Landmus Skrevet 27. januar #1 Skrevet 27. januar Har søkt jobb i NAV. Noen som vet hvor kjapt det går før en får svar? Tenker på avslag, innkalling til samtale og svar etter samtale 😊
mommyaka Skrevet 27. januar #2 Skrevet 27. januar Vel....jeg søkte for 4 år siden..venter forsatt på svar he he... Ofte får du ikke svar i heltatt 5
Landmus Skrevet 27. januar Forfatter #3 Skrevet 27. januar mommyaka skrev (5 minutter siden): Vel....jeg søkte for 4 år siden..venter forsatt på svar he he... Ofte får du ikke svar i heltatt Søkte du i NAV?
AnonymBruker Skrevet 27. januar #5 Skrevet 27. januar Fikk aldri svar den ene gangen jeg søkte jobb i nav. Anonymkode: 89ac3...838 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #6 Skrevet 27. januar Samme erfaring her. Null svar, men det er noen år siden. Anonymkode: 9f23b...446 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #7 Skrevet 27. januar Samme her, fikk aldri svar. Anonymkode: da42e...c65 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar #8 Skrevet 27. januar Samme her. Mange år siden jeg søkte… Anonymkode: 323c1...fc9
Landmus Skrevet 27. januar Forfatter #9 Skrevet 27. januar Oi. I bekreftelsen jeg fikk fra NAV sto det at søkere som ikke var aktuelle, ville på e-post om deg
AnonymBruker Skrevet 27. januar #10 Skrevet 27. januar Fikk ikke svar jeg heller. 7-8 år siden jeg søkte. Anonymkode: 67728...b27
AnonymBruker Skrevet 27. januar #11 Skrevet 27. januar Det varierer veldig. Det er utrolig mange ulike enheter og avdelinger i Nav, og hver enkelt leder organiserer sin egen rekrutteringsprosess. Anonymkode: 9edff...978 3
AnonymBruker Skrevet 27. januar #12 Skrevet 27. januar Da jeg søkte jobb i Nav for mange år siden, ble jeg kalt inn på intervju etter ca. tre måneder. Deretter tok det godt over en måned før jeg fikk tilbud om jobb. Nåværende leder har et helt annet tempo. Her blir søkerlisten gjennomgått helst første virkedag etter søknadsfristen. Da blir de som er aktuelle plukket ut. Når kandidatene er godkjente av HR (som passer på at vi ikke har oversett noen), kaller vi de aktuelle kandidatene inn på intervju. Da får de resterende søkerne svar om at de dessverre ikke er med videre i prosessen. Deretter kjøres det intervjuer og det skrives innstilling. Når denne er klar og godkjent av ansettelsesutvalget, sendes det ut tilbudsbrev. Det holdes kontakt med alle de innstilte mens vi venter på svar fra nummer en, og de som ikke blir innstilt får rask tilbakemelding. Det holdes av tid til å gjennomgå søkerne, og tid til intervju i god tid før søknadsfristen er utløpt, sånn at hele prosessen vanligvis bare tar noen uker. Dette er på et lokalkontor. Regner med at det er stor variasjon innad i etaten. Anonymkode: ffcb9...d7c 3 1
Landmus Skrevet 27. januar Forfatter #13 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da jeg søkte jobb i Nav for mange år siden, ble jeg kalt inn på intervju etter ca. tre måneder. Deretter tok det godt over en måned før jeg fikk tilbud om jobb. Nåværende leder har et helt annet tempo. Her blir søkerlisten gjennomgått helst første virkedag etter søknadsfristen. Da blir de som er aktuelle plukket ut. Når kandidatene er godkjente av HR (som passer på at vi ikke har oversett noen), kaller vi de aktuelle kandidatene inn på intervju. Da får de resterende søkerne svar om at de dessverre ikke er med videre i prosessen. Deretter kjøres det intervjuer og det skrives innstilling. Når denne er klar og godkjent av ansettelsesutvalget, sendes det ut tilbudsbrev. Det holdes kontakt med alle de innstilte mens vi venter på svar fra nummer en, og de som ikke blir innstilt får rask tilbakemelding. Det holdes av tid til å gjennomgå søkerne, og tid til intervju i god tid før søknadsfristen er utløpt, sånn at hele prosessen vanligvis bare tar noen uker. Dette er på et lokalkontor. Regner med at det er stor variasjon innad i etaten. Anonymkode: ffcb9...d7c Da håper jeg det slik her hvor jeg har søkt 😊
AnonymBruker Skrevet 27. januar #14 Skrevet 27. januar Landmus skrev (1 minutt siden): Da håper jeg det slik her hvor jeg har søkt 😊 Krysser fingrene for det. Lykke til! Anonymkode: ffcb9...d7c
Landmus Skrevet 27. januar Forfatter #15 Skrevet 27. januar AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Krysser fingrene for det. Lykke til! Anonymkode: ffcb9...d7c Tusen takk 🥰
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå