Pippi Lotta Skrevet 28. januar #101 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg vil tro at mange ensomme kvinner skulle ønske at de hadde en armkrok å sitte inni en gang i blant. På samme måte så tror jeg at mange ensomme menn skulle ønske at de hadde en elskerinne som kynisk brukte kroppen deres en gang i blant. Hvis jeg har rett i at det finnes en slik forskjell på gruppenivå så betyr det antagelig at kvinner ikke kan definere hva en ensom mann trenger og ikke trenger - like lite som menn kan definere det for kvinner. Kanskje kan heller ikke andre menn definere hva en ensom mann trenger. Det som kvinner ofte ikke forstår med menn (på tross av deres påståtte empati og sosiale skills) er at tilgang på sex er en bekreftelse på en manns dugelighet som mann like mye som det er en stempel-bevegelse etterfulgt av orgasme. For en mann som har møtt på mye motbør og avvisning så er det å bli bekreftet som et «gyldig seksuelt vesen» en stor ting. Det er kanskje vanskelig å forstå for en vakker kvinne (eller attraktiv mann) som stadig får tilbud. Anonymkode: 1850c...20f Jeg forstår at det føles bra å bli bekreftetet også sexuelt og at det behovet blir støre når det sjeldent eller aldri blir deket. Det jeg ikke forstår er at ensom tilsynelatende blir brukt synonymt med kåt i flere tråder her inne på KG? Selv om overskriften sier ensom, så blir 99% av fokuset på "mangel" på sex. Om hovedproblemet er at man ikke får sex, så mener jeg kåt er en bedre beskrivelse på problemet. For ensom tenker jeg handler om mer en bare ønske om å penetrere. Jeg tror kansje det er her "misforståelsen" skjær for meg i mange av disse trådene, for jeg tolker ensom som at man ønsker en form for feleskap med andre mennesker. Når da menn her inne skriver at de vil løse "ensomheten" sin med å betale en dame for samleie (eller lignende fokus), så fremstår det jo ikke som de har noen interese for noen form for feleskap med andre.... Jeg tror kansje dette er en litten åpenbaring for meg, og samtalene vil kansje gi mer mening om jeg begyner å oversete ensom til kåt? Eller misforstår jeg fremdeles helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #102 Del Skrevet 28. januar Pippi Lotta skrev (17 minutter siden): Jeg forstår at det føles bra å bli bekreftetet også sexuelt og at det behovet blir støre når det sjeldent eller aldri blir deket. Det jeg ikke forstår er at ensom tilsynelatende blir brukt synonymt med kåt i flere tråder her inne på KG? Selv om overskriften sier ensom, så blir 99% av fokuset på "mangel" på sex. Om hovedproblemet er at man ikke får sex, så mener jeg kåt er en bedre beskrivelse på problemet. For ensom tenker jeg handler om mer en bare ønske om å penetrere. Jeg tror kansje det er her "misforståelsen" skjær for meg i mange av disse trådene, for jeg tolker ensom som at man ønsker en form for feleskap med andre mennesker. Når da menn her inne skriver at de vil løse "ensomheten" sin med å betale en dame for samleie (eller lignende fokus), så fremstår det jo ikke som de har noen interese for noen form for feleskap med andre.... Jeg tror kansje dette er en litten åpenbaring for meg, og samtalene vil kansje gi mer mening om jeg begyner å oversete ensom til kåt? Eller misforstår jeg fremdeles helt? Ts her. Tror de som er helt uten sosiale relasjoner drømmer om noe mer, kall det nærhet. Om en mann er kåt kan han lett fikse det med å onanere. Å betale for sex vil ikke gjøre en person mindre ensom, heller ikke mindre kåt. Anonymkode: fa383...dec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 28. januar #103 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Ts her. Tror de som er helt uten sosiale relasjoner drømmer om noe mer, kall det nærhet. Om en mann er kåt kan han lett fikse det med å onanere. Å betale for sex vil ikke gjøre en person mindre ensom, heller ikke mindre kåt. Anonymkode: fa383...dec Jeg er helt enig med deg, men fokuset her inne har en tendens til å handle om kun sex (opplever jeg). Så føler jeg ofte snaker "forbi" folk når jeg snaker om ensomhet, men de fokuserer kun på ting som for meg høres ut som "kåthet". Så jeg vet ikke om det er språkforviringer eller hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå