AnonymBruker Skrevet 28. januar #1 Del Skrevet 28. januar Har lagt merke til at jeg har en svart flekk/prikk på lille tå. Et par dager siden jeg la merke til den. Kan ikke huske å ha slått meg, men det er et slags hakk? ved siden av prikken. Bør jeg bli bekymret? Anonymkode: 7f280...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #2 Del Skrevet 28. januar Hadde på gellack som måtte tas så da la jeg merke til denne. Ts Anonymkode: 7f280...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 28. januar #3 Del Skrevet 28. januar Ikke ta på neglelakk. Følg med på den. Hvis flekken flytter seg nedover når neglen vokser, så er det ikke farlig. Men hvis det blir en strek, så gå til lege. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #4 Del Skrevet 28. januar Det er strek som er farlig, ikke prikk. Men neglene dine sier nok i fra om at du bør slutte å bruke gel lakk Anonymkode: af982...6cd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #5 Del Skrevet 28. januar Hulderen skrev (12 minutter siden): Ikke ta på neglelakk. Følg med på den. Hvis flekken flytter seg nedover når neglen vokser, så er det ikke farlig. Men hvis det blir en strek, så gå til lege. Skal ikke ta på neglelakk nei. Takk for råd. Anonymkode: 7f280...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #6 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Det er strek som er farlig, ikke prikk. Men neglene dine sier nok i fra om at du bør slutte å bruke gel lakk Anonymkode: af982...6cd Dette var første gang jeg hadde på gellack så har ikke noe å si på selve neglen. ts Anonymkode: 7f280...e1f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå