AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Slik reklamen påstår? Anonymkode: 66ebd...71e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Nei. Anonymkode: 2f4b5...a3f 26 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Toro er helt greit til sitt bruk. Å hevde at noe er "mer enn godt nok" sier at man ikke har så høye tanker om hva man unner seg selv - eller andre... 11 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar Det tar ikke lenger tid å lage maten fra bunnen. Så hvorfor kjøper folk dette. Hvis man setter seg inn i hva man har tenkt å lage så tar det kun kort tid. Anonymkode: 565ef...5c2 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar Daria skrev (2 minutter siden): Toro er helt greit til sitt bruk. Å hevde at noe er "mer enn godt nok" sier at man ikke har så høye tanker om hva man unner seg selv - eller andre... Ja, det er min tanke og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det tar ikke lenger tid å lage maten fra bunnen. Så hvorfor kjøper folk dette. Hvis man setter seg inn i hva man har tenkt å lage så tar det kun kort tid. Anonymkode: 565ef...5c2 Fordi vi slipper å kjøpe så mange ingredienser, krydder som kastes om noen år osv. Anonymkode: 703c2...cbf 19 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slik reklamen påstår? Anonymkode: 66ebd...71e Det er i alle fall «godt nok». Man legger ikke akkurat kravene til seg selv og eget liv rasjonelt hlyt om man tenker «godt nok» duger - sånn til vanlig. Selvsagt har vi alle dager - vi er syke, triste, slitne etc. - der «godt nok» er det beste vi kan prestere. Og det er nok de dagene, (eller de menneskene som fungerer så dårlig i hverdagen at «godt nok» permanent er deres beste) at Toro sikter seg inn mot. AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det tar ikke lenger tid å lage maten fra bunnen. Så hvorfor kjøper folk dette. Hvis man setter seg inn i hva man har tenkt å lage så tar det kun kort tid. Anonymkode: 565ef...5c2 En reklame har et publikum. En målgruppe. Om du er i målgruppen så liker du reklamen. Om du er utenfor målgruppen så misliker du reklamen. Og det er det meningen du skal gjøre, fordi du aldri uansett kommer til å kjøpe produktet. Å bruke penger på folk utenfor målgruppen er meningsløst for et firma. Toro er ikke for mennesker som liker å lage mat. Ei heller for folk som ikke spesielt liker å lage mat, men som i det minste føler de mestrer oppgaven. Den er for de som føler de mislykkes. For dem som føler alt hjemmelaget blir enten smakløst eller for smakssterk og koster krefter uten å gi resultat. Anonymkode: 3a6a3...17d 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Kjøpte Toro noen ganger da jeg var student, for det var billig og jeg ikke kunne lage f. eks hvit eller brun saus da. Nå er jeg mye mer dreven på kjøkkenet, og det hadde ikke falt meg inn å kjøpe Toro eller annen pulvermat. Ikke smaker det like godt som mat jeg lager fra bunnen av, og jeg prøver å holde meg unna ultraprosessert mat så langt jeg kan. Så Toro er på ingen måte mer enn godt nok, det er ikke godt nok i det hele tatt. Anonymkode: 011f5...515 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar Næh, det smaker ikke spesielt godt Anonymkode: c6352...770 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meowmere Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar Jeg synes det er helt ok, og noen ganger bedre enn hjemmelaget. Kommer an på hva det er. Det er ikke akkurat bare ett produkt det er snakk om her. 22 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar Som base, ja. Følger aldri instruksene på baksiden fra punkt til prikke. Legger til noe ekstra grønnsaker og/eller proteiner i alt av halvfabrikata. Endrer på mengde melk og vann, og i flere sauser og gryter så kan jeg bytte ut vann/melk med fløte. God krydder tilpasset retten er en selvfølge, og nei det betyr ikke bare salt og pepper. Salt og pepper er krydderne jeg bruker aller minst. Det å følge det som står og slik det er tiltenkt, nei. Da synes jeg det er tamt og kjedelig. Anonymkode: 39ac6...59d 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar Jeg synes det er godt, og det gjør at ting går fortere. Kanskje ikke mye fortere, men som noen som sliter med energien pga. konstante kroniske smerter, så hjelper det veldig om jeg sparer 10 minutter på å ha Toro tilgjengelig. Jeg vet at «ren» mat er bedre, men Toro er godt nok. Jeg kan fint lage meg en enkel bowl ol. til middag isteden, bruker langt fra Toro hver eneste dag. Men det gir en enkel middag, som ellers hadde krevd noe mer for å få til. Anonymkode: 0accc...e1f 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlitrendeSjokolade Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar Toro er greit det😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar Syns ofte at mat fra Toro smaker bedre enn det jeg får av hjemmelaget mat hos andre. Er ikke så glad i å lage mat så da er det veldig praktisk med Toro Anonymkode: 63fe2...4c7 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PusheenPusheen Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar Grei base. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 25. januar #16 Del Skrevet 25. januar Ja, godt nok som base. Men jeg endrer og tilsetter diverse for at det skal bli bedre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #17 Del Skrevet 25. januar Ikke for meg, men you do you. Anonymkode: 392e0...6ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #18 Del Skrevet 25. januar Jeg får ikke til å lage mat, og bruker Toro innimellom. Det er nå enten det, fiskepinner eller ingen middag. Anonymkode: 8635d...e43 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 25. januar #19 Del Skrevet 25. januar (endret) Overhodet ikke godt nok. Det er ikke mat. Heldigvis kan man i det minste tilsette mat for å få litt næring av det, men f.eks. tomatsuppen er bare vomfyll som er dårlig for tarmen og helsa. Blir litt bedre om du tilsetter tomater, fløte/kokosmelk og bønner/fullkornsmakaroni. Men da kan man like så godt lage fra bunn. Endret 25. januar av Blåttvann 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #20 Del Skrevet 25. januar Klarer oss veldig fint uten Toro. Men sikkert godt nok for noen. Anonymkode: 65153...8e1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå