Gå til innhold

Bilete frå dagen vår!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, det tek tid å få til greie heimesider, i alle fall når ein studerer i tillegg. Me gifta oss 10. august, og har endeleg fått nokre bilete ut på nettet:

http://www.herland.net/bryllup

...Turid

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Dere var så utrolig nydelige.

Og den stilige bilen.

GRATULERER!

Gjest *Perser*
Skrevet

Dere var nydelig begge to :)

gratulerer så masse som man og kone :P

Skrevet

Gratulerer så mye!!! :D

Dere var UTROLIG flotte!!

(den buketten din synes jeg var veeldig flott...kunne tenkt meg noe slikt selv faktisk! :D )

Skrevet

ÅÅhh så fine dere var!!! :D

Den kjolen din var helt nydelig, for ikke å snakke om blomsten.

Men det jeg lurer på er blomstervasene på bordet! hvilke flasker brukte dere som vaser. Det er noe slikt jeg skal ha også, men jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i vaser. Hvor fikk du tak i dine!

Gratulerer så masse som mann og kone!

masse klemmer fra Magnhild

Skrevet

Det så unektelig ut som farrisflasker...de er iallefall utrolig dekorative! de er isblå/lys blå og kan godt brukes som vaser!! :D

Gjest Anonymous
Skrevet
Men det jeg lurer på er blomstervasene på bordet! hvilke flasker brukte dere som vaser. Det er noe slikt jeg skal ha også' date=' men jeg vet ikke hvor jeg skal få tak i vaser. Hvor fikk du tak i dine![/quote']

Det er Farris-flasker. Ein får kjøpt større slike flasker (0,7 l eller noko slikt) i vanlege butikkar. Det var eigentleg det me gjorde, for det er kun serveringsstader som får lov til å bruka dei små flaskene (0,3 l trur eg). Men då me begytne å setja opp blomane, så kom kjøkkenfolka og lurete på om me trengte fleire flasker. Dei hadde nemleg kjempemange små flasker liggjande frå tidlegare bryllaup, som dei ikkje hadde levert inn for pant endå. Så me fekk bruka så mange av dei som me ville, så lenge dei fekk dei tilbake etterpå. Dei små flaskene viste seg å passa mykje betre til dei dekorasjanane me hadde tenkt å ha, så me brukte nesten berre små flasker.

Broren min er stolt av bilen sin. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...