Gå til innhold

Spenningshodepine varighet og hjelp?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Etter en dag på jobb med mye stress fikk jeg dundrende hodepine. Jeg ble stresset og anspent av kort frist og en leder hengende over meg. Nå er nakken øm og stiv når jeg trykket på venstre side og hodepinen er på 3. dag. Paracet hjelper ikke.

tips?

Anonymkode: b6871...a1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ibux og paracet sammen.  Så trening for at det ikke skal komme tilbake

Anonymkode: 43e43...8cb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Etter en dag på jobb med mye stress fikk jeg dundrende hodepine. Jeg ble stresset og anspent av kort frist og en leder hengende over meg. Nå er nakken øm og stiv når jeg trykket på venstre side og hodepinen er på 3. dag. Paracet hjelper ikke.

tips?

Anonymkode: b6871...a1b

Søk på YouTube etter avspenningsteknikker. Drikk ekstra nye vann etterpå.

Anonymkode: 3f985...f46

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Avspenningsvideoer fra YouTube, nok vann. Kan prøve Ibux-gelé. Men avspenning er det viktigste. Jeg har best effekt av å gjøre det om kvelden slik at jeg sovner til det. 

Anonymkode: 15614...3e2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du sjekket ut at det ikke er migrene? Her har min datters fastlege sagt til henne i fire år at det må være stresshodepine hun har, sendt henne til optiker for å sjekke syn, fysioterapeut for å sjekke spenninger osv. I fire år har hodepinen ødelagt mye av livet hennes, inkludert at det har gått hardt utover studier. Flaks nok kom hun til en vikarlege sist, som vil at hun skal prøve migrenemedisin for å teste. Datteren min har fått et nytt liv, det viste seg å være migrene gitt og har nå medisiner å ta ved behov. 

Anonymkode: d18a8...5e3

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...