AnonymBruker Skrevet 31. januar #1 Skrevet 31. januar Noen som har prøvd det? Funker det på glatta? Anonymkode: 53b8d...fa5
luxifine Skrevet 31. januar #2 Skrevet 31. januar Vi bruker dekk klister på sprayboks under skoene. Det er en midlertidig løsning, men funker fint!
AnonymBruker Skrevet 31. januar #3 Skrevet 31. januar Ja det fungerer, men det går vekk ganske fort dessverre. Anonymkode: 8f11e...9b2
AnonymBruker Skrevet 31. januar #4 Skrevet 31. januar luxifine skrev (2 timer siden): Vi bruker dekk klister på sprayboks under skoene. Det er en midlertidig løsning, men funker fint! AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det fungerer, men det går vekk ganske fort dessverre. Anonymkode: 8f11e...9b2 Ja man må ha boksen i veska og sprøyte på. Men vær obs på at den sitter litt fast på enkelte gulv, jeg gikk rett inn på gummigulvene på helsestasjonen og måtte rive meg litt løs 😂 Anonymkode: 98bc0...848
AnonymBruker Skrevet 31. januar #5 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja man må ha boksen i veska og sprøyte på. Men vær obs på at den sitter litt fast på enkelte gulv, jeg gikk rett inn på gummigulvene på helsestasjonen og måtte rive meg litt løs 😂 Anonymkode: 98bc0...848 Sikkert morsomt for de som skal vaske der Anonymkode: 62fc0...cbb 3 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar #6 Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Men vær obs på at den sitter litt fast på enkelte gulv, jeg gikk rett inn på gummigulvene på helsestasjonen og måtte rive meg litt løs 😂 Anonymkode: 98bc0...848 Selv om du ikke setter deg fast så lager du/dere jo kjempefest for rengjøringspersonell. Skikkelig respektløst å bruke fottøy med klister på innendørs. Anonymkode: b142a...840 3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå