Gå til innhold

Spørsmål til klarsynt

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er det en klarsynt her som har lyst å hjelpe? Lurer på om jeg og kjæresten kommer til å flytte sammen når barnet hans har flyttet for seg selv? 

Anonymkode: b994b...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Er det en klarsynt her som har lyst å hjelpe? Lurer på om jeg og kjæresten kommer til å flytte sammen når barnet hans har flyttet for seg selv? 

Har du spurt ham og snakket om det? 

Anonymkode: c11df...9f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har du spurt ham og snakket om det? 

Ja, men han nøler litt, virker litt redd. Vi er ellers et stødig par og trygge på hvor vi har hverandre og på at det er oss to på lang sikt. Håpte noen klarsynte fikk opp noen bilder eller info, som kan hjelpe meg videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Ja, men han nøler litt, virker litt redd. Vi er ellers et stødig par og trygge på hvor vi har hverandre og på at det er oss to på lang sikt. Håpte noen klarsynte fikk opp noen bilder eller info, som kan hjelpe meg videre.

Dere er et stødig par og trygge på hverandre. Men han er litt redd? 

Dere må snakke sammen, passende prat alt etter hvor lenge dere har vært sammen, angående den flyttingen. Hvis det er viktig for deg å bo sammen til slutt, må du få det frem, kommunisere det. Hvis han ikke er med på det eller trekker seg til slutt, ja da har du svaret ditt. Du må ikke være redd for å stille spørsmålene, og ikke sitte stille resten av livet mens behovene dine blir oversett. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dere er et stødig par og trygge på hverandre. Men han er litt redd? 

Dere må snakke sammen, passende prat alt etter hvor lenge dere har vært sammen, angående den flyttingen. Hvis det er viktig for deg å bo sammen til slutt, må du få det frem, kommunisere det. Hvis han ikke er med på det eller trekker seg til slutt, ja da har du svaret ditt. Du må ikke være redd for å stille spørsmålene, og ikke sitte stille resten av livet mens behovene dine blir oversett. 

Vi snakker sammen og skal snakke mer sammen. Er du klarsynt? Du svarer mer som en som gir råd uten bruk av klarsyn. Råd er fint det altså, men nå var det helst en klarsynt jeg håpte skulle se på saken😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor er det viktig å flytte sammen etter han er flyttet ut? Hvorfor ikke bo sammen nå? Føler sønnen seg ivaretatt her?

Anonymkode: eb883...778

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Vi snakker sammen og skal snakke mer sammen. Er du klarsynt? Du svarer mer som en som gir råd uten bruk av klarsyn. Råd er fint det altså, men nå var det helst en klarsynt jeg håpte skulle se på saken😊

Jeg tenker at det du trenger mest er å forholde deg til realiteten i dette, dine svar er ganske motstridende om du ser det selv, og jeg mener det godt når jeg sier det. Dette her kan du kun løse ved å snakke om og be om et svar så du ikke kaster bort tid og krefter på noe som kanskje ikke vil skje. Ikke noe forhold er verdt det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det viktig å flytte sammen etter han er flyttet ut? Hvorfor ikke bo sammen nå? Føler sønnen seg ivaretatt her?

Sønnen føler seg godt ivaretatt, det er viktig for oss, vi har et godt forhold. Både jeg og kjæresten har et godt forhold til eksen/moren til sønnen også. Vi tenker på sønnen i dette, og det er derfor vi ikke vil flytte sammen så lenge han bor 50% hos faren. Det er mange grunner til dette, som ikke er noe jeg skal dele her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenker at det du trenger mest er å forholde deg til realiteten i dette, dine svar er ganske motstridende om du ser det selv, og jeg mener det godt når jeg sier det. Dette her kan du kun løse ved å snakke om og be om et svar så du ikke kaster bort tid og krefter på noe som kanskje ikke vil skje. Ikke noe forhold er verdt det. 

Det er umulig å dele såpass mye om et forhold her inne, for at dere skal kunne se og forstå hele situasjonen. Jeg skjønner at du mener det godt😊 Men det er umulig for dere her inne å konkludere eller råde meg til noe når det vet så lite som det jeg har sagt. Det er f.eks mange par som ønsker å bo hver for seg selv om de elsker hverandre og vil være sammen resten av livet. Det blir mer og mer vanlig å være særboere. Det er også mange som frykter å flytte sammen med en kjæreste igjen etter en skilsmisse, f.eks. livredd for at det samme skal skje igjen. Jeg snakker generelt her. Jeg tviler altså ikke på hans kjærlighet til meg eller hans ønske om at det skal være oss to resten av livet, selv om han nøler i samtalen om å flytte sammen. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er umulig å dele såpass mye om et forhold her inne, for at dere skal kunne se og forstå hele situasjonen. Jeg skjønner at du mener det godt😊 Men det er umulig for dere her inne å konkludere eller råde meg til noe når det vet så lite som det jeg har sagt. Det er f.eks mange par som ønsker å bo hver for seg selv om de elsker hverandre og vil være sammen resten av livet. Det blir mer og mer vanlig å være særboere. Det er også mange som frykter å flytte sammen med en kjæreste igjen etter en skilsmisse, f.eks. livredd for at det samme skal skje igjen. Jeg snakker generelt her. Jeg tviler altså ikke på hans kjærlighet til meg eller hans ønske om at det skal være oss to resten av livet, selv om han nøler i samtalen om å flytte sammen. 

Du er ikke helt åpen å dele og da er det vanskelig å hjelpe. Du har sterke meninger rundt dette så jeg tenker løsningen ikke er hjelp til klarsynt, men heller din egen intuisjon :) Du kjenner din situasjon best, og da er det viktig å kommunisere dette videre med din mann!

Sønnen føler seg godt ivaretatt, det er viktig for oss, vi har et godt forhold. Både jeg og kjæresten har et godt forhold til eksen/moren til sønnen også. Vi tenker på sønnen i dette, og det er derfor vi ikke vil flytte sammen så lenge han bor 50% hos faren. Det er mange grunner til dette, som ikke er noe jeg skal dele her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Du er ikke helt åpen å dele og da er det vanskelig å hjelpe. Du har sterke meninger rundt dette så jeg tenker løsningen ikke er hjelp til klarsynt, men heller din egen intuisjon :) Du kjenner din situasjon best, og da er det viktig å kommunisere dette videre med din mann!

Klarsynte kan absolutt være til hjelp, tenker jeg. Klarsynte som får opp bilder og informasjon, kan se noe jeg selv ikke ser, og dermed hjelpe på veien. 
Ja jeg skal selvsagt snakke med han også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Klarsynte kan absolutt være til hjelp, tenker jeg. Klarsynte som får opp bilder og informasjon, kan se noe jeg selv ikke ser, og dermed hjelpe på veien. 
Ja jeg skal selvsagt snakke med han også😊

Jeg er klarsynt og sa automatisk sønn som du aldri sa. Dette fra et menneskelig synspunkt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Jeg er klarsynt og sa automatisk sønn som du aldri sa. Dette fra et menneskelig synspunkt :)

Jeg skjønner, jeg trodde du svarte uten klarsyn lenger opp😊 Ja, jeg må snakke med han om fremtiden og evt bosituasjon. Det er en stund siden vi har snakket om det, men når vi har snakket om det er han nølende, han er redd det skal gå galt, og alt det styret det medbringer med utflytting igjen for begge parter. Han har det styret friskt i minnet med eksen, både flyttestyret, og ubehagelig bosituasjon en stund etter bruddet og før utflytting. Han er redd for å havne der igjen. Han nøler også på andre måter, men her kan jeg ikke si noe, for det vil kunne være avslørende dersom noen kjente leser dette. 

Men hvis du er klarsynt, prøver du da å si at vi mest sannsynlig ikke kommer til å flytte sammen? Jeg tenker ikke egentlig at jeg er motstridende i svarene mine, for man kan jo være i et forhold som føles trygt og stødig uten å bo sammen eller planlegge å bo sammen? Og vi har jo snakket om dette også, og snakker godt sammen, men han er altså nølende foreløpig (sier ikke nei heller, men heller ikke ja). Jeg tror det er en tanke som må modnes hos han, at han er en forsiktig type som trenger tid til store avgjørelser. Ser du et eller annet ved hjelp av klarsyn som kan være opplysende i saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Hvorfor svarer du at det er 'umulig for noen å svare og å konkludere på svar du får'? Er det noen vits å spørre da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (2 minutter siden):

Hvorfor svarer du at det er 'umulig for noen å svare og å konkludere på svar du får'? Er det noen vits å spørre da?

Jeg spør klarsynte om de får opp noe ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...