AnonymBruker Skrevet 27. januar #1 Del Skrevet 27. januar Nå er jeg så lei av Brave etter å ha hatt problemer med utallige nettsteder med den, nettsteder som går helt fint på Google Chrome. Dråpen er nå når fb ikke vil laste på Brave heller....så jeg vil bytte. Men hva skal jeg bytte til? Jeg ønsker ikke bruke Google, på grunn av deres innsamling av informasjon og utsiling av treff. Fikk tips av en venninne om å bruke Brave, fordi det skulle være så usensurert....men treffene er faktisk helt likt Google, så hun har ikke peil. Jeg ønsker altså en nettleser som har en bra policy når det gjelder privatliv og sensur, og som virker. Er det noen som har Tor? Duckduck go? Andre som er bra? Anonymkode: caec9...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #2 Del Skrevet 27. januar Firefox? Anonymkode: 5ac3c...2d4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarAldar1on Skrevet 27. januar #3 Del Skrevet 27. januar Duckduck go er soleklar ener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #4 Del Skrevet 27. januar Jaja...lastet ned Tor og forsøkte å logge inn på facebook, men får bare melding om feil passord når jeg vet jeg har riktig passord....sukk. TS Anonymkode: caec9...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Del Skrevet 27. januar TarAldar1on skrev (33 minutter siden): Duckduck go er soleklar ener Ok, prøver den. Kan man velge noe annet utseende på den enn mørkt og lyst? TS Anonymkode: caec9...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Firefox? Anonymkode: 5ac3c...2d4 Hadde den før og likte utseendet, men vet ikke hvor privat den er... TS Anonymkode: caec9...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Del Skrevet 27. januar Jeg liker godt Opera. Men aner ikke noe om sikkerhet og personvern, men er vel neppe noe verre enn f.eks Chrome. Anonymkode: baa63...9c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TarAldar1on Skrevet 27. januar #8 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ok, prøver den. Kan man velge noe annet utseende på den enn mørkt og lyst? TS Anonymkode: caec9...04f Det er jeg ikke sikker på. Bruker bare mørkt selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TBL12 Skrevet 27. januar #9 Del Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Nå er jeg så lei av Brave etter å ha hatt problemer med utallige nettsteder med den, nettsteder som går helt fint på Google Chrome. Dråpen er nå når fb ikke vil laste på Brave heller....så jeg vil bytte. Men hva skal jeg bytte til? Jeg ønsker ikke bruke Google, på grunn av deres innsamling av informasjon og utsiling av treff.Anonymkode: caec9...04f Chrome og Edge er de nettlesere som er mest brukt. Dermed vil de fleste nettsteder være godt testet mot disse nettlesere. Eksempel på andre Chromium baserte nettlesere: Opera, Vivaldi , Ungoogled Chromium Brave er også basert på Chromium. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #10 Del Skrevet 27. januar Ikke imponert over DuckDuckGo. Man får verken oversatt sider, eller spilt videoer på youtube uten annonser, fordi det ikke går an å legge til noe som helst i nettleseren - ingen add ons.... DDG skal liksom selv blokkere annonser da, men på youtube må man altså bruke deres spiller for å spille av videoer uten annonser, noe så tungvint. Er det umulig å finne noe som er privat og samtidig praktisk? TS Anonymkode: caec9...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 7. februar #11 Del Skrevet 7. februar Jeg bruker brave til youtube pga de hælvetes reklamene. Er det andre browsere som også filtrerer ut reklamesøpplet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar #12 Del Skrevet 7. februar Al Bundy skrev (20 minutter siden): Jeg bruker brave til youtube pga de hælvetes reklamene. Er det andre browsere som også filtrerer ut reklamesøpplet? Ja jeg har faktisk fortsatt å bruke den siden jeg fant ut at DuckDuckGo ikke har mulighet for add-ons, og ikke blokkerer youtube-reklame..... jeg har også Adblock lagt til, og den kan man jo legge til i andre nettlesere også. Hos meg så pleier youtube å be meg slå av adblockeren etter en stund, men så slår jeg den på igjen etter et par dager. Vet ikke om det gjelder Adblock-tillegget eller om det er Brave sin adblocker de ser.... Så jeg har altså fortsatt å bruke Brave, men bruker nå DuckDuckGo til facebook siden den nå henger seg opp på Brave TS Anonymkode: caec9...04f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 8. februar #13 Del Skrevet 8. februar Al Bundy skrev (21 timer siden): Jeg bruker brave til youtube pga de hælvetes reklamene. Er det andre browsere som også filtrerer ut reklamesøpplet? Bruker Chrome med Adblock her, det tar som regel det meste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Al Bundy Skrevet 10. februar #14 Del Skrevet 10. februar Okapi skrev (På 8.2.2025 den 12.09): Bruker Chrome med Adblock her, det tar som regel det meste. adblock fungerte på youtube/chrome før, ikke nå lenger. På pc er løsningen brave for youtube bruk. På de chromebooks jeg har må jeg bruke adblock + skip ad. Det fungerer ikke så bra som brave men er det beste jeg har finni til bruk på chromebook. Da slipper jeg å se den jævla reklamen. Og nei jeg betaler ikke for å få en reklamefri youtube nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardenus Skrevet 10. februar #15 Del Skrevet 10. februar Av nettleser så liker jeg godt Opera GX, hvis du går inn i innstillinger å fjerner mye greier. Når det gjelder søkemotor, så fungerer google helt greit, bare ignorer de som er sponset (på toppen som regel) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 11. februar #16 Del Skrevet 11. februar Er du bekymret for personvernet, kan du skaffe deg VPN eller et virusprogram med innebygd VPN. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #17 Del Skrevet 11. februar Pawn Hearts skrev (1 time siden): Er du bekymret for personvernet, kan du skaffe deg VPN eller et virusprogram med innebygd VPN. Det har jeg ikke råd til. TS Anonymkode: caec9...04f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå