AnonymBruker Skrevet mandag kl 23:19 #1 Del Skrevet mandag kl 23:19 Har drukket masse Grans ColaX, men siste 4-pakningen jeg kjøpte smaker såpe!! Noen andre som har opplevd det? Anonymkode: 033fd...256 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet mandag kl 23:20 #2 Del Skrevet mandag kl 23:20 Nei, og jeg har drukket den brusen i årevis 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NullHull Skrevet 22 timer siden #3 Del Skrevet 22 timer siden Vi har drukket denne i årevis her i heimen. Pussig at du nevner det, for mannen min har i det siste påpekt det samme. Dvs. han mener den smaker parfyme🫤. Selv kan jeg ikke si at jeg merker noe forskjell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #4 Del Skrevet 19 timer siden NullHull skrev (3 timer siden): Vi har drukket denne i årevis her i heimen. Pussig at du nevner det, for mannen min har i det siste påpekt det samme. Dvs. han mener den smaker parfyme🫤. Selv kan jeg ikke si at jeg merker noe forskjell. Fikk gubben til å prøve to flasker jeg synes smaker såpe, han sa de var rare, men smakte forskjellig. i dag har jeg kjøpt Cola uten sukker og skrevet til Grans. Anonymkode: 033fd...256 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #5 Del Skrevet 19 timer siden Hatt covid…? Eller ‘bare vært forkjøla’ som folk sier nå til dags Anonymkode: 41bdf...958 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hatt covid…? Eller ‘bare vært forkjøla’ som folk sier nå til dags Anonymkode: 41bdf...958 Hadde noe manflu-opplegg rundt nyttår, men har vært fin i det siste. Dette begynte søndag da jeg åpnet en ny firepakning. Cola uten sukker og Pepsi smaker normalt. Anonymkode: 033fd...256 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 9 timer siden #7 Del Skrevet 9 timer siden AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hadde noe manflu-opplegg rundt nyttår Unnskyld meg...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #8 Del Skrevet 4 timer siden Makavelli skrev (5 timer siden): Unnskyld meg...? En luftveisinfeksjon med høy feber og en uke rett ut, manneinfluensa. Kjempesynd i pasienten. Anonymkode: 033fd...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #9 Del Skrevet 4 timer siden Grans sier forøvrig at de ikke har funnet noe feil på prøven fra den batchen og håper jeg fortsatt har tillit til deres produkter. Når 3 av fire flasker i firpakningen smaker dritt, har jeg dessverre ikke det. Anonymkode: 033fd...256 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Makavelli Skrevet 4 timer siden #10 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): En luftveisinfeksjon med høy feber og en uke rett ut, manneinfluensa. Kjempesynd i pasienten. Anonymkode: 033fd...256 Lufteveisinfeksjon med høy feber som resulterer i en uke rett ut er ikke å noe å kimse av. Hvorfor omtaler du det som manneinfluensa? Og rakker du ned på deg selv, eller mannen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #11 Del Skrevet 4 timer siden Vet ikke om dette gjelder Grans, men er det ikke veldig store partier av Coca Cola som er trukket tilbake pga innhold av uheldige stoffer nå nylig? Anonymkode: ff0f0...9fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå