AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:39 #61 Del Skrevet onsdag kl 18:39 Flere fine og koselige steder rundt Oslo . Med kort togtur er du i Oslo . Ski Ås Vestby 😊 Anonymkode: fdc21...b80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 18:56 #62 Del Skrevet onsdag kl 18:56 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 18.39): Er det forskjell på å bo på Stovner enn Lørenskog ? Anonymkode: e69da...38f Ja, spesielt om man ikke har bil. Anonymkode: b3200...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:04 #63 Del Skrevet onsdag kl 19:04 AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 21.14): Man får da lån selv om man er ufør. Ufør er fast inntekt. Men det er lav inntekt, så ergo ikke mye lån. TS gir info som tilsier at hun vil ha rundt 700 000 kr i EK. Anonymkode: 223d3...490 Ja. Men det er ingen uføre som har råd til et slikt lån i Oslo . Jeg har bodd i Oslo hele livet , er ung ufør og har 1,2 mill i ek. Gevinst av salg av leilighet da jeg ikke klarte kombinasjonen økte fellesutgifter og høyere rente lenger . Jeg er altså fucked. Og har ikke annet valg enn og forlate hjembyen min. Det hjelper ikke og « få « lån. Det må være høyt nok, samtidig som man må kunne betale på det, OG fellesutgiftene som økes overalt. Anonymkode: b3200...b9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 19:14 #64 Del Skrevet onsdag kl 19:14 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ja. Men det er ingen uføre som har råd til et slikt lån i Oslo . Jeg har bodd i Oslo hele livet , er ung ufør og har 1,2 mill i ek. Gevinst av salg av leilighet da jeg ikke klarte kombinasjonen økte fellesutgifter og høyere rente lenger . Jeg er altså fucked. Og har ikke annet valg enn og forlate hjembyen min. Det hjelper ikke og « få « lån. Det må være høyt nok, samtidig som man må kunne betale på det, OG fellesutgiftene som økes overalt. Anonymkode: b3200...b9d Jeg vet det, og det er de mange av oss prøver å forklare TS. Urealistiske forventninger til hvor mye man kan låne, virker det som. Flyttet også fra Oslo for å gjøre økonomien lettere, var lurt Anonymkode: 223d3...490 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå