Gå til innhold

Angst for omgangssyken

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Datteren min fikk omgangssyken natt til fredag, kastet opp 8 ganger frem til fredag formiddag rundt kl. 11. Hun har ikke kastet opp noe etter det. Hele helgen har jeg gått rundt og vært redd for å bli smittet, da omgangssyke er noe av det verste jeg vet. Går og kjenner etter hele tiden, og blir så stresset at jeg blir kvalm av det. Det er en grusom følelse! Hvor stor er sjansen for at jeg blir syk nå? Det er over 2 døgn siden hun kastet opp, og verken jeg eller samboer har blitt syke til nå. 

Anonymkode: 3235a...63a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det har bare gått 2 dager, så dere er ikke helt «trygge» enda. Husk at Norovirus kan overleve 2 uker på klær og overflater, så hvis man slurver med rengjøringen kan man bli smittet i lang tid etter første utbrudd

Anonymkode: 40281...752

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det jeg frykter.. Er veldig nøye med håndvask, og har vasket overflater og toalett etc. nøye med klorin. Får bare prøve å ikke tenke altfor mye på det, men det er ikke så lett. Er så redd for å kaste opp 😔

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Datteren min fikk omgangssyken natt til fredag, kastet opp 8 ganger frem til fredag formiddag rundt kl. 11. Hun har ikke kastet opp noe etter det. Hele helgen har jeg gått rundt og vært redd for å bli smittet, da omgangssyke er noe av det verste jeg vet. Går og kjenner etter hele tiden, og blir så stresset at jeg blir kvalm av det. Det er en grusom følelse! Hvor stor er sjansen for at jeg blir syk nå? Det er over 2 døgn siden hun kastet opp, og verken jeg eller samboer har blitt syke til nå. 

Meget liten. Du har nok hatt viruset tidligere og kroppen din vil ikke ha nøyaktig samme virus to ganger. Eller du har hatt god hygiene og slipper unna å bli syk. 

Anonymkode: 5adf4...92d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Meget liten. Du har nok hatt viruset tidligere og kroppen din vil ikke ha nøyaktig samme virus to ganger. Eller du har hatt god hygiene og slipper unna å bli syk. 

Anonymkode: 5adf4...92d

Krysser fingrene 🤞🏻Fortsatt ikke blitt syk, så prøver å slappe av litt nå. Det er slitsomt å være SÅ redd for det 🙈 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...