Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 I dag morges våkna jeg opp med feber og var slapp som en fisk. Gikk likevel på skolen, og ble utrolig sliten fort og begynte å kaldsvette av stress. Ribbeina føles det ut som det står en tjukkas og hopper på, og jeg er svimmel. Kan noen være så greie å si dette ikke er symptomer på influensa og det mest sannsynligvis vil gå over i morra? (hypokonder i dag)
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Dette er ikke symptomer på influensa og du er bedre i morgen.
Gjest Hilde K S Skrevet 6. mars 2006 #3 Skrevet 6. mars 2006 Dersom det ikke er en lungebetennelse, da.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #4 Skrevet 6. mars 2006 Det håper jeg da for all del ikke! Men får se det an en stund, hvis jeg får monsterhals og hovne mandler drar jeg på galehus!
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #5 Skrevet 6. mars 2006 Høres utvilsomt ut som om du har kommet i en tidlig overgangsalder. Det med fører ingen farlige ting, men noen bivirkninger er det: Lysten på sex forsvinner i løpet av få uker og håret ditt vil bli litt stivt og tørt så det er vanskelig å få orden på. Dette kommer til å gå bra Towelie - hva med å melde deg på et heklekurs så du får noe annet å fylle fritiden din med?
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #6 Skrevet 6. mars 2006 Høres utvilsomt ut som om du har kommet i en tidlig overgangsalder. Det med fører ingen farlige ting, men noen bivirkninger er det: Lysten på sex forsvinner i løpet av få uker og håret ditt vil bli litt stivt og tørt så det er vanskelig å få orden på. Dette kommer til å gå bra Towelie - hva med å melde deg på et heklekurs så du får noe annet å fylle fritiden din med? ←
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #7 Skrevet 6. mars 2006 ← Hyyyyysj - jeg hadde planer om at hun skulle tro dette altså.
Ginen Skrevet 6. mars 2006 #8 Skrevet 6. mars 2006 Dette kan skje den beste Hender meg med innimellom at jeg er helt vrak en dag eller to, og så går det over. Ikke noe influensa, men det kan virke sånn akkurat mens det står på. Er kanskje forkjølet noen dager, bare. Noen ganger sier bare kroppen "vent litt", rett og slett. Spesielt hvis det er mye som har foregått i det siste (les: stress). Det er over på onsdag. Ta deg en varm dusj, og lag noe varmt og drikke. Legg deg tidlig. God bedring
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #9 Skrevet 6. mars 2006 Takk for seriøst svar Jeg er bare så møkklei nå, har vært frisk kanskje 1 uke til sammen i løpet av vinteren. Kunne ikke holde meg nå heller for nå kom det enda fler meter med snø og da blir jeg automatisk syk Jeg gir meg selv aldri hvile heller, kanskje det ligger noe i det. Har lyst å ta en fridag fra skolen, men blir nedringt av lærere og medelever som tror jeg har dødd fordi jeg ikke er på skolen en dag.
Gjest gjest1 Skrevet 6. mars 2006 #10 Skrevet 6. mars 2006 Høres utvilsomt ut som om du har kommet i en tidlig overgangsalder. Det med fører ingen farlige ting, men noen bivirkninger er det: Lysten på sex forsvinner i løpet av få uker og håret ditt vil bli litt stivt og tørt så det er vanskelig å få orden på. Dette kommer til å gå bra Towelie - hva med å melde deg på et heklekurs så du får noe annet å fylle fritiden din med? ← Jeg hadde sikkert ledd hvis ikke feita hadde hoppa på ribbeina mine kontinuerlig.
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #11 Skrevet 6. mars 2006 Ok, skal svare seriøst da. Du må spise skikkelig mat, også må du sove 8 timer pr. døgn. Er sikker på at du ikke gjør noen av disse to tingene.
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2006 #12 Skrevet 6. mars 2006 Hjerteklapp i tillegg? I så fall høres det ut som noe lignende det jeg har for tiden, hvilket legen mener er en salig kombo av ekstraslag på hjertet/stress/angslignende symptomer. Ikke særlig stas.
Gjest Gjesta Skrevet 6. mars 2006 #14 Skrevet 6. mars 2006 Kan noen være så greie å si dette ikke er symptomer på influensa og det mest sannsynligvis vil gå over i morra? (hypokonder i dag) ← Se så grei jeg er: Det er symptomer på influensa, og det kommer ikke til å gå over i morra.
Gjest Tristessa Skrevet 6. mars 2006 #15 Skrevet 6. mars 2006 Ok, fikk ikke med meg feberbiten. Da tror jeg også at det er noe influensalignende. Men vær glad for at det ikke er det jeg trodde det var, det er kjipere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå