AnonymBruker Skrevet 30. januar #41 Del Skrevet 30. januar skreppamedleppa skrev (5 minutter siden): Og Revutjernet ligger utenfor nedslagsfeltet. Det er det det står på. På dette kartet er Revutjernet utenfor nedslagsfeltet og med god margin utenfor området det er forbudt å telte i byfjellet. https://kart.bergen.kommune.no/portal/apps/sites/#/bergenskart/apps/90167eec6e874f248a8d24157bcb8483/explore Har ingenting med nedslagsfeltet, det er et annet lovverk. Dette er en forskrift som gjelder Fløyen og området bak Fløyen (avsluttet ved foten av Blåmannen). Denne forskriften sier at det ikke er lov med leirslagning i området. Bare å ta kontakt med Bymiljøetaten, dersom du tviler. Anonymkode: bf178...cd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #42 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har ingenting med nedslagsfeltet, det er et annet lovverk. Dette er en forskrift som gjelder Fløyen og området bak Fløyen (avsluttet ved foten av Blåmannen). Denne forskriften sier at det ikke er lov med leirslagning i området. Bare å ta kontakt med Bymiljøetaten, dersom du tviler. Anonymkode: bf178...cd4 Jeg lagde ikke denne tråden for å diskutere hvor man kan ha hengekøye i Bergen. Jeg bor heller ikke der, så vennligst la denne saken ligge nå. Anonymkode: 6b165...408 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 30. januar #43 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Har ingenting med nedslagsfeltet, det er et annet lovverk. Dette er en forskrift som gjelder Fløyen og området bak Fløyen (avsluttet ved foten av Blåmannen). Denne forskriften sier at det ikke er lov med leirslagning i området. Bare å ta kontakt med Bymiljøetaten, dersom du tviler. Anonymkode: bf178...cd4 Okidoki, jeg velger å respektere ts og avslutter her så om du ønsker å fortsette får du heller krangle og diskutere med deg selv. Jeg kommer fremdeles til å overnatte der jeg har gjort og det gjør jeg med rein samvittighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #44 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Revurtjern er definitivt innenfor området som er forskriftsfestet. https://lovdata.no/dokument/LF/forskrift/2004-01-23-247 5. Begrensninger på telting, camping og leirslagning Telting, camping og leirslagning er forbudt i Fløyenområdet, med unntak av nærmere bestemte områder omkring Skomakardiket og Fløysletten, kfr. bruksplan for Fløyenområdets arealkategori IIA og IIB. I nevnte områder er telting, camping og leirslagning kun tillatt i henhold til innvilget søknad fra Bergen kommune. Anonymkode: bf178...cd4 skreppamedleppa skrev (1 time siden): Og det er lov å bade der ergo ikke nedslagsfelt til drikkevannsforsyning😉 Dette kan dere diskutere i en egen tråd! Hold dere til trådtittelen! Anonymkode: bb463...b69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 30. januar #45 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Tilfelle TS nå ble tryggere på å ta sin første tur ut i naturen....? Dette er hvorfor jeg telter i hagenog på campingplasser. Den såkalte allemannsretter har så mange begrensinger at man aner ikke hvor noe er lov eller ikke sånn egentlig. Jeg blir bare stresset over å begå lovbrudd og slapper ikke av. Anonymkode: b38d7...e2b Det er ikke strengt. AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Det er jo så mange aggressive folk der ute som ...cd4, så spørs om jeg tør å gjøre det alene noen gang. Anonymkode: 6b165...408 Sånne finnes bare på nett. Folk i naturen er avslappet. Logge av internett og sove i naturen er helt konge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. januar #46 Del Skrevet 30. januar AnonymBruker skrev (7 timer siden): Dette kan dere diskutere i en egen tråd! Hold dere til trådtittelen! Anonymkode: bb463...b69 Tråden er jo stein død forlengst uten disse 2... Anonymkode: 0392f...12f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå