Skrevet 8. mars 2006 Jeg bruker Labello, jeg ← Den gjør leppene avhengig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå