Gå til innhold

Slimproppen har gått!


Miss Marple

Anbefalte innlegg

I dag tror jeg slimproppen gikk. Litt ekkel beskrivelse, men det var en stor, blank, geleaktig klump på størrelsen med ei stor drue. Ikke noe blod, men det lignet heller ikke på vanlig utflod. Hm, er ikke helt klar for at det skal skje noe mer enda, men det kan jo enda ta uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å så spennende.

Gleder meg på dine vegne kjenner jeg...

har ei tulle på 4 mnd selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk for over 2 uker siden. Det kan ta tid likevel. Jeg har veldig mye rier nå, så det skjer nok noe snart, men vet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på at det enda går noen uker jeg, men ble liksom litt mer reelt nå at det snart kommer en lite baby.

Og Flowery, så spennende! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende!!!

:hoppe:

De sier jo at veldig mange går 2 - 3 uker uten propp før det ender i fødsel, så det blir jo spennende å se i ditt tilfelle da! ;)

Slimproppen trenger absolutt ikke være blodig, så det høres jo veldig ut som den... Var den litt som en slik "slimball" som er utrolig klissete og elastisk? Da er det mest garantert den! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var den litt som en slik "slimball" som er utrolig klissete og elastisk? Da er det mest garantert den! ;)

Jepps, det var den. Fastere enn vanlig utflod (ekkelt forklart....). Så det var nok mest sannsynlig den, og jeg forventer ingen fødsel med det samme, lillegutt har godt av vente litt til, men 2-3 uker passer meg ypperlig! (Typisk at jeg blir gående langt over eller noe...Får prøve å ikke skru opp forventningene om å føde tidlig for mye)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere fødeklare snupper!

Stikker bare hodet inn fra juli-augustklubben for å si lykke til med det forestående!

Det høres ut som begynnelsen på slimproppen synes jeg! Men den er nok en del større enn en drue ;)

Hos meg gikk den i flere omganger. Det var mye mer slim enn jeg trodde (sorry for detaljene...) og etter hvert ble den mer og mer blodblandet.

Dagen etter var gutten født! :tommel:

LYKKE TIL!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det en brunrødlig utflod som først var litt sterk også ble det svakere og svakere ettersom dagene gikk. Legen sa at det var slimproppen. Jeg venter og veeeenter.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror slimproppen har gått her også nå...eller den holder på...

I hele går tørket jeg seigt, gulaktig strikkslim når jeg var på do. Det kom i større og mindre mengder hver gang... Litt ekkelt igrunnen, men det er jo veldig spennende om noe er på gang da! Alle tegn på å kroppen forbereder seg til og nærmer seg fødsel velger jeg å ta positivt! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...