AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Vært med dama i ca 1.5 år og bryr meg mye om henne, vill ikke gjøre det slutt. Men sånn seksuelt så merker at at interessen min er veldig dalene, jeg er egentlig likegyldig til om vi har sex eller ikke føler jeg. Jeg klarer så klart fint å gjennomføre ett samleie med henne, men gir meg på en måte ikke så mye mer. Merker ikke noe mer kåthet ovenfor henne, med andre ord! Så hva burda jeg gjøre? Har ikke lyst å gjøre det slutt som sagt, men redd det ikke går noe annen vei, hvis dette ikke snur. Merker på et savn etter nye seksuelle opplevelser og drømmer ofte om andre damer. Liker det ikke, for kunne ønske jeg ikke følte det slik. Anonymkode: 0ddfb...7ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Når det er over etter så kort tid så var du bare forelsket. Det gikk ikke over i at du elsket henne. Elsker du henne vil du ha henne. Så dette forholdet er over. Du er glad i henne men som en venn. Anonymkode: 240bf...ac0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Hvor gamle er dere? Er dere godt voksne eller yngre? Anonymkode: 5d1f2...f7b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #4 Del Skrevet 3 timer siden Mister man lysten på noen etter så kort tid, så er det ikke noe håp. Gjør det slutt, så hun slipper å føle seg dårlig pga du ikke er tiltrukket av henne. Anonymkode: be492...73a 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #5 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Vært med dama i ca 1.5 år og bryr meg mye om henne, vill ikke gjøre det slutt. Men sånn seksuelt så merker at at interessen min er veldig dalene, jeg er egentlig likegyldig til om vi har sex eller ikke føler jeg. Jeg klarer så klart fint å gjennomføre ett samleie med henne, men gir meg på en måte ikke så mye mer. Merker ikke noe mer kåthet ovenfor henne, med andre ord! Så hva burda jeg gjøre? Har ikke lyst å gjøre det slutt som sagt, men redd det ikke går noe annen vei, hvis dette ikke snur. Merker på et savn etter nye seksuelle opplevelser og drømmer ofte om andre damer. Liker det ikke, for kunne ønske jeg ikke følte det slik. Anonymkode: 0ddfb...7ca Hadde du vært kvinne ville dette åpningsinlegget fått ti hjerter. Anonymkode: 4cd5d...48e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kommodevaran Skrevet 1 time siden #6 Del Skrevet 1 time siden Det er sikkert mange som ikke vil like det her, men man bestemmer faktisk i veldig stor grad selv hva og hvem man tenner på. Det handler om hvordan du tenker, hva du fantaserer om, osv. For å si det på en annen måte: gresset blir grønnest der man vanner det. Akkurat nå vanner du ikke forholdet til dama di, du vanner tankene om at du vil ha noe nytt, og du vanner fantasiene om andre damer. Fantaser om din egen kjæreste i stedet. Dytt bort alle andre damer som dukker opp i tankene dine, og dra dama inn i fantasiene i stedet. Hva slags nye seksuelle opplevelser er det du ønsker deg? Er det noe nytt du og dama kunne prøvd? Variert litt med nye stillinger, kink, rollespill eller annet? Husk også at det er vanlig at spenningen ved sex går over etter tid. Og spenning er kult, det, altså, men prøv å se om du faktisk trenger det. Sjansen er stor for at det ikke er nødvendig at alt skal føles spennende absolutt hele tiden. Kanskje du heller klarer å finne noe annet mellom dere, noe dypere, ømmere, mer kjærlig? Gi det er seriøst forsøk, gå all in for å vanne gresset i egen hage, prøv i det minste i et par måneder og se hvor sexlivet ender opp. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #7 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Hadde du vært kvinne ville dette åpningsinlegget fått ti hjerter. Anonymkode: 4cd5d...48e Til og med når ts får gode råd, finner du noe å klage på, sant. Anonymkode: e8810...6ba 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #8 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Når det er over etter så kort tid så var du bare forelsket. Det gikk ikke over i at du elsket henne. Elsker du henne vil du ha henne. Så dette forholdet er over. Du er glad i henne men som en venn. Anonymkode: 240bf...ac0 Tull! Når man er forelsket i starten, er alle mer kåt på den andre enn senere i forholdet. Når man går over til å elske noen, så er det en mye dypere følelse, det å oppriktig være skikkelig glad i den andre med hele sitt hjerte. Det er en mye bedre tilstand, spør du meg. Jeg har vært sammen med kjæresten min i 1,5 år jeg også, og har kommet til den virkelige gode fasen nå, der jeg føler på det å elske den andre. Jeg er mye mer knyttet til han nå, det er en større emosjonell nærhet, mye mer trygghet. Jeg er ikke like kåt på han nå som i starten, men det er det sjelden man er etter den første forelskelsesfasen hvor alt er nytt. Jeg har likevel veldig god sex med han, på en bedre måte faktisk, fordi den emosjonelle nærheten er dypere. Alt endrer seg jo hele tiden. I lengre forhold opplever man gjerne at kåtheten kommer og går i grad, og det samme gjør følelsen av å være glad i den andre. Det er helt naturlig. Anonymkode: 04000...758 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå