AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Er det trygt å spise hermetisk lapskaus uten å varme den opp? Da tenker jeg på f eks Trondhjems bryn/lys lapskaus. Jeg skjønner at det smaker best oppvarmet, men lurer altså på om man kan spise det uoppvarmet uten å bli dårlig i magen Anonymkode: 211a2...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Ja Anonymkode: 98706...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
advent Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 Helt ufarlig. Hermetisk lapskaus er allerede varmebehandlet og ferdig til å spises. Endret 3 timer siden av advent 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Det går helt fint. Den er varmebehandlet fra før Anonymkode: 67bc4...2ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden Går fint. Har spist bogskinke på skiva og i pastasalat i hele mitt liv. Anonymkode: 6621b...3c2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jegerrinne Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden Helt trygt. Det er alt varmebehandlet før det blir lagt på boks og forseglet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 fordi? Anonymkode: 6621b...3c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Det ville jeg ikke gjort. Anonymkode: 03b44...794 Det ville ikke jeg heller fordi jeg ikke er glad i kald lapskaus. Farlig er det absolutt ikke! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 44 minutter siden #10 Del Skrevet 44 minutter siden Takk for svar, dere. Grunnen til at jeg spurte er at vi planlegger et beredskapslager der det kanskje blir litt usikre kokemuligheter. Anonymkode: 211a2...bf6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 18 minutter siden #11 Del Skrevet 18 minutter siden Man kan spise alt hermetisk uoppvarmet, da det kokes før det hermetiseres, det er en del av hermetiseringsprosessen: https://no.wikipedia.org/wiki/Hermetisering 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 minutter siden #12 Del Skrevet 13 minutter siden Bra å vite qt vi kan spise det slikt om strømmen sku gå. Anonymkode: 9e77b...ce7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå