Gjest Piper Skrevet 8. mars 2006 #21 Skrevet 8. mars 2006 Så lenge man har passordet og kan sjekke alt, hadde jeg ikke hatt noen problemer med å la en 9 åring få msn. Det er jo en måte å holde kontakten med vennene sine på, utrolig bra for skrivehastigheten + å lære å bruke tastaturet. For elelrs er det lite barn skriver på dataen, for de bruker som regel musen
jordbær Skrevet 8. mars 2006 #22 Skrevet 8. mars 2006 Hmm.. Jeg vet iallefall at dem hadde MSN messenger da jeg var 14-15år.. 7år siden.. For da begynte venninnene mine i klassen å bruke det. Selv brukte jeg ICQ frem til for to år siden. IM er gammelt nytt, ja. Forøvrig var jeg 14år da jeg fikk min første e-postadresse... Men det var først da jeg begynte å bruke nettet aktivt! Synes det er fint at barn kan holde kontakten via MSN. Enklere for foreldre å overvåke, enn SMS hvis det er nødvendig. Ting kan også spores enklere. Dessuten utvikler dem lese/skriveferdighetene! Snakket med mitt da 9-år gamle tantebarn via MSN for en tid siden. Kjempekoselig! (Via søstra mi sin konto)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå