AnonymBruker Skrevet 28. januar #21 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 15.55): Nei og bare nei. Anonymkode: c48fa...e9f Ekspander Nei og nei? Jeg gjorde det for å få bort lukt fra sluk i bod. Det var det lureste jeg har gjort, og det mange måneder sider. Anonymkode: e10b6...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #22 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.39): Nei og nei? Jeg gjorde det for å få bort lukt fra sluk i bod. Det var det lureste jeg har gjort, og det mange måneder sider. Anonymkode: e10b6...28f Ekspander Joda, men det er litt ulikt hva man stapper i sluk ved privatbolig og hva du lemper nedi i forbindelse med jobb. Anonymkode: 9781d...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #23 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.39): Nei og nei? Jeg gjorde det for å få bort lukt fra sluk i bod. Det var det lureste jeg har gjort, og det mange måneder sider. Anonymkode: e10b6...28f Ekspander Olje i rørene er no go. Alle vet dette. Anonymkode: c48fa...e9f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aerox Skrevet 28. januar #24 Del Skrevet 28. januar https://www.google.com/search?q=courtesy+flush&oq=curtesi&gs_lcrp=EgZjaHJvbWUqCQgDEAAYChiABDIGCAAQRRg5MgkIARAAGAoYgAQyCQgCEAAYChiABDIJCAMQABgKGIAEMgkIBBAAGAoYgAQyCQgFEAAYChiABDIJCAYQLhgKGIAEMgkIBxAAGAoYgAQyCQgIEAAYChiABDIJCAkQABgKGIAEMgkIChAAGAoYgAQyCQgLEC4YChiABDIJCAwQABgKGIAEMgkIDRAAGAoYgAQyCQgOEAAYChiABNIBCDMyMDJqMGo5qAIOsAIB&client=ms-android-samsung-ss&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8&chrome_dse_attribution=1 Courtesy flush.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #25 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 14.41): Dette løses enkelt ved at du trekker ned umiddelbart etter du har bæsjet. Tørker deg gjør du etterpå og skyller ned da og. Så hver gang det kommer en ny ladning ut av rumpa di, skyll ned med en gang. Da blir det ikke mye lukt. Men sitter du der i evigheter og driter, kanskje ser på mobilen, uten å trekke ned umiddelbart, ja da blir det drittlukt. Anonymkode: 6e549...f94 Ekspander Støtter denne!! Men, kanskje vanskelig å ta opp/forslå i plenum😅 Anonymkode: cd253...e3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #26 Del Skrevet 28. januar Det er nok ingenting som hjelper. Eneste som hjelper er at folk slutter å drite... Det kommer lukt uansett. Anonymkode: cc046...782 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #27 Del Skrevet 28. januar A-hunter skrev (På 28.1.2025 den 12.00): Det er bare en ting som hjelper: et godt fungerende avtrekk i taket på WC-rommet og en luftespalte i døren (eller en ventil nede ved gulvet) som sørger for at luften i WC-rommet skiftes ut flere ganger i timen. Om ikke dette er i orden så vil luften fra WC-rommet uansett komme ut i resten av lokalet. Kravet i gjeldende tekniske forskrifter er at toalettrom skal ha avtrekk på 36 m³/time pr toalettskål. Dette sier noe om at luften skal skiftes ut hyppig fra slike rom. Ekspander Etter alle svarene her tror jeg fortsatt ingen har skjønt dette helt essensielle. Anonymkode: e2b09...d8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #28 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 18.58): Joda, men det er litt ulikt hva man stapper i sluk ved privatbolig og hva du lemper nedi i forbindelse med jobb. Anonymkode: 9781d...c67 Ekspander Hvem snakker om på jobb? Hvor fikk du det fra? Anonymkode: e10b6...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #29 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 20.00): Det er nok ingenting som hjelper. Eneste som hjelper er at folk slutter å drite... Det kommer lukt uansett. Anonymkode: cc046...782 Ekspander Enig. Anonymkode: e10b6...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #30 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 19.51): Olje i rørene er no go. Alle vet dette. Anonymkode: c48fa...e9f Ekspander Det legger seg ikke i rørene. Det legger seg som et lokk. Alle vet det. Anonymkode: e10b6...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #31 Del Skrevet 28. januar Vi har vifte på toalettet, men det er ingen manuell bryter på den. Lurer på om den kommer på bare når det dusjes/er fukt i rommet? Så til det som så klart mange sier er essensielt - å flushe med en gang man har gjort nr.2. Det hjelper jo ikke, det har jeg jo selv prøvd. Nå prøver jeg å unngå nr.2 på jobb, men når man har 12-timers skift så er ikke saken alltid så lett. Anonymkode: 143c6...b79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #32 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 20.02): Hvem snakker om på jobb? Hvor fikk du det fra? Anonymkode: e10b6...28f Ekspander TS i det første innlegget, som hele denne tråden er bygd på: AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 10.12): Hei! Jeg trenger råd til hva som kan hjelpe mot lukt på do på jobb?💩 Vi har personaltoalett som går rett inn i felles kontor og puserom, så når noen gjør nr. 2 så lukter det veldig. Er det noen som har tips for å unngå bæsjlukt? Hjelper liksom ikke med luftfrisker ellernoe slikt heller. Anonymkode: 143c6...b79 Ekspander Anonymkode: e4e44...015 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #33 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 22.52): TS i det første innlegget, som hele denne tråden er bygd på: Anonymkode: e4e44...015 Ekspander Som flere gjør snakker jeg om min erfaring. Å bruke " som alle vet og hele tråden er bygd på" høres ut som en jævla narsisistisk hersketeknikk. Anonymkode: e10b6...28f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 29. januar #34 Del Skrevet 29. januar Skru ned temperaturen på do. Hvis det er varmere der enn i tilstøtende rom vil det bli overtrykk som presser lufta ut hver gang døren åpnes. Bonus: Hvis det er 10-12 grader på do blir det kortere besøk der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #35 Del Skrevet 29. januar Æsj, hater personal do på jobb. Jeg husker vi hadde både kvinner og menn som delte en toalett. Var alltid bæsj og det stinker. Husker engang hengte jeg opp en lapp: mø, husk å vaske skåla etter deg! men lukt tenker jeg du ikke får gjort noe med så lenge duftspray er tilgjengelig. Ikke alle som gidder å bruke den Anonymkode: 5bf04...2b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #36 Del Skrevet 29. januar Det som hjelper aller best, er å kjøpe billig sitron oppvasksåpe fra Rema1000 og helle litt i do. Tar ALT. Bæsj, mensblod, you name it. Anonymkode: e2dbf...115 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #37 Del Skrevet 29. januar spinner skrev (På 29.1.2025 den 8.15): Skru ned temperaturen på do. Hvis det er varmere der enn i tilstøtende rom vil det bli overtrykk som presser lufta ut hver gang døren åpnes. Bonus: Hvis det er 10-12 grader på do blir det kortere besøk der. Ekspander 10 grader på badet? Det er oppskriften på fukt og mugg. Heller litt drittlukt enn fuktskadet bad. Anonymkode: 6e549...f94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinner Skrevet 29. januar #38 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 10.12): 10 grader på badet? Det er oppskriften på fukt og mugg. Heller litt drittlukt enn fuktskadet bad. Anonymkode: 6e549...f94 Ekspander Regner med at vi snakker om et standard kontortoalett. Skal mye til å få fuktskade av av folk vasker hendene (og det gjør de jo ikke bestandig heller). Baderom er en helt annen problemstilling. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #39 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 28.1.2025 den 20.03): Det legger seg ikke i rørene. Det legger seg som et lokk. Alle vet det. Anonymkode: e10b6...28f Ekspander Herregud. Anonymkode: c48fa...e9f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #40 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 29.1.2025 den 6.38): Som flere gjør snakker jeg om min erfaring. Å bruke " som alle vet og hele tråden er bygd på" høres ut som en jævla narsisistisk hersketeknikk. Anonymkode: e10b6...28f Ekspander Det er ikke hersketeknikk å gjøre deg oppmerksom på at du ikke leste HI ordentlig og kommer med svar som er irrelevante for TS all den tid man ikke kan bruke samme metoder på en jobbtoalett som hjemme hos seg selv. At du ble fornærmet fordi du selv tok feil og prøver å bedre deg selv ved å beskylde andre for å bruke hersketeknikker får du ta på egen kappe. Anonymkode: 66ccc...902 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå