Duff Skrevet 4 timer siden #1 Del Skrevet 4 timer siden Fikk en telefon nå, det kom opp "Ukjent" på mobilen. Det var en automatisk telefon fra klarna som snakket om å godkjenne ett beløp i euro...aner ikke hva det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Og hva gjorde du med det . . ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
trøndermann38 Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden Svindel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Fikk samme jeg også nå nettopp, bare å legge på igjen Anonymkode: 6129c...e72 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #5 Del Skrevet 3 timer siden Fikk den i går, tok den fordi jeg ventet på en annen telefon. Svindel, legg på, ikke trykk på noen av valgene😅 Anonymkode: 0df95...543 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Duff Skrevet 3 timer siden Forfatter #6 Del Skrevet 3 timer siden senior skrev (1 time siden): Og hva gjorde du med det . . ? Jeg la på, trykket ikke på valgene den gav. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå