Gå til innhold

Rastløse bein om kvelden!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter å strekker ut beina og spinner fra i lufta, min datter skjønner hva jeg holder på med for hun har det samme. Andre sommhar dette? Og kan gi tips for "urolige bein?"

Anonymkode: bb40b...399

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vektdyne

AnonymBruker
Skrevet

Ligg på magen og ta beina opp i luften slik at de sovner. Eneste som hjelper for meg 

Anonymkode: 91dab...cde

AnonymBruker
Skrevet

Sifrol er det eneste som hjelper her.

Anonymkode: 8ceef...7c2

AnonymBruker
Skrevet

Magnesium. Tru meg, det funker!

Anonymkode: 907d5...f6d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan prøve magnesium.

Anonymkode: 6087e...5e8

AnonymBruker
Skrevet

🤗🤗Okei skal prøve triksene. Blir gal. 

AnonymBruker
Skrevet

Magnesium hjelper. Merker det fort om jeg glemmer det noen dager!

Anonymkode: 5a0a6...784

• Liker 1
Skrevet

Jeg tar en liten mengde Ibux salve å smører nederst på føttene å litt oppover leggen. Dette fungerer med det samme å hver gang.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg sitter å strekker ut beina og spinner fra i lufta, min datter skjønner hva jeg holder på med for hun har det samme. Andre sommhar dette? Og kan gi tips for "urolige bein?"

Beveg deg mer i løpet av dagen!!!!

Anonymkode: a246f...0a0

AnonymBruker
Skrevet

Magnesium kan virke.

Jerntilskudd hvis du har ferritin under 50 (studier viser det). Fungerer glimrende på meg! Begynner det å rykke i beina tar jeg jern en stund i samråd med legen min, slutter når det blir bra :)

Tøyeøvelser, massasje, skumrulle rett før leggetid.

Iskaldt vann til leggene er numne, og så legge seg med dem litt fuktige utenfor dyna.

Pass på sittestillingen på jobb slik at du ikke sitter med føttene på tå og spenner leggene.

Istedenfor ulltråd-trikset så prøv med en spiral hårstrikk i plast. Det stimulerer følenervene i huden, og kan overdøve kriblingen slik at den ikke blir så intens :)

Anonymkode: 44055...c99

AnonymBruker
Skrevet

Du går ikke på noe spesielle medisiner som kan gi dette som bivirkning? Jeg bare spør, fordi jeg slet med rest legs før og det var en bivirkning av at jeg gikk på Seroquel. Her var det så ille at jeg måtte trappe ned og slutte på medisinen. Det hjalp ikke en gang og ta Magnesium.

Anonymkode: 2b8ba...2dc

• Liker 1
Skrevet

Det fins en ny, genial medisin som tar bort plagene uten bivirkninger. Husker ikke navnet nå. Prat med legen. Sifrol har bivirkninger.

Skrevet
Anonym11223344 skrev (1 minutt siden):

Det fins en ny, genial medisin som tar bort plagene uten bivirkninger. Husker ikke navnet nå. Prat med legen. Sifrol har bivirkninger.

Neurontin heter den. 

AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (2 minutter siden):

Neurontin heter den. 

Neurotin har jeg nå tatt litt av andre grunner, og fått en del bivirkninger av. Sliter og veldig mye med rastløse bein,men den har desverre ikke hjulpet meg der.

Anonymkode: c9b1c...b17

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noe som funker er  betteryou magnesium sleep lotion fra sunkost. Lotion er MYE bedre og lettere opptakelig gjennom huden, man slipper og da bivirkningene ved å ta det oralt. Etter jeg begynte å smøre beina mine med denne har jeg ikke opplevd rastløse bein. Annbefales på det sterkeste jeg kommer aldri til å slutte med denne har brukt dette i mangen år og gjør underverk fir avslapning. Oral og lotion magnesium er som natt og dag effekt, forstår ikke hvorfor oralt magnesium selges engang.

Anonymkode: 44aad...621

AnonymBruker
Skrevet

Sliter skikkelig med dette. 

Denne Magnesiumen ga meg et nytt liv etter allerede første dag:

https://vitaminexpress.no/magnesium-synergy-magnesium-kapsler?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NO | shopping | non-brand | focus&utm_term=&utm_content=&utm_id=20811382757&utm_adgroupid=154784438814&gad_source=1&gclid=EAIaIQobChMIm-zV6LGdiwMVk1qRBR1y7Sb1EAQYASABEgIX-PD_BwE

Står man skal ta 1 x 2 ganger om dagen, men jeg tar bare en sammen med lunsjen. Tar jeg to blir det for mye for kroppen og jeg blir uvell og dårlig i magen.

Men nå sover jeg bedre, er mindre urolig i beina om kvelden og jeg har generelt mindre vondt i kroppen .

Anonymkode: 4e1b3...a5f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...