Gå til innhold

Jeg stjal en bursdagsinvitasjon

AnonymBruker
Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor lavt er det mulig å synke…. Dette var virkelig lavmål.

Anonymkode: c70a5...feb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Haha, perfekt. Legg den tilbake men kast den bak skapet, så de tror at invitasjonen falt bak skapet og derfor at de ikke så det. Og kanskje ser de ikke invitasjonen før det er for sent å komme til bursdag. 😅

Anonymkode: d17ba...739

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 17.36):

Invitasjonen har lagt der siden før helgen, ungen vet nok ingenting om dette selskapet.

Det er vanskelig å stå i en situasjon når ungen min blir slått og regelrett mobbet av et barn uten noe grensesetting. 

Anonymkode: 9e8f2...be4

Ekspander  

Du snakker om et lite barnehagebarn... Et barn under 6 år. Om dette barnet har spesielle behov, så skal jeg love deg at det er dette barnet som er mobbeofferet og vil bli fryst ut. Spesielt av barn som har foreldre med samme holdning som deg.

Anonymkode: e188f...8c6

• Liker 19
  • Hjerte 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor i all verden tar du ikke opp problematikken med personalet istedenfor å naske til deg en invitasjon, hvilket ikke ville ha løst noen ting? 
Du skjønner vel at du ble en mobber du også plutselig ? 

Anonymkode: 1e285...4ab

• Liker 7
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 17.50):

Hvorfor i all verden tar du ikke opp problematikken med personalet istedenfor å naske til deg en invitasjon, hvilket ikke ville ha løst noen ting? 

Ekspander  

Et voksent menneske som mobber og utestenger et barnehagebarn.

Anonymkode: e188f...8c6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde glemt hvor gøy det er med diskusjonsforum! Denne trådstarteren skal ha for kreativitet. Jeg er mer enn underholdt 😃

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Den hadde jeg tatt med i morgen og gjemt bak benken/hylla/skapet. Forhåpentligvis finner de den etter selskapet. Og ingen vet du hadde noe med det å gjøre. 

Ihvertfall aldri innrøm hva du har gjort. De kommer til å dømme deg nord og ned.

Anonymkode: 01521...124

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahahaha 

Whaaat? 

Her snakker vi curlingforelder på HØYT plan.

Kjempeimponert! 

Anonymkode: ff036...90b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å være helt ærlig så støtter jeg deg. Noen ganger må man bare ordne opp selv når hverken foreldre eller lærere/barnehagen tar tak. Hvis denne ungen plager og gjør det vanskelig for ditt barn så kjør på. Jeg ville gjort det samme. *Whoops, den forsvant på magisk vis*

Anonymkode: 924bd...ca1

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eee håper du kødder nå. Virkelig lavmålt gjort. Kjenner blir skikkelig sint.

Jaggu glad der jeg jobbet ble invitasjon levert til ansatt som igjen delte ut til de foresatte, da viste en at kort ikke forsvandt

Anonymkode: e0528...ccf

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker dette åpenbart er en trolletråd.

Men hva løser eller hjelper det egentlig at denne ene invitasjonen forsvant?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.05):

For å være helt ærlig så støtter jeg deg. Noen ganger må man bare ordne opp selv når hverken foreldre eller lærere/barnehagen tar tak. Hvis denne ungen plager og gjør det vanskelig for ditt barn så kjør på. Jeg ville gjort det samme. *Whoops, den forsvant på magisk vis*

Ekspander  

Ja? Og neste dag så stjeler en klær og litt forskjellig ? Det kommer til å funke som fy ! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.12):

Ja? Og neste dag så stjeler en klær og litt forskjellig ? Det kommer til å funke som fy ! 

Ekspander  

Hvorfor skulle man stjele klær?🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Til trolletråd å være vil jeg si 4/10

Anonymkode: 0f176...e8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Å synke på et lavt nivå var det, men gjort er gjort og skjønner at man ønsker å beskytte sitt barn.

Jeg hadde ikke sagt sannheten men lagt tilbake invitasjonen og si at det var to i sekken eller noe sånt. 
Og så hadde jeg tatt en prat med foreldre som arrangerer bursdagen og forklart situasjonen, det kan være en mulighet for at du kan være tilstedet i bursdagen. Det er også en mulighet at andre ungen ikke skal på bursdagen og man lager unødvendig drama for ingenting. 

Skjønner at du føler skam, men noen ganger blir man desperat. Hadde en sånn opplevelse hvor et barn plagde mitt barn, mange møter på skolen og med foreldre. Foreldrene var ressurssterke og klarte å manipulere læreren. Heldigvis fikk de ny lærer som ikke var så konfliktsky og andre ungen måtte bytte klasse. 

Anonymkode: d6d14...fd8

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 17.50):

Ekspander  

Neppe plutselig. 

Anonymkode: 3324b...307

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tror faktisk at hvis du leverer kortet i barnehagen og sier at du fikk to og om de kan sjekke hvem som mangler. Så vil de ikke stusse på det, for det er veldig vanskelig å tro at et voksent menneske stjeler en bursdagsinvitasjon. 

Anonymkode: d6d14...fd8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  mommyaka skrev (På 28.1.2025 den 17.40):

Har du tatt det opp med barnehagen? Med forldre?

Du får være med i bursdag eller holde barnet hjemme 

Ekspander  

Selvfølgelig er dette tatt opp. Foreldrene er nytteløst å snakke til, og det er nok satt noe tiltak på barnet som mobber. De ansatte kan selvfølgelig ikke si noe, men det er en egen voksen som går med barnet flere ganger i uken, så noe skjer.

Og ja, jeg skal være med i bursdag. Det er en 4 årsdag, ingen sender ungene uten tilsyn.

Anonymkode: 9e8f2...be4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...