Gå til innhold

Blowjob med/uten kondom.

Fremhevede innlegg

Gjest Solstråle
Skrevet

Hei

Det er mange blowjob-annonser her. Når dere treffes for første gang og suger en pikk, gjør dere det med kondom eller uten ? Hvordan er det å suge en pikk med kondom ? Er det vanskeligere eller det samme som uten kondom ? Følelsen endrer seg, er den like velsmakende eller som en gummidildo ?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke en god opplevelse for noen parter, men selvsagt blir det med om alternativet er ingenting.

Anonymkode: 43e88...afe

Skrevet

Hvor er det mange blowjob-annonser??

Jeg tenker man liksågodt kan være avholdende jeg da.

• Liker 3
Skrevet

Begynner å bli lenge siden jeg har utført oralsex. Men da jeg gjorde det, så var det med fast partner uten kondom.

Anonymkode: ac87f...f2d

Skrevet

Hvor er det blowjobannonser? Retter du spørsmålet litt mot prostituerte?

Ellers kan jeg ikke svare da jeg har vært med samme mann i over 12 år. Av ren nysgjerrighet, hva er poenget med denne tråden?

• Liker 3
Skrevet (endret)

Aldri sugd med kondom.. føler det blir bare rart.. nyter kuk i munn og gi en mann deilig opplevelse og la han komme i munn min og se han i øyne og samtidig svelge hele satsen hans 😍

Endret av Rop6996
  • Hjerte 5
Skrevet

https://kreftforeningen.no/forebygging/hpv-og-kreft/

Oralsex knyttes til sterk økning av kreft

Det er en økning i kreft som kommer av HPV. For noen av kreftformene er det snakk om så mye som en dobling i løpet av de siste årene. En viktig årsak er at HPV-smitten i samfunnet vokser. Totalt kan rundt 600 krefttilfeller årlig skyldes HPV: Rundt 300 tilfeller av livmorhalskreft, og omtrent 300 tilfeller av andre kreftformer blant både kvinner og menn.

99 % av livmorhalskreft. Nesten all livmorhalskreft skyldes HPV.

90 % av analkreft. En sjelden, men økende kreftform som oftest skyldes HPV. Både kvinner og menn kan få analkreft.

57 % av kreft i munn og svelg er HPV-relatert. Både kvinner og menn kan få kreft i munn og svelg, men kreften forekommer hyppigst blant menn.

50-80 % av peniskreft er HPV-relatert. Peniskreft er en sjelden kreftform som har økt mye de siste årene.

75 % av kreft i skjede og 30 % av kreft i kjønnslepper er HPV-relatert. Les mer om kreft i ytre kjønnsorgan til kvinner.

Anonymkode: 5cd6f...1d2

• Nyttig 1
Skrevet
visp skrev (På 30.1.2025 den 19.29):

Ligger et identisk innlegg på nakentid, ordrett likt. Så trådstarter har nok brukt klipp og lim, derav det med blowjobb-annonsen for de er det mange av der inne. 

Anonymkode: f6914...e8d

Skrevet

Bli sugd med kondom er like godt som å se Dagsrevyen. Unngår det. Står heller over.

Min penis er ekstremt følsom, og gummi ødelegger følelsen helt.  Nei takk. 

Skrevet
Sander33 skrev (1 time siden):

Bli sugd med kondom er like godt som å se Dagsrevyen. Unngår det. Står heller over.

Min penis er ekstremt følsom, og gummi ødelegger følelsen helt.  Nei takk. 

Ikke undervurder Dagsrevyen.

Anonymkode: 811c8...432

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke undervurder Dagsrevyen.

Anonymkode: 811c8...432

Den beste revyen.

• Liker 3
Skrevet

Da jeg var nyskilt og datet ble jeg sugd av samtlige jeg hadde sex med. Ingen brukte kondom. Men brukte kondom ved knulling på nye partnere.

m51

Anonymkode: acbe5...80b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

https://kreftforeningen.no/forebygging/hpv-og-kreft/

Oralsex knyttes til sterk økning av kreft

Det er en økning i kreft som kommer av HPV. For noen av kreftformene er det snakk om så mye som en dobling i løpet av de siste årene. En viktig årsak er at HPV-smitten i samfunnet vokser. Totalt kan rundt 600 krefttilfeller årlig skyldes HPV: Rundt 300 tilfeller av livmorhalskreft, og omtrent 300 tilfeller av andre kreftformer blant både kvinner og menn.

99 % av livmorhalskreft. Nesten all livmorhalskreft skyldes HPV.

90 % av analkreft. En sjelden, men økende kreftform som oftest skyldes HPV. Både kvinner og menn kan få analkreft.

57 % av kreft i munn og svelg er HPV-relatert. Både kvinner og menn kan få kreft i munn og svelg, men kreften forekommer hyppigst blant menn.

50-80 % av peniskreft er HPV-relatert. Peniskreft er en sjelden kreftform som har økt mye de siste årene.

75 % av kreft i skjede og 30 % av kreft i kjønnslepper er HPV-relatert. Les mer om kreft i ytre kjønnsorgan til kvinner.

Anonymkode: 5cd6f...1d2

Sterkere argument for HPV-vaksine skal man lete lenge etter.
Dette er kreftformer vi langt på vei har en løsning på. Dette er kreftformer vi burde klare å "utrydde" etterhvert.

Det er bra at alle unge får tilbud om det i dag, men voksne burde også fått tilgang på vaksinen gratis.

• Liker 3
  • 2 måneder senere...
Gjest Solstråle
Skrevet

Takk alle sammen for svarene deres.

AnonymBruker
Skrevet

Æææææhhh sæd drepende middelsmak i munnen!!

Aldri med alltid uten

Anonymkode: 40737...83d

Gjest Solstråle
Skrevet
Hannabanna skrev (På 30.1.2025 den 7:50 PM):

Hvor er det blowjobannonser? Retter du spørsmålet litt mot prostituerte?

Ellers kan jeg ikke svare da jeg har vært med samme mann i over 12 år. Av ren nysgjerrighet, hva er poenget med denne tråden?

Takk for svaret

Jeg gjorde en feil da jeg skrev det. Jeg mente det ikke - "her"-på kvinneguiden og ville si at det generelt på mange nettsteder/fora er mange som er villige til å gi eller motta.
Nei. Ikke for prostituerte.

Hvis jeg tenker  om BJ så vil jeg gjøre det uten kondom, men det er  farlig å få en sykdom. Det er derfor jeg spurte om din mening.

På min siste spontane treffe ei damen sa meg om sykdommen hennes, og det var flott fordi jeg hadde ikke kondom.

Gjest Solstråle
Skrevet
visp skrev (På 30.1.2025 den 7:29 PM):

Takk for svaret

Jeg gjorde en feil da jeg skrev det. Jeg mente  at det generelt på mange nettsteder/fora er mange som er villige til å gi eller motta.

Skrevet

Sex med kondom regnes ikke som sex. Bedre å la være.

AnonymBruker
Skrevet
Snok1 skrev (5 minutter siden):

Sex med kondom regnes ikke som sex. Bedre å la være.

Istedenfor å skrive slik...Kan du ikke heller oppfordre menn til å sterilisere seg? 

Jeg kjenner ikke så mange menn som bare "lar" være. Som regel hoppes det av i svingen, angrepille, eller de bare kjører på uten kondom og driter i konsekvensene. 

Finner man rett type kondom så tror jeg de fleste klarer å ha sex. Om man ikke er interessert i det, så er det best å la være om man kan klare det. 

Anonymkode: 29933...22e

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Om man ikke er interessert i det, så er det best å la være om man kan klare det. 

Det er nettopp dette jeg skriver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...