AnonymBruker Skrevet 30. januar #41 Del Skrevet 30. januar Det man aldersmessig bør ha som nedre grense er 16 år. Er den yngste 16 år eller mer så kan den eldste være hva som helst. Har begge lyst så er det bare å kjøre på så lenge begge er 16 år eller eldre. Den beste sexen har man ofte med jevngamle. Den mest spennende sexen har man ofte med de med størst aldersforskjell. Anonymkode: 9b557...128 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 30. januar #42 Del Skrevet 30. januar (endret) TS er en heldig mann, bare å kjøre på! Forøvrig er kåte damer og god sex et knapphetsgode, så å avstå fra lovende muligheter er ikke spesielt lurt. Livet er for kort til det. Endret 30. januar av Resignert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 30. januar #43 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (12 timer siden): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligge med meg. Argumenter for og mot? Anonymkode: 59d9b...40a Hva har du å tape? og hva kan gå galt? Har du virkelig hjerte til å si "Nei" til en kvinne som vil ha sex med deg? Et "Nei" blir i ca 95% av tilfellene, at hun aldri vil spørre deg igjen. Men hvis du forklarer henne hvorfor, og gir henne oppmuntring at hun er fantastisk og mere en god nok. Og at du har så lyst på henne, men håper hun forstår hvorfor. Da vil nok musa hennes krible og tenke litt annerledes.. Så neste gang kvinnen spør.. da må du ikke si "Nei" igjen, for da blir musa forbannet og mister lysten på deg😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #44 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (14 timer siden): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligg med meg. Argumenter for og mot? For: Du skal være glad for det du får fordi du er en mann på 40+ som henger på et Kvinneforum. Du er nok en spesiell type, og vi får håpe hun ikke er veldig "spesiell", for da er i mot siden det vil fremstå som et overgrep. Anonymkode: 5cf90...cb5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #45 Del Skrevet 30. januar Jeg ble nettopp 40 og jeg har en FWB på 22. Jeg er ikke umoden, og hun har ikke daddy issues. Begge er oppegående. Jeg er i veldig god form og ser bra ut, er interessant og har relativt høy sosial status. Hun er selvstendig, fysisk attraktiv og ikke noe mindre moden enn en traust 44-årig kvinne. Funker bra for begge! Anonymkode: a5c49...891 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 30. januar #46 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg ble nettopp 40 og jeg har en FWB på 22. Jeg er ikke umoden, og hun har ikke daddy issues. Begge er oppegående. Jeg er i veldig god form og ser bra ut, er interessant og har relativt høy sosial status. Hun er selvstendig, fysisk attraktiv og ikke noe mindre moden enn en traust 44-årig kvinne. Funker bra for begge! Anonymkode: a5c49...891 Jeg ser ikke så bra ut hvis man ikke tar i betrakning min høye alder. Min gode form er skjult av flere kilo enn jeg setter pris på, og min sosiale status synes ikke. Jeg er ut fra din beskrivelse av deg selv Anonymkode: a5c49...891 din rake motsetning. Allikevel er jeg sikker på at de fleste kvinner setter mer pris på sex med meg enn med deg. Ikke fordi jeg er perfekt, men fordi det du skryter av knapt har betydning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #47 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligg med meg. Argumenter for og mot? Anonymkode: 59d9b...40a Motargumentet ville jo vært om dere skulle blitt i lag. Men kun for sex? Kjør på! Anonymkode: cc8c7...c50 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #48 Del Skrevet 30. januar Village skrev (32 minutter siden): Jeg ser ikke så bra ut hvis man ikke tar i betrakning min høye alder. Min gode form er skjult av flere kilo enn jeg setter pris på, og min sosiale status synes ikke. Jeg er ut fra din beskrivelse av deg selv Anonymkode: a5c49...891 din rake motsetning. Allikevel er jeg sikker på at de fleste kvinner setter mer pris på sex med meg enn med deg. Ikke fordi jeg er perfekt, men fordi det du skryter av knapt har betydning. Jeg er 100% sikker på at du tar feil. Men godt forsøk på å rive ned andre for å få deg selv til å føle deg bedre. Anonymkode: a5c49...891 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #49 Del Skrevet 30. januar Hvorfor skal folk mene noe om det? Dere har vel sex i det private? Eller skal dere "ligge" på torget i byen? Skjønner ikke problemstillingen. Anonymkode: 06c3d...241 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #50 Del Skrevet 30. januar Hvis dere begge er single og ønsker dette, så ser jeg ikke noe problem. Dere er begge voksne med livserfaring og ferdig utviklet kropp å hjerne. Dere kan ta valg uten at dere er manipulert eller presset. Men jeg grøsser av personen som mener det er ok at 50-åringer kan gå etter 16-åringer… Anonymkode: 753fc...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 30. januar #51 Del Skrevet 30. januar (endret) Village skrev (3 timer siden): "Jeg ser ikke så bra ut hvis man ikke tar i betrakning min høye alder. Min gode form er skjult av flere kilo enn jeg setter pris på, og min sosiale status synes ikke. Jeg er ut fra din beskrivelse av deg selv Anonymkode: a5c49...891 din rake motsetning. Allikevel er jeg sikker på at de fleste kvinner setter mer pris på sex med meg enn med deg. Ikke fordi jeg er perfekt, men fordi det du skryter av knapt har betydning." --- Jeg er 100% sikker på at du tar feil. Men godt forsøk på å rive ned andre for å få deg selv til å føle deg bedre. Anonymkode: a5c49...891 --- Jeg var nok litt uærlig i det jeg skrev Anonymkode. Skal jeg være helt ærlig så er ditt skryt en turn off både for kvinner og menn. Det er jeg 100 % sikker på. Nå føler jeg meg bedre... Endret 30. januar av Village Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Village Skrevet 30. januar #52 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis dere begge er single og ønsker dette, så ser jeg ikke noe problem. Dere er begge voksne med livserfaring og ferdig utviklet kropp å hjerne. Dere kan ta valg uten at dere er manipulert eller presset. Men jeg grøsser av personen som mener det er ok at 50-åringer kan gå etter 16-åringer… Anonymkode: 753fc...cea Det er ingen her som har skrevet at det er ok å gå etter noen så da grøsser du i løse luften. Å gå etter noen er ikke OK uansett hvor gammel vedkommende man går etter er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #53 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (18 timer siden): Livet altså, så bra det svarte til forventningene. Vil du fortelle litt om hva dere gjorde? Anonymkode: f7b41...0e7 vanlig sex. piv. ulike stillinger. litt usikker på om du sikter til den modne damen da jeg var ung, eller hva jeg til nå har gjort med den damen på rundt 30? men piv med begge. litt foto og filming. Anonymkode: 59d9b...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #54 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 16.09): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligg med meg. Argumenter for og mot? Anonymkode: 59d9b...40a Ser kun fordeler. Hva er problemet? Pul i vei når du har sjansen! Anonymkode: 93ce8...756 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå