veslemy2006 Skrevet 29. januar #1 Del Skrevet 29. januar Gladkokken I farmen for ett grisete mannfolk. Han hadde ALDRI fått jobb hos meg. Altså er det noe vi kokker lærer så er det hygiene. Rydd mellom oppgavene, kryssforurensning. Altså jeg blir dårlig. Han er som ett stort barn. Ikke takler Han tilbakemeld godt heller. 9 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 29. januar #2 Del Skrevet 29. januar Jeg har ikke fulgt ham på sosiale medier, men at han kaller seg gladkokken virker helt malplassert etter å ha sett Farmen Kjendis. Snurtekokken passer bedre. 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 29. januar #3 Del Skrevet 29. januar Enig med dere begge 😅 snurt grisekokk er vel mer en god beskrivelse ut fra Farmendeltakelsen å dømme, men jeg følger ikke han i some jeg heller. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk nysgjerrig Skrevet 29. januar #4 Del Skrevet 29. januar En mer uhygienisk mann på et kjøkken skal man lete lenge etter. At han kaller seg kokk er en skam! Hilsen Kokk som blir forbanna på han ! 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 29. januar #5 Del Skrevet 29. januar Surkokken 😂 Eller Surk*ken 👀 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 29. januar #6 Del Skrevet 29. januar Heslig type. Og at han der driver med mat til vanlig, er en påminnelse om at det finnes sko med borrelås for voksne. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsolsol Skrevet 29. januar #7 Del Skrevet 29. januar Jeg har brukt bloggen hans veldig mye, men merker jeg unngår den nå 😅 Snakk om dårlig reklame for seg selv! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 29. januar #8 Del Skrevet 29. januar Han er vel ekstra sur pga de ikke har daglig tilgang på alkohol… Følger man han på snap ser man jo at det drikkes hver eneste dag. I tillegg legger han ut veldig mye rart på grisefylla, som slettes igjen. 2 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. januar #9 Del Skrevet 29. januar Enig med Isabell, man lærer som barn å rydde etter seg på kjøkkenet og ikke drive å avle bakterier slik den grisen der gjør. Og ikke å greie å ta en tilbakemelding… som en trassig treåring. Pinlig. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 29. januar #10 Del Skrevet 29. januar Det Sarita sa om hygiene og yrkesstolthet på kjøkkenet er faktisk ikke bare tull og hysteri. God hygiene burde være punkt 1 for å drive med mat! Til og med kona til Gladkokken synes han roter og griser på kjøkkenet og skrev i brevet til mannen på Farmen at det var ryddigere på kjøkkenet nå som han er borte… 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pakini Skrevet 29. januar #11 Del Skrevet 29. januar Har brukt masse av oppskriftene hans, ikke sett farmen, kommer heller ikke til å gjøre det. Men dette var ikke hyggelig lesing…. uff 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saltakatten Skrevet 29. januar #12 Del Skrevet 29. januar (endret) Gladkokken har gjort et dårlig inntrykk etter farmen kjendis Hadde ikke så mye kjennskap til han fra før Endret 29. januar av saltakatten 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 29. januar #13 Del Skrevet 29. januar Vil si at begge kokkene kom dårlig ut av denne deltakelsen, bare på ulike måter. Ikke alltid det er god merkevarebygging å delta på reality… 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blondine Skrevet 29. januar #14 Del Skrevet 29. januar Gladkokken! Er han noe glad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flareon Skrevet 29. januar #15 Del Skrevet 29. januar Er han kokk da? Trodde han drev med mat og oppskrifter som hobby? Også tilfeldigvis blitt kjendis på den måten? Tenker av den grunn at han neppe er opplært i mattrygghet og bare lager mat til egen familie hjemme på eget kjøkken. Hvor det nå kom frem at kona er den som rydder etter han. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 29. januar #16 Del Skrevet 29. januar Han har restaurant i Østbanehallen i Oslo, men vet ikke om det er han som lager maten, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 29. januar #17 Del Skrevet 29. januar Ninaen skrev (1 time siden): Vil si at begge kokkene kom dårlig ut av denne deltakelsen, bare på ulike måter. Ikke alltid det er god merkevarebygging å delta på reality… Det er så sant! Jeg måtte fortrenge Farmen litt idag da jeg tok med meg et par glass med Saritas til 40% på butikken idag haha. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
veslemy2006 Skrevet 29. januar Forfatter #18 Del Skrevet 29. januar Flareon skrev (47 minutter siden): Er han kokk da? Trodde han drev med mat og oppskrifter som hobby? Også tilfeldigvis blitt kjendis på den måten? Tenker av den grunn at han neppe er opplært i mattrygghet og bare lager mat til egen familie hjemme på eget kjøkken. Hvor det nå kom frem at kona er den som rydder etter Du har kanskje rett. Vet ikke. Følger han ikke. Men jeg som kokk blir flau over at han kaller seg kokk. Er det noe vi som driver med mat er nøye på og er en viktig faktor er hygienen. Hadde Aldri ansatt han på mitt kjøkken etter sett han på farmen. Vill påstå at man trenger ikke så mye opplæring i normal mathygiene heller. De andre som ikke er kokker der inne skjønner det jo. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 29. januar #19 Del Skrevet 29. januar veslemy2006 skrev (9 minutter siden): Du har kanskje rett. Vet ikke. Følger han ikke. Men jeg som kokk blir flau over at han kaller seg kokk. Er det noe vi som driver med mat er nøye på og er en viktig faktor er hygienen. Hadde Aldri ansatt han på mitt kjøkken etter sett han på farmen. Vill påstå at man trenger ikke så mye opplæring i normal mathygiene heller. De andre som ikke er kokker der inne skjønner det jo. Er en tråd om han på rampelys, tror bare han er hobbykokk, men kan ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 29. januar #20 Del Skrevet 29. januar Det er farmen. De har flere oppgaver å gjøre der. Folk er trøtte og sultne. Hva med at andre som kanskje gjorde mindre hjalp mer til? Gladkokken gjør mer enn flere andre der inne. Maten han lager ser utrolig godt ut. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå