AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Trenger egentlig ikke bruke prevensjon, men pga store blødninger og ekstreme menssmerter så vurderer jeg å prøve spiral. Noen som har erfaringer med kyleena? Ønsker selvsagt helst å miste mensen helt, men så lenge jeg slipper å fossblø så er jeg fornøyd. Anonymkode: 8a722...146 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #2 Del Skrevet 16 timer siden Jeg har hatt min i litt over 2 år nå. Ikke mistet mensen helt, men blør kanskje 5-10% av der jeg gjorde før. Startet på den pga kraftige blødninger og økende smerter/pms. Spottet i ett par mnd i starten. Ellers veldig fornøyd Anonymkode: 00dbc...c10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Jeg er på min andre kyleena spiral nå og er veldig fornøyd. Mistet mensen helt og fikk den tilbake litt i form av småblødninger etter ca 4 år med den. Nå når jeg har satt inn ny etter 5 år så har jeg igjen mistet mens. Ingen bivirkninger heller. Anonymkode: 81f11...b6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #4 Del Skrevet 16 timer siden Hvis du vil miste mensen, anbefaler jeg Mirena. Jeg fikk gradvis svakere blødninger av den, og etter ca. 1 år var blødningene borte. Bare litt rosa utflod innimellom. Anonymkode: 0c77b...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden Hadde Kyleena i ca 2,5 år. Først blødde jeg mensenmengde i 7 mnd før den gikk over til normal mens, og helt normal syklus. Altså jeg mistet ikke mensen i det hele tatt. Jeg fikk andre bivirkninger med denne som gjorde at jeg byttet: deprimert, ekstremt lav sexlyst, la mye på meg. Humøret steg fort etter uttak av den! har Mirena nå, satt inn i september. Blødde de første 6-8 ukene, men sparsommelig. Hatt noe spotting uregelmessig etter det, men virker som mensen ikke kommer skikkelkg med denne. Andre bivirkninger jeg har fått av denne er akne. Aldri hatt problemer med kviser eller uren hud, men etter et par uker med denne har jeg fått masse akne på haka, og sliter med å få det bort… Anonymkode: 0f1bb...817 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #6 Del Skrevet 10 timer siden Jeg satte opp Kyleena i august og hadde litt blødninger et par måneder før de stoppet. Seks uker etter innsetting begynte jeg å bli tørr i skjeden og bruke glidemiddel for første gang i mitt liv, og nå er jeg så tørr at jeg klarer ikke å gjennomføre et samleie til tross for glidemiddel. Jeg har alltid hatt mye utflod og når gynekologen satte opp spiralen kommenterte han at jeg var veldig våt, så spiralen har ødelagt sexlivet og underlivet mitt og nå skal den ut! Anonymkode: ffd4e...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå