AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg glemte å kjøpe pepperoni og lurte på om det kan brukes fårepølse på, noen som har prøvd det? Anonymkode: 13cb4...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar På pizza? Nei. Anonymkode: 41760...0f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar På hva da, pizza? Tynne skiver med fårepølse blir sprøstekt i ovn (avhengig av hvor lang tid), så det kan jo bli godt det? Anonymkode: 42cf2...440 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Pizza ja Anonymkode: 13cb4...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar På pizza funker det helt fint, så lenge de som skal spise det liker fårepølse - smaken blir jo nødvendigvis annerledes. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar Det går sikkert, men neimen om jeg ville ha spist det. Anonymkode: fde34...954 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Daria skrev (55 minutter siden): På pizza funker det helt fint, så lenge de som skal spise det liker fårepølse - smaken blir jo nødvendigvis annerledes. Den blir enda mer matkant stekt i ovn, har prøvd pizza med vossafår og vi klarte ikke å spise den opp grøss Anonymkode: c8a51...4ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg glemte å kjøpe pepperoni og lurte på om det kan brukes fårepølse på, noen som har prøvd det? Anonymkode: 13cb4...285 Måtte ty til samme triks i går faktisk. Det fungerte greit med fårepølse. Bare pass på at de ikke blir for mye stekt, kanskje lurt å legge de oppå mot slutten av stek. Anonymkode: 754e6...29f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Nei, fy faen Anonymkode: 3fcf5...f7d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #10 Del Skrevet 26. januar Personlig liker jeg ikke sau på pizza. Tror jeg hadde gått for vegetar Anonymkode: 64e10...08c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #11 Del Skrevet 26. januar Hvordan smakte det, TS? Anonymkode: 42cf2...440 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #12 Del Skrevet 26. januar Salami om en har er bedre. Fårepølse smaker godt stekt ilag med feks egg, ikke like godt på pizza.. Anonymkode: 61029...997 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #13 Del Skrevet 26. januar Æsj. Ikke at jeg liker pepperoni heller, men stekt fårepølse høres ordentlig ekkelt ut. Anonymkode: 694dd...d4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar #14 Del Skrevet 26. januar Eww 🤢🤮 nei, bare nei. Anonymkode: f43e8...58c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 26. januar #15 Del Skrevet 26. januar Jeg hadde ikke spist det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NakenPanda Skrevet 26. januar #16 Del Skrevet 26. januar Fårepølse er knapt nok menneske mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #17 Del Skrevet 28. januar AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 21.33): Hvordan smakte det, TS? Anonymkode: 42cf2...440 Det ble godt faktisk kuttet det opp i litt mindre biter og la det på på slutte. Syntes det smakte dom salami på pizza. Så neste gang skal jeg prøve salami. Anonymkode: 13cb4...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå