AnonymBruker Skrevet 4. februar #21 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, Herbalife Ble lurt med på ett av vekkelsesmøtene deres av ei overivrig venninne. (Dette er litt seriøst, for måten de folkene på det møtet oppførte seg var prikk likt en religiøs sekt). Anonymkode: 469b3...891 Mary kay i mitt tilfelle, var nesten klar til å kjøpe en palle (så det ut som) av en startpakke da jeg heldigvis våknet opp og spurte meg selv hva fader jeg gjør her, jeg kunne ikke solgt vann i en ørken lissom. Anonymkode: 7823c...281 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar #22 Del Skrevet 4. februar AnonymBruker skrev (6 timer siden): I ungdommen ble jeg og ei venninne forsøkt lurt inn av jesus revolution - mener å huske det var det de het. Det var en gjeng med jenter på vår alder som plutselig begynte å ta kontakt med oss da vi var ute og shoppet. Selvsagt sa de ingenting om religion i starten, virket bare som om de ville bli kjent med oss. Jeg ble skeptisk, men var jo høflig. De var ganske pågående og stilte mye spørsmål, ville vite når vi skulle i sentrum neste gang osv. Etter noen møter ville de ha både mobilnummer og spurte pent om de ikke kunne be for oss og om vi ville være med på møter. Tror vi ga falskt nummer og takket nei til møter, men de var meget pågående disse jentene her, så vi sluttet å dra til sentrum da vi syntes det var ubehagelig å møte på dem. Like plutselig som de kom, var de borte igjen 😅 Anonymkode: 850db...a55 Jesus Revolution! De husker jeg. Jeg og ei venninne ble også nærmest omringet av en gjeng jenter en gang som fjortiser, som startet med å snakke om alt slags annet, virket bare rare. Så kom det frem til slutt at det var noe Jesus-greier. Veldig rart, sånn snikmisjonering, late som de bare vil være venner. Er født og oppvokst på vestlandet, så jeg har jo blitt forsøkt vervet i alle slags sekter og grupperinger og avarter av kristendom som finnes, jeg har jo vokst opp med prester overalt, på ungdomsklubben og skolen og fotballen, det var andakt før diskoteket liksom. Er et mirakel at jeg er ateist, så mye misjonering og indoktrinering jeg har blitt utsatt for. Anonymkode: d8ba3...067 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå