Gå til innhold

Analsex og sterke meninger

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Bare vent, nå renner det nok inn av damer her som skal beskylde deg for å være mann 🤣

Anonymkode: 6026f...793

Ja, og det er ikke tilfeldig. Det skinner tydelig gjennom, spesielt på seksualforumet, at vi har med menn å gjøre. Og grunnen til at de holder på slik med å utgi seg som kvinner, er at de forsøker å normalisere ting som de fleste finner helt avtennende og avskyelig. En annen grunn er at de (og det gjelder også på andre underforum) legger opp til svært spesielle tråder for å får svar fra kvinner (hvor kjøper du trusene dine, hva synes du om denne (svært utfordrende) kjolen, og så videre). En skal være stokk dum for ikke å gjennomskue dem.

Jeg har vært i flere langvarige forhold, og ikke en eneste av mennene har noensinne ytret ønske om sånn sex. Ingen har hatt lyst til det. Så jeg mener at det er en svært sær og ensartet gruppe avvikere som liker sånt. Selv om sexfikserte på dette underforumet hyler om hvor "normalt" det er.

Hvis en mann foreslo noe sånt til meg, ville han blitt sendt på dør. Hadde aldri orket en slik type mann.

Anonymkode: cbc2a...ea4

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 26.1.2025 den 10.12):

hva f er anal orgasme? når jeg har fått orgasme av analsex har det vært fordi det har truffet punkter i fitta... rykningene og følelsene har kommet i fitta.

Anonymkode: e0e8c...c39

Jeg kjenner godt forskjell. Vertfall hos meg 🙋‍♀️ Så jo, anal orgasme er en ting.

Anonymkode: c9db9...68e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja, og det er ikke tilfeldig. Det skinner tydelig gjennom, spesielt på seksualforumet, at vi har med menn å gjøre. Og grunnen til at de holder på slik med å utgi seg som kvinner, er at de forsøker å normalisere ting som de fleste finner helt avtennende og avskyelig. En annen grunn er at de (og det gjelder også på andre underforum) legger opp til svært spesielle tråder for å får svar fra kvinner (hvor kjøper du trusene dine, hva synes du om denne (svært utfordrende) kjolen, og så videre). En skal være stokk dum for ikke å gjennomskue dem.

Jeg har vært i flere langvarige forhold, og ikke en eneste av mennene har noensinne ytret ønske om sånn sex. Ingen har hatt lyst til det. Så jeg mener at det er en svært sær og ensartet gruppe avvikere som liker sånt. Selv om sexfikserte på dette underforumet hyler om hvor "normalt" det er.

Hvis en mann foreslo noe sånt til meg, ville han blitt sendt på dør. Hadde aldri orket en slik type mann.

Ikke overraskende kommentar, du bekreftet akkurat hva jeg skrev🤣

Folk er forskjellige, er ikke det fint? Selv om du ikke liker det, så betyr ikke det at andre ikke kan like det. I forholder våres er det hun som er mest ivrig på analsex, personlig gir det meg ikke mye, så jeg gjør det mest for hennes del 😊

Anonymkode: 6026f...793

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ulike stemmer i debatten.

1: De som mener det er en motbydelig praksis (de kan holde tåta)

2: De som mener at mannen er skaphomo hvis han har lyst til å prøve (de kan holde tåta).

3: De som har hatt det og som synes det gjør vondt. Selvfølgelig skal de få dele erfaringer de også.

4: De som synes det er viktig at mennesker får informasjon om analsex før de prøver selv om de ikke selv har erfaring. Mangel på informasjon er et faktisk problem. Analsex er ikke for nybegynnere som utelukkende tenker at dette er spennende og kan prøves uten at man har info om det.

https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/unge-kvinner-og-analsex

Var lege eller annet helsepersonell som ropte varsku om at det var økt forekomst av kvinner med skader etter analsex. Analsex bør ikke fremstilles som det samme eller som 'like enkelt' som vaginalsex. Det bør komme frem, SÆRLIG til unge som vurderer å ha det.

Anonymkode: 7a8d5...a13

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.55):

Etter å ha sett så mange på operasjonsbordet med store skader i rektum på grunn av dette, har jeg sterke meninger ja. Men du synes sikker det er verdt det, å leve resten av livet inkontinent for avføring.

Anonymkode: 68d9c...207

Kilde jeg fant tyder på at 9.9% av kvinner som har hatt anal sex rapporterer fekal inkontinens, mens blant de som ikke har hatt anal sex rapporteres det samme for 7.4%:

»Fecal incontinence rates were higher among women (9.9 vs. 7.4%, P=0.05)»

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC5231615/

Anonymkode: e8522...41e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, og det er ikke tilfeldig. Det skinner tydelig gjennom, spesielt på seksualforumet, at vi har med menn å gjøre.

«Hvis du er uenig med meg så seiler du under falskt flagg. Dvs det er et argument for mitt ståsted.»

»Hvis du er enig med meg så er det et argument for mitt ståsted»

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.55):

Etter å ha sett så mange på operasjonsbordet med store skader i rektum på grunn av dette, har jeg sterke meninger ja. Men du synes sikker det er verdt det, å leve resten av livet inkontinent for avføring.

Anonymkode: 68d9c...207

Kan du fortelle mer? 

er dette en vanlig ting som skjer pga analsex eller er det om man er veldig uforsiktig? 
jeg kan nyte analsex med partneren min men vi varmer opp og aldri har er han hardt hendt - vel kanskje når det nærmer seg klimaks etc.

jeg personlig liker det veldig veldig godt 

Anonymkode: e9c77...2de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 2.11):

Nettopp. Ubeskyttet vaginal sex ble svangerskap, som ble fødsel og store skader. 

Langt flere får skader i en eller annen grad av fødsel enn av analsex. Og det attpåtil når kroppen er laget for å skulle kunne føde.

Så hvorfor skal folk bry seg om at andre mennesker liker analsex? Vaginal sex kan få store følger det også tross alt.

Anonymkode: e9abb...c7b

Mange har skrevet greie innlegg som forklarer hvorfor analsex ikke skal normaliseres, men betraktes som en interesse for spesielt interesserte.

Foreslår at du leser disse.

Når noen skriver at de har fått omfattende skader av vaginal sex er dette ikke korrekt.

Anonymkode: e0f2c...f3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 25.1.2025 den 19.36):

Hvorfor har mange som ikke har prøvd analsex, sååå… sterke meninger om hvor vondt og ekkelt det er. Misforstå meg riktig, det er helt greit å ikke ønske å delta i slikt men dette behov å snakke bokstavelig ut av reva si om noe de ikke har erfaring med er bare patetisk. 

Anonymkode: 88747...05d

Det får du bare tåle at det er sterke (antar du mener negative) meninger om. 

Anonymkode: 4f751...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 16.56):

Ulike stemmer i debatten.

1: De som mener det er en motbydelig praksis (de kan holde tåta)

2: De som mener at mannen er skaphomo hvis han har lyst til å prøve (de kan holde tåta).

3: De som har hatt det og som synes det gjør vondt. Selvfølgelig skal de få dele erfaringer de også.

4: De som synes det er viktig at mennesker får informasjon om analsex før de prøver selv om de ikke selv har erfaring. Mangel på informasjon er et faktisk problem. Analsex er ikke for nybegynnere som utelukkende tenker at dette er spennende og kan prøves uten at man har info om det.

https://nhi.no/for-helsepersonell/fra-vitenskapen/unge-kvinner-og-analsex

Var lege eller annet helsepersonell som ropte varsku om at det var økt forekomst av kvinner med skader etter analsex. Analsex bør ikke fremstilles som det samme eller som 'like enkelt' som vaginalsex. Det bør komme frem, SÆRLIG til unge som vurderer å ha det.

Anonymkode: 7a8d5...a13

Det er motbydelig, og jeg har kkke tenkt å holde tåta. Det får folk tåle å høre. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Razor1976 skrev (På 25.1.2025 den 21.41):

Har du det??! Hva er årsaken da?

Nekter å tro at folk går i stykker fordi de blir pult litt i rompa av og til. Da burde de jo skadet seg hver gang de måtte nr 2 på do

Det er da opplagt? Forskjell på inn og ut. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 27.1.2025 den 17.33):

Kilde jeg fant tyder på at 9.9% av kvinner som har hatt anal sex rapporterer fekal inkontinens, mens blant de som ikke har hatt anal sex rapporteres det samme for 7.4%:

»Fecal incontinence rates were higher among women (9.9 vs. 7.4%, P=0.05)»

https://pmc.ncbi.nlm.nih.gov/articles/PMC5231615/

Vaginal injuries after consensual sexual intercourse — a survey among office-based gynecologists in Hamburg, Germany - PMC

"83.5% of office-based gynecologists reported having observed vaginal injuries after CSI at least once and 59.1% repeatedly."

Vaginal sex er farlig.

Anonymkode: 0f42e...d7c

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Stor pike skrev (14 minutter siden):

Det er da opplagt? Forskjell på inn og ut. 

Det er ikke så opplagt for meg. Det er en ringmuskel? Den må gi etter for et objekt på vei inn eller ut, okke som. Så lenge en bæsj er på vei ut eller en penis/leketøy er inne så er den først og fremst utvidet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Det er motbydelig, og jeg har kkke tenkt å holde tåta. Det får folk tåle å høre. 

Ja, troll lærer vi oss å ignorere etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vaginal injuries after consensual sexual intercourse — a survey among office-based gynecologists in Hamburg, Germany - PMC

"83.5% of office-based gynecologists reported having observed vaginal injuries after CSI at least once and 59.1% repeatedly."

Vaginal sex er farlig.

Anonymkode: 0f42e...d7c

du kan jo bare fortsette med analsex du, ingen som bryr seg om du begynner å lekke fra tarmen

Anonymkode: e0e8c...c39

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen synes analsex beriker sexlivet og det må du tåle å høre.

Anonymkode: 34e55...9b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke så opplagt for meg. Det er en ringmuskel? Den må gi etter for et objekt på vei inn eller ut, 

Peristaltikken din vil ha bæsjen ut. Ikke en penis inn.

Anonymkode: 27bc4...095

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...