AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Er det bare ensomme mennesker som spiser karameller? Eller spiser sosiale mennesker også karameller? Og er karameller en jenteting? Jeg prøver ut en liten observasjon jeg har gjort meg, og jeg trenger innspill. Anonymkode: c61ae...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Ja Anonymkode: e8323...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden En mann jeg kjenner, med veldig stort nettverk og som jeg ikke vil tro er ensom, er veldig glad i karameller, og generelt alt med karamellsmak. Gjerne salt karamell da. Til og med sett de dele karameller på guttetur. Karamell og særlig salt karamell har jo vært en stor smak de siste årene, og det er veldig mange som liker det, så kan ikke tenke meg det er noe sånn eller sånn her, men interessant spørsmål. Hva er dine tanker rundt dette, sånn litt mer, siden du har en teori på det? Er det noen spesiell type karamell du tenker på, eller mer generelt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Jeg er ensom, men spiser ikke karameller. Har aldri likt det, og spesielt ikke salt karamell. Anonymkode: 9407f...d8e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden Jeg er ikke ensom og jeg spiser karameller. Mine venner spiser også karameller. Anonymkode: ca6fc...025 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Jeg elsker karameller. Jeg er ikke ensom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden Kjenner flere med stor omgangskrets som liker karameller, noen av dem er menn også. De begrenser seg ikke engang, men liker både smørkaramell, fruktkaramell, seig karamell, myk karamell, salt karamell, karamell i sjokolade og karamell med lakrissmak. Anonymkode: 43f50...e87 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden Er det en referanse jeg ikke tar i denne tråden? Snakker vi om hasjkarameller? Hva er galt med karamell? Nidar gråter. Anonymkode: c1a4e...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #9 Del Skrevet 1 time siden På denne korte tråden ser det ut til at min observasjon er totalt feil! Anonymkode: c61ae...ed7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det bare ensomme mennesker som spiser karameller? Eller spiser sosiale mennesker også karameller? Og er karameller en jenteting? Jeg prøver ut en liten observasjon jeg har gjort meg, og jeg trenger innspill. Anonymkode: c61ae...ed7 Jeg er alene, ikke ensom og spiser som regel ikke karameller 😂 Bare til stas gjør jeg det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå