AnonymBruker Skrevet 24. januar #1 Del Skrevet 24. januar Jeg har så lyst å bestille et fly til Dubai om et par uker. Masse varme og sol. Og det er så kult å se hvor fantastisk influenserne har det der. Alt er så ekstravagant rent og fancy. Som 1001 natt. Noen her med tips hva jeg MÅ oppleve og sjekke ut der? Anonymkode: 569cd...67b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #2 Del Skrevet 24. januar Måtte dit i jobb, da med nok tid til å sjekke ut byen (halvannen uke og en hel helg fri). Hadde sagt opp jobben hvis de prøvde å sende meg dit igjen. Jeg er en hvit, heterofil mann og slipper jo da unna det meste ille omtrent uansett hvor jeg er. Men for et sjelløst og utrivelig sted det var på absolutt alle måter. Noen som har gitt en åtteåring et kredittkort uten kredittramme og ingen voksne som noen gang har sjekket innom. Bare med kjipe holdninger i tillegg. Anonymkode: 5153e...293 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå