AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Datteren min fikk omgangssyken natt til fredag, kastet opp 8 ganger frem til fredag formiddag rundt kl. 11. Hun har ikke kastet opp noe etter det. Hele helgen har jeg gått rundt og vært redd for å bli smittet, da omgangssyke er noe av det verste jeg vet. Går og kjenner etter hele tiden, og blir så stresset at jeg blir kvalm av det. Det er en grusom følelse! Hvor stor er sjansen for at jeg blir syk nå? Det er over 2 døgn siden hun kastet opp, og verken jeg eller samboer har blitt syke til nå. Anonymkode: 3235a...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Det har bare gått 2 dager, så dere er ikke helt «trygge» enda. Husk at Norovirus kan overleve 2 uker på klær og overflater, så hvis man slurver med rengjøringen kan man bli smittet i lang tid etter første utbrudd Anonymkode: 40281...752 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Det jeg frykter.. Er veldig nøye med håndvask, og har vasket overflater og toalett etc. nøye med klorin. Får bare prøve å ikke tenke altfor mye på det, men det er ikke så lett. Er så redd for å kaste opp 😔 Ts Anonymkode: 3235a...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Datteren min fikk omgangssyken natt til fredag, kastet opp 8 ganger frem til fredag formiddag rundt kl. 11. Hun har ikke kastet opp noe etter det. Hele helgen har jeg gått rundt og vært redd for å bli smittet, da omgangssyke er noe av det verste jeg vet. Går og kjenner etter hele tiden, og blir så stresset at jeg blir kvalm av det. Det er en grusom følelse! Hvor stor er sjansen for at jeg blir syk nå? Det er over 2 døgn siden hun kastet opp, og verken jeg eller samboer har blitt syke til nå. Anonymkode: 3235a...63a Meget liten. Du har nok hatt viruset tidligere og kroppen din vil ikke ha nøyaktig samme virus to ganger. Eller du har hatt god hygiene og slipper unna å bli syk. Anonymkode: 5adf4...92d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (6 timer siden): Meget liten. Du har nok hatt viruset tidligere og kroppen din vil ikke ha nøyaktig samme virus to ganger. Eller du har hatt god hygiene og slipper unna å bli syk. Anonymkode: 5adf4...92d Krysser fingrene 🤞🏻Fortsatt ikke blitt syk, så prøver å slappe av litt nå. Det er slitsomt å være SÅ redd for det 🙈 Ts Anonymkode: 3235a...63a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå