AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Del Skrevet 31. januar Skal i bryllup i sommer der kleskoden er «sommerlig pent» Kan jeg bruke denne kjolen? Er den for enkel? Anonymkode: 90027...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #2 Del Skrevet 31. januar It’s giving nattkjole Anonymkode: c801e...57c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Del Skrevet 31. januar Med fine sko, og et pent smykke, synes jeg den er innafor. Anonymkode: 36878...ead 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CrazyCatLady2500 Skrevet 31. januar #4 Del Skrevet 31. januar Synes den er nydelig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Del Skrevet 31. januar Kjempefin, hvor er den fra? Anonymkode: d7305...28b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 31. januar #6 Del Skrevet 31. januar Den kan du bruke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #7 Del Skrevet 31. januar Grusom. Ser ut som gardinstoff og ikke veldig sommerlig. Vil ikke brukt denne i bryllup Anonymkode: c1576...29f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #8 Del Skrevet 31. januar Med noe fine heler, smykke og en clutch til blir den veldig fin. Liker kjoler som kan pynte opp og pyntes ned. Anonymkode: e6588...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #9 Del Skrevet 31. januar Greit nok, litt for enkel/hverdagslig Anonymkode: 0d305...b04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #10 Del Skrevet 31. januar Jeg tror ikke den vil passe for et bryllup, men du kan nesten ikke se det på bildet. Men se veldig nøye på det. Jeg synes det ser ut som stoffet er veldig tynt og nesten gjennomsiktig, det vil se ut som sommerkjole/strandkjole i virkeligheten. Også se rundt armene på bildet, kjolen er veldig rynkete der og de klarte ikke engang å fikse det for å ta pene bilder, uten at det rynket seg med engang. Så ja, jeg tror stoffet er bare billig og dårlig, men jeg vet jo ikke, jeg bare gjetter. Anonymkode: f6e66...b77 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #11 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg tror ikke den vil passe for et bryllup, men du kan nesten ikke se det på bildet. Men se veldig nøye på det. Jeg synes det ser ut som stoffet er veldig tynt og nesten gjennomsiktig, det vil se ut som sommerkjole/strandkjole i virkeligheten. Også se rundt armene på bildet, kjolen er veldig rynkete der og de klarte ikke engang å fikse det for å ta pene bilder, uten at det rynket seg med engang. Så ja, jeg tror stoffet er bare billig og dårlig, men jeg vet jo ikke, jeg bare gjetter. Anonymkode: f6e66...b77 Stoffet er tynt ja, det er viskose, viskose er og skal være tynt. Viskose er også et stoff som det brukes mye av på kjoler, så ike noe i veien med det. Ang. skrukkene så er det bare sløvhet og sikkert tett tidsskjema når bildene skulle tas. Viskose er det enkleste stoffet å få rett. Du kan nesten glatte det ut med egen kroppsvarme. Både kjolen og stoffet passer i bryllup. Anonymkode: e6588...7f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #12 Del Skrevet 31. januar Takk for svar alle, den er fra Nelly Blir nok nødt til å se hvordan den «faller» på meg før jeg bestemmer meg helt Anonymkode: 90027...22e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #13 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Stoffet er tynt ja, det er viskose, viskose er og skal være tynt. Viskose er også et stoff som det brukes mye av på kjoler, så ike noe i veien med det. Ang. skrukkene så er det bare sløvhet og sikkert tett tidsskjema når bildene skulle tas. Viskose er det enkleste stoffet å få rett. Du kan nesten glatte det ut med egen kroppsvarme. Både kjolen og stoffet passer i bryllup. Anonymkode: e6588...7f3 det kan være veldig forskjellig kvalitet på viskose, og det vet du sikkert. Det er billig viskose slik som på kjoler fra "Only", som koster 150 kroner, og som ser billig ut uansett hva man gjør. Og det er tung og tjukkere viskose som faller veldig pent, ikke gjennomsiktig og i tillegg behagelig å ha på over lengre tid. Begge disse kjolene er i viskose og på bildene kan man nesten ikke se forskjell på dem men jeg er sikker på at man kan se forskjellen veldig tydelig i virkeligheten. https://www.booztlet.com/no/no/by-ti-mo/linen-collared-midi-dress_32663710/228139275 https://www.booztlet.com/no/no/lindex/dress-evelina-aop_31677988/225646168 Anonymkode: f6e66...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar #14 Del Skrevet 25. februar AnonymBruker skrev (På 31.1.2025 den 9.33): Jeg tror ikke den vil passe for et bryllup, men du kan nesten ikke se det på bildet. Men se veldig nøye på det. Jeg synes det ser ut som stoffet er veldig tynt og nesten gjennomsiktig, det vil se ut som sommerkjole/strandkjole i virkeligheten. Også se rundt armene på bildet, kjolen er veldig rynkete der og de klarte ikke engang å fikse det for å ta pene bilder, uten at det rynket seg med engang. Så ja, jeg tror stoffet er bare billig og dårlig, men jeg vet jo ikke, jeg bare gjetter. Anonymkode: f6e66...b77 Det går fint an å ta på en kort underkjole, så gjør det ikke noe om kjolen er litt gjennomsiktig. Synes for øvrig at den øverste kjolen fra by Ti Mo som du viser til i et annet innlegg er veldig pen. Anonymkode: 36878...ead Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #15 Del Skrevet 6 timer siden Jeg skal gifte meg i sommer og kleskoden er sommerlig pent. Jeg synes nå kjolen ser nydelig ut og kunne lett vurdert å bruke noe lignende selv dersom jeg var gjest. Om jeg skulle pirke på noe er det at den har ganske dyp utringning og hvis du er godt begavet ved frontpartiet så kan det fort bli litt vulgært i et bryllup. Anonymkode: 75faa...959 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå