Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rosewood skrev (6 minutter siden):

De undervurderte Justin, big time. De forventet sikkert at han bare kom til å føye seg, slik han hadde gjort gjennom filmprosjektet. De bør ha noe jææævlig godt å komme med for at jeg skal tro på noe av det de sier.

Blir nesten litt flau over at jeg kjøpte den klagen til BL, og tenkte ”woooah” da jeg så at hun hadde tatt med tekstmeldinger. Når jeg ser på bildene av meldingene som ble sendt - de er jo kjempedårlige! Så tydelig redigerte og cherry picked. Justins bilder av meldingene er jo ordentlige screenshots og fylte inn ganske vesentlige detaljer og kontekst.

Ja, selv voicemeldingen der han svarer på den idiotiske og eviglange meldingen om at hun er Kaleesi med dragene Taylor og Ryan la han ved. 

Det som skjer fredag er at de kommer med enten noen betalte såkalte ofre for Justins trakassering, eller ordsmeden av en advokat har finkjemmet alt de har og laget det til noe å saksøke for. Blake er jo kjent for å lage mye ut av lite, som da make up artisten brukte fingeren til å applikere sminke og hun klagde det inn som sextrakassering. Er det på det nivået de legger seg kan de nok finne forskjellig, men at de har noe reelt? 100% ikke, for da hadde de ikke ventet til nå med å komme med det. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Magrat skrev (På 3.2.2025 den 22.09):

Denne videoen har et fint sammendrag.

Man kan lese transcript om man ikke ønsker å se den.

Du burde kanskje flagge at videoene du legger ut er med vinklingen fra høyrevridde-MAGA-republikanere. 

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
lajlaj skrev (27 minutter siden):

Du burde kanskje flagge at videoene du legger ut er med vinklingen fra høyrevridde-MAGA-republikanere. 

Hvilken rolle spiller det, når venstrevridde også kjemper for sannhet og rettferdighet i denne saken?

Du har fått med deg at Justin Baldoni er åpen om å være feminist, ikke sant? Denne saken går langt forbi politiske sider.

• Nyttig 2
Skrevet
lajlaj skrev (43 minutter siden):

Justin Baldoni er så venstre som de kommer.

Så, om noe er det hyggelig at høyre og venstre samarbeider om noe ❤️😊

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
lajlaj skrev (3 timer siden):

I denne saken spiller ikke politikk en eneste rolle. Det som legges frem er beviser svart på hvitt. Når RR og BL legger frem beviser leser jeg dem også. Det er bare utrolig lite de kommer med, annet enn «bare vent».

• Liker 10
Skrevet
Magrat skrev (3 timer siden):

Justin Baldoni er så venstre som de kommer.

Så, om noe er det hyggelig at høyre og venstre samarbeider om noe ❤️😊

Jepp, Candace Owens og han kunne ikke vært lengre fra hverandre politisk enn de er. 

• Liker 4
Skrevet
Rosewood skrev (På 3.2.2025 den 22.36):

Det intervjuet der gjør meg så provosert! Først av alt, det var en gratulasjon! Hun hadde allerede annonsert at hun var gravid og hun hadde en synlig mage. Det var ikke noe hush hush liksom. ”Congrats on your bump 🤡” altså wtf, bare smil og si takk. 

Og så når intervjueren spør om klærne i filmen de spilte i, da skal hun bli støtt og leke feminist, sånn ”ehhh, det hadde de aaaaldri spurt en mann om”, altså shut tf up. Intervjueren jobber innenfor mote, og Blake elsker å snakke om klær. Du er ikke så dyp Blake, sorry liksom. Bare se på promoteringen til denne nye filmen, dama er jo helt blåst. Helt krise. ”Oh you want me to location share??“ og ”Wear your florals 🤗”. 

Deretter går de hen og stenger Kjersti ute og snakker bare med hverandre. Veldig ungdomsskole fjortis oppførsel. Æsj

Det blikket hun sendte Kjersti etter hun sa "congrats on your bump". Så utrolig fiendtlig. 

Og morsomt at hun leker feminist samtidg som hun promoterer  en Woody Allen film..

• Liker 11
Skrevet
miaw skrev (8 timer siden):

Det blikket hun sendte Kjersti etter hun sa "congrats on your bump". Så utrolig fiendtlig. 

Og morsomt at hun leker feminist samtidg som hun promoterer  en Woody Allen film..

Helt jævlig! Skjønte godt at hun fikk lyst til å slutte. Og på slutten av intervjuet da hun andre som satt ved siden av Blake himlet med øynene.. Altså, voksne kvinner?? Ufordragelig oppførsel.

• Liker 19
  • Nyttig 1
  • 5 måneder senere...
Gjest pop up bruker
Skrevet

Leste i vg i dag at Blake Lively sitt team krever å få utlevert inneholdet i google kontoen til Kjersti Flae :o ganske drøyt syns jeg!

Nå vet jeg ikke om det er alt, eller avgrensa deler, men helt sjukt at det man kan begjære det utlevert i en sivil sak som dette. Skjønner det hvis det er tale om drap og det er myndighetene som krever det, men ikke saker som her. Nå er kanskje ikke Kjersti Flae gravejournalist akkurst, men hun sitter sikkert på noe pikant her og der, og har sine kilder hun skal beskytte. 

Får håpe hun får stoppet det. 

https://www.vg.no/rampelys/i/rPxmpl/norske-kjersti-flaa-om-ny-lively-stevning-direkte-angrep?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1&utm_medium=dre-6870db3072273a3cca9dfd9b&utm_source=androidapp&utm_medium=share

Skrevet

Hun har mistet plottet fullstendig. Hun virker *desperat* etter å finne noe å ta ham på. Virker som hun har helt glemt hva hennes opprinnelige søksmål var, nemlig sexual harassment. Plutselig var ikke det så ille lenger, nå er det stoltheten hennes 🫡 Kjære Khaleesi, Plantation Princess - det er ingen ”smear campaign“ mot deg her, det er din ufordragelige opptreden i offentligheten, og den idiotiske reklameringen av It ends with us som gjorde at folk snudde seg imot deg i utgangspunktet. Og dette hjelper ikke 🤡

• Liker 7
Skrevet
Molly85 skrev (På 4.2.2025 den 14.06):

Ehm hun harselerte over at Selena kalte menn som har drept barn «my people» og gråt over at de ble sendt hjem. De var ulovlige innvandrere, og at de har fått barn er ingen formildende omstendighet pm du har drept mennesker. Selena var litt enkel der, rett og slett. Man kan være uenig med Candace, men hun er rå på å sammenfatte saker i podcastene sine. Og i Baldonis tilfelle så er alt av sms, e-poster og telefoner offentliggjort, så det er ikke som at man må lete på shady steder etter beviser mot Blake og Ryan. 

Det er ikke bare mordere som sendes ut av landet, det er tilfeldige menesker. Selv Trump sine advokater har inrømt at de har gjort feil....

Candis kan kansje være underholdene, men hun har et veldig løst forhold til fakta. Skumelt om det finnes folk som tror på fortelingene hennes. 

Skrevet
Pippi Lotta skrev (2 timer siden):

Det er ikke bare mordere som sendes ut av landet, det er tilfeldige menesker. Selv Trump sine advokater har inrømt at de har gjort feil....

Candis kan kansje være underholdene, men hun har et veldig løst forhold til fakta. Skumelt om det finnes folk som tror på fortelingene hennes. 

Mener du det om Andy Signore også?

Skrevet
Margit777 skrev (4 timer siden):

Mener du det om Andy Signore også?

Hvem er det? 

Skrevet (endret)
pop up bruker skrev (På 11.7.2025 den 13.44):

Leste i vg i dag at Blake Lively sitt team krever å få utlevert inneholdet i google kontoen til Kjersti Flae :o ganske drøyt syns jeg!

Nå vet jeg ikke om det er alt, eller avgrensa deler, men helt sjukt at det man kan begjære det utlevert i en sivil sak som dette. Skjønner det hvis det er tale om drap og det er myndighetene som krever det, men ikke saker som her. Nå er kanskje ikke Kjersti Flae gravejournalist akkurst, men hun sitter sikkert på noe pikant her og der, og har sine kilder hun skal beskytte. 

https://www.vg.no/rampelys/i/rPxmpl/norske-kjersti-flaa-om-ny-lively-stevning-direkte-angrep?utm_source=vgfront&utm_content=hovedlopet_row2_pos1&utm_medium=dre-6870db3072273a3cca9dfd9b&utm_source=androidapp&utm_medium=share

Det er jo helt sinnsykt! Både at det faktisk går an å etterspørre dette via retten, for det er jo creepy, men også at de faktisk gjør det. Jeg håper Flaa klarer å få stoppet dette. Alt av kilder hun har brukt i arbeidet sitt oppigjennom kan jo nå potensielt bli avslørt, uten at jeg vet om det brukes mange hemmelige kilder, og i tillegg, hun som freelance er jo sårbar da hun ikke har et stort firma i ryggen. IP-adressen(e) og bank-infoen hennes kan jo også potensielt bli delt her. "Tar" de henne, kan de komme til å ta mange fler etter hvert. Makteliten i Hollywood er en gjeng feiginger som ikke tør å stå for det de selv sier og gjør, så de vil knerte de kritiske stemmene. 

Endret av PusheenPusheen
Tilleggssetning.
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Pippi Lotta skrev (6 timer siden):

Hvem er det? 

En annen youtuber som lager conten om Blake og Ryan. Han har også blitt saksøkt for han holder på å lage en dokumentar om de nå. Og Blake påstår han samarbeider med Justin i hennes påståtte "smear campaign". Popcorned planet heter kanalen.

Skrevet
pop up bruker skrev (På 11.7.2025 den 13.44):

Håper at Kjersti Flaa ikke bruker Google da, men Duckduckgo og andre mailtjenester (noe alle burde gjøre, uansett pga. personvernhensyn). Da tror jeg de sliter. 

Skrevet
Margit777 skrev (1 time siden):

En annen youtuber som lager conten om Blake og Ryan. Han har også blitt saksøkt for han holder på å lage en dokumentar om de nå. Og Blake påstår han samarbeider med Justin i hennes påståtte "smear campaign". Popcorned planet heter kanalen.

Oki, han har jeg ikke hørt om.

I forhold til Candys så var det førts og fremst komentaren om at de sender ut mordere jeg reagerte på, og det at hun jo ikke er noen pålitelig kilde generelt. Hun støtet Trump i den siste valgkampen, men snude et par måneder etterpå når hun ikke fikk jobbe for han. Så enten er hun ekstremt sleip som løyg til følgerne sinne om at han han ville bli en god president for egen vinning, eller så er hu ret og slet dum som ikke forsto at Trump kom til å gjøre akurat det han lovet å gjøre..... Uanset ikke påitelig!

Angående Baldoni så fremstår han helt klart best i konflikten! Jeg har lest boken, og ble så skufet over filmen!!!! Hans vinkling og fokus var så mye bedre en å snake om blomster og mote! Så allerede der liker jeg han så mye bedre, så har vel alt som har kommet frem senere bare forsterket det intryket. 

• Liker 4
Gjest pop up bruker
Skrevet
iliah skrev (5 timer siden):

Håper at Kjersti Flaa ikke bruker Google da, men Duckduckgo og andre mailtjenester (noe alle burde gjøre, uansett pga. personvernhensyn). Da tror jeg de sliter. 

Tror hun bruker google, siden hun var bekymret og ville protestere? Hvis ikke hadde vel ikke vært noe stress. 

• 1 måned senere...
Skrevet

Noen som har sett dokumentaren(e)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...