AnonymBruker Skrevet i går, 16:05 #21 Del Skrevet i går, 16:05 Du lever bare én gang, gjør det beste ut av det Og drit i hva andre sier. Jeg var i forhold med en 17 år eldre enn meg i starten av tyveårene, no shame Anonymkode: c83da...bf2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:06 #22 Del Skrevet i går, 16:06 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Du vil bli sett ned på av andre Anonymkode: c959b...1e9 Mange vil også se opp til ham. Dersom hun er fin vil han også bli beundret av andre kvinner. Anonymkode: 86d39...fc0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 #23 Del Skrevet i går, 16:07 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ikke hvis man er far og datter. Får noen på din alder nyss i dette, så blir du rimelig uattraktiv på markedet. Anonymkode: c959b...1e9 Feil. Det motsatte skjer hvis hun er fin. Anonymkode: 86d39...fc0 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:07 #24 Del Skrevet i går, 16:07 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Du er sikker på at hun vil? Anonymkode: 1e588...331 ja Anonymkode: 59d9b...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:11 #25 Del Skrevet i går, 16:11 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Du er sikker på at hun vil? Anonymkode: 1e588...331 Hva i huleste har du med dette å gjøre da? Hold deg til saken. Anonymkode: 86d39...fc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:20 #26 Del Skrevet i går, 16:20 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligg med meg. Argumenter for og mot? Anonymkode: 59d9b...40a Hvorfor bryr du deg om hva andre mener? Når du er snart 50 burde du klare å ta avgjørelser selv. Herregud, noen menn er håpløse.. Anonymkode: 7d6b0...4e9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 16:24 #27 Del Skrevet i går, 16:24 Det er vel ikke noe problem det. Min mann er 15 år eldre enn meg og har aldri hørt om noen som har vært negative til vårt forhold. Anonymkode: 298db...ddf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 17:58 #28 Del Skrevet i går, 17:58 Eldre menn og yngre kvinner er en helt naturlig kombinasjon. Du bør ikke gå noe lavere enn 23, da begynner det å bli creepy. Anonymkode: a72a8...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 18:19 #29 Del Skrevet i går, 18:19 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du vil bli sett ned på av andre Anonymkode: c959b...1e9 Herregud høres bare ut somajalusi Anonymkode: 5c3a3...7d9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godfisk Skrevet i går, 18:29 #30 Del Skrevet i går, 18:29 Jeg hadde en ff som var nærmere 40 da jeg var tidlig i 20-åra. Har ingen dårlige følelser om det i ettertid, og han var mye bedre i senga enn de som var på min alder. Men mye avhenger sikkert av hvor ærlige man er med hverandre, og hvordan «forbindelsen» avsluttes, for at det skal føles greit. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Even Tuell Skrevet i går, 19:08 #31 Del Skrevet i går, 19:08 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligg med meg. Argumenter for og mot? Anonymkode: 59d9b...40a For: - Du har lyst - Hun har lyst - Sex er digg Mot: - 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss91 Skrevet 23 timer siden #32 Del Skrevet 23 timer siden Vi blir 34 og 48 i år, trives veldig godt sammen i senga 😁 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #33 Del Skrevet 23 timer siden ts her. det artige er at jeg hadde en pulevenninne som var ca 20 år eldre da jeg var rundt 30, hehe. nå er det jeg som er nesten 50 og har en ung dame som vil ligge med meg. ble veldig bra i kveld, svarte til forventingene. Anonymkode: 59d9b...40a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #34 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): ts her. det artige er at jeg hadde en pulevenninne som var ca 20 år eldre da jeg var rundt 30, hehe. nå er det jeg som er nesten 50 og har en ung dame som vil ligge med meg. ble veldig bra i kveld, svarte til forventingene. Anonymkode: 59d9b...40a Livet altså, så bra det svarte til forventningene. Vil du fortelle litt om hva dere gjorde? Anonymkode: f7b41...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bullehurk Skrevet 23 timer siden #35 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager, jeg sverger på mine barns liv! Anonymkode: f7b41...0e7 De vet ikke hva de snakker om, kjør på. Jeg er strax 50, og har 16 år yngre ff/kk/elsker (stryk det som ikke passer) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #36 Del Skrevet 23 timer siden bullehurk skrev (21 minutter siden): De vet ikke hva de snakker om, kjør på. Jeg er strax 50, og har 16 år yngre ff/kk/elsker (stryk det som ikke passer) Bare å nyte🥰 Anonymkode: f7b41...0e7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #37 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Mann sent 40-årene her. En kvinne på snaut 30 vil ligg med meg. Argumenter for og mot? Anonymkode: 59d9b...40a Kjør på. Ingen som vil si noe på det. Anonymkode: f9b60...166 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #38 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Du vil bli sett ned på av andre Anonymkode: c959b...1e9 Nei Anonymkode: f9b60...166 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #39 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor i alle dager, jeg sverger på mine barns liv! Anonymkode: f7b41...0e7 På dine barns liv, som for øvrig er like gammel som leketøyet ditt. Anonymkode: 69a98...10a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #40 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): På dine barns liv, som for øvrig er like gammel som leketøyet ditt. Anonymkode: 69a98...10a Morsomt at du sier det til henne, men ikke til TS der det er større aldersforskjell. Shame on women. Cheer on men. I guess. Det er tydelig at du er sint over at hun koser seg og du mislykkes med å dra damer. Patetisk.. Anonymkode: 7d6b0...4e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå