AnonymBruker Skrevet 25. januar #1 Del Skrevet 25. januar Jeg har gått ned 13 kilo det siste året. Har ikke gått ned noen ting siste August. Sa plutselig stopp. Men den siste måneden har jeg fått poser under øynene. Ikke rett under øynene, men litt lengere ned. Nå tenker jeg at det har med vektnedgang å gjøre. Så nå er jeg redd for å gå ned de siste 15 kilo. Jeg ser mye eldre, trøtt og sliten ut nå. Noen råd? Anonymkode: d1732...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizard Skrevet 25. januar #2 Del Skrevet 25. januar Det er jo sånn at med mindre fett får man fort et mer slitent ansikt. Alder og hva vekta di er nå har jo også noe å si. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #3 Del Skrevet 25. januar Hvor gammel er du? Kan det ha med alderen å gjøre? Har en venninne som gikk ned over 30 kg for noen år siden, hun fikk også store poser under øynene. Men om det har med vektnedgang å gjøre, eller om det har med alder å gjøre, vet man jo ikke. Har andre venner som også har gått ned mye i vekt, og de har ikke poser under øynene. Det kan hende du hadde fått de posene uansett. Men det er dessverre mange som lagrer fett i ansiktet, og da ser man dessverre eldre ut når dette blir borte. Er ikke så mye å få gjort noe med. Anonymkode: ae42b...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #4 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvor gammel er du? Kan det ha med alderen å gjøre? Har en venninne som gikk ned over 30 kg for noen år siden, hun fikk også store poser under øynene. Men om det har med vektnedgang å gjøre, eller om det har med alder å gjøre, vet man jo ikke. Har andre venner som også har gått ned mye i vekt, og de har ikke poser under øynene. Det kan hende du hadde fått de posene uansett. Men det er dessverre mange som lagrer fett i ansiktet, og da ser man dessverre eldre ut når dette blir borte. Er ikke så mye å få gjort noe med. Anonymkode: ae42b...fba Jeg er 50 år. Anonymkode: d1732...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #5 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg har gått ned 13 kilo det siste året. Har ikke gått ned noen ting siste August. Sa plutselig stopp. Men den siste måneden har jeg fått poser under øynene. Ikke rett under øynene, men litt lengere ned. Nå tenker jeg at det har med vektnedgang å gjøre. Så nå er jeg redd for å gå ned de siste 15 kilo. Jeg ser mye eldre, trøtt og sliten ut nå. Noen råd? Anonymkode: d1732...d16 Oh no. Nå skremmer du meg. Hvor gammel er du? Og hva var vekten din før og etter vektnedgang? På youtube er det en del tips om massasjedeknikker som kan drenere vann fra fjeset. Mange av dem er effektive for å få vekk poser under øynene. Anonymkode: 526f5...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #6 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 50 år. Anonymkode: d1732...d16 Da kan det definitivt ha med alderen å gjøre. Min venninne som gikk ned, var bare 30 da hun gikk ned, men hun var veldig overvektig og mistet mye i ansiktet. Hun er enda overvektig, men fikk altså poser under øynene likevel. Som sagt, kan være genetisk også. Trenger ikke ha noe med kun vektnedgang. Anonymkode: ae42b...fba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #7 Del Skrevet 25. januar Veldig vanlig etter vektnedgang etter fylte 30 år fordi underhudsfettet minker og huden er ikke så elastisk lenger. Jeg nærmer meg 50 år selv og skulle gjerne ha gått ned de siste 5 kiloene - men da vet jeg at ansiktet blir hult og “dradd”🙈 Må liksom velge mellom kilo og rynker når en blir eldre🫠 Anonymkode: 1b0b6...065 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #8 Del Skrevet 25. januar Det er nok alderen. Anonymkode: e0e0e...137 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #9 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Oh no. Nå skremmer du meg. Hvor gammel er du? Og hva var vekten din før og etter vektnedgang? På youtube er det en del tips om massasjedeknikker som kan drenere vann fra fjeset. Mange av dem er effektive for å få vekk poser under øynene. Anonymkode: 526f5...4b8 Jeg er 50 år. Jeg veide 106 kilo og nå er jeg 93 kilo. Takk for tips. Skal sjekke det på YouTube Anonymkode: d1732...d16 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #10 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er nok alderen. Anonymkode: e0e0e...137 Min venninne, noe eldre enn ts, har blitt skinnmager og har fått poser som henger omtrent på kinnbena. Det er nok slik at når vi eldes mister huden elastisitet og når det er minimalt med underhudsfett, vil det danne seg poser. Tenker ikke særlig over det, for min venninne har vært psykisk syk og er nå frisk og ved sitt gamle jeg og vi har det kjempetrivelig i lag. Det er viktigere med en sunn kroppsvekt enn å fokusere på negative endringer som følger med - ansiktsmassasje på YouTube, herregud... Anonymkode: e2da5...709 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #11 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): AnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er viktigere med en sunn kroppsvekt enn å fokusere på negative endringer som følger med - ansiktsmassasje på YouTube, herregud... Negative endringer? 🤣Hva er det som er negativt med teknikker for å lymfedrenere overflødig vann? Hørt om å kunne gjøre begge deler? Ha en sunn kroppsvekt og samtidig få vekk posene? Jeg har selv gått ned over 30 kilo. Så du kan ikke ha mange problemer i livet som tror at lymfedrenasje er akk så grusomt. Anonymkode: 526f5...4b8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #12 Del Skrevet 25. januar Synes det er litt rart at de posene kom nå. Kiloene gikk jeg ned fra Januar til August, men posene har kommet de den siste måneden Anonymkode: d1732...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #13 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Synes det er litt rart at de posene kom nå. Kiloene gikk jeg ned fra Januar til August, men posene har kommet de den siste måneden Anonymkode: d1732...d16 Det er ikke rart når du er 50 år. Anonymkode: e0e0e...137 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #14 Del Skrevet 25. januar Ikke sikkert posene har noe med vektnedgangen å gjøre. Kan hende de hadde kommet uansett. Anonymkode: ae42b...fba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar #15 Del Skrevet 25. januar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ikke sikkert posene har noe med vektnedgangen å gjøre. Kan hende de hadde kommet uansett. Anonymkode: ae42b...fba Tror jeg også. Siden de kom mange måneder etter vektnedgang Anonymkode: d1732...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar #16 Del Skrevet 27. januar Jeg kjøpte krem på lørdag og posene er allerede blitt mindre Anonymkode: d1732...d16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #17 Del Skrevet 28. januar Tipper at minst 90 prosent av dette skyldes genetiske årsaker. Jeg kan gå opp og ned 20 kilo uten at det merkes på ansiktet mitt, det er også typisk for familien på min mors side. Stort sett all vekt legger seg på pupper og rumpe/lår, ansiktet forblir uforandret. Jeg ser det samme hos venninner, noen kan gå opp og ned ganske mye uten at det vises på ansiktet, hos andre er ansiktet det første folk henger seg opp i. Anonymkode: 8dc54...1b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå