AnonymBruker Skrevet 29. januar #21 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så hyggelig å si til noen med angst.. Anonymkode: 9cea0...5ce Du tenker det er bedre å lyve? Anonymkode: db3c2...e2b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. januar #22 Del Skrevet 29. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 23.57): Datteren min fikk omgangssyken natt til fredag, kastet opp 8 ganger frem til fredag formiddag rundt kl. 11. Hun har ikke kastet opp noe etter det. Hele helgen har jeg gått rundt og vært redd for å bli smittet, da omgangssyke er noe av det verste jeg vet. Går og kjenner etter hele tiden, og blir så stresset at jeg blir kvalm av det. Det er en grusom følelse! Hvor stor er sjansen for at jeg blir syk nå? Det er over 2 døgn siden hun kastet opp, og verken jeg eller samboer har blitt syke til nå. Anonymkode: 3235a...63a Skjønner deg så godt og håper dere slipper mer smitte. Jeg jobber i bhg og får omgangssyken et par ganger hvert år, drar også smitten hjem til egne barn. Jeg har utviklet angst for omgangssyken, det påvirker meg i stor grad når jeg går rundt og venter på neste runde. Jeg blir alltid syk. Anonymkode: ba245...3fd 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå