Gå til innhold

71° nord team 2025

refill

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Babyface skrev (4 minutter siden):

Ingen ny episode i dag? Ingen kanaler er så dårlig som TvNorge til å legge ut info! 😤

En kjapp kikk i Max appen forteller meg at dagens episode, som er finale, sendes 20.30 på TVNorge. 

Infoen ligger der for den som er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miomino skrev (59 minutter siden):

En kjapp kikk i Max appen forteller meg at dagens episode, som er finale, sendes 20.30 på TVNorge. 

Infoen ligger der for den som er interessert.

Hvorfor den tonen? Tror du jeg hadde spurt hvis jeg hadde sett svaret selv?Infoen ligger ikke ute her på min app, episode 22 er nyeste som ligger ute, ikke et ord om neste episode, når den kommer eller at det faktisk er bare en episode, finalen, igjen. Episodene pleier å ligge ute lenge før sending på lineær tv.

Endret av Babyface
Skrivefeil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De pleier ikke å legge ut finaleepisoden tidlig på dagen slik de andre «normale» episodene. Slik er det med flere realityprogram på ulike kanaler. Årsaken er sikkert fare for spoiling. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

cookies skrev (22 minutter siden):

De pleier ikke å legge ut finaleepisoden tidlig på dagen slik de andre «normale» episodene. Slik er det med flere realityprogram på ulike kanaler. Årsaken er sikkert fare for spoiling. 

Det er sikkert riktig. De burde kunne informere om det. Ikke et ord på TvNorge sin Facebook-side heller. Merkelig at de ikke skaper litt blest hvis det er finale i kveld. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Babyface skrev (3 timer siden):

Hvorfor den tonen? Tror du jeg hadde spurt hvis jeg hadde sett svaret selv?Infoen ligger ikke ute her på min app, episode 22 er nyeste som ligger ute, ikke et ord om neste episode, når den kommer eller at det faktisk er bare en episode, finalen, igjen. Episodene pleier å ligge ute lenge før sending på lineær tv.

Hæ,"den tonen"? Jeg ga deg svar på ditt spørsmål og informerte om hvor jeg fant det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

For en kjedelig finale. Heiet på Styrk og Rebecka. Dumt det bare blir kunnskap og ikke mer fysiske oppgaver. De la opp til at Kjetil og Ørjan skulle vinne. 🙄

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):
  Skjul innhold

For en kjedelig finale. Heiet på Styrk og Rebecka. Dumt det bare blir kunnskap og ikke mer fysiske oppgaver. De la opp til at Kjetil og Ørjan skulle vinne. 🙄

Det er jo alltid der i selve finalen 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg heiet på Styrk og Rebecca (mest pga Styrk, som er så rolig, lun og fin). Men kjente jeg ble irritert da Rebecca gikk ut og «klaget på dem som klaget på at hun klaget»! Skjerp dere, sa hun. Skjerp deg selv, sier nå jeg: her har du fått en unik mulighet til å være med på 71˚ Nord, noe mange drømmer om og ville vært glad for å få muligheten, men så går du rundt der og sutrer som en bortskjemt prinsesse! Du kunne sagt nei og holdt deg hjemme om friluftslivet passer deg såå dårlig! Ironisk at hun ble kjent gjennom «Norges tøffeste» for større sutreunge ska man leite lenge etter.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huttetutt skrev (22 minutter siden):

Altså, jeg heiet på Styrk og Rebecca (mest pga Styrk, som er så rolig, lun og fin). Men kjente jeg ble irritert da Rebecca gikk ut og «klaget på dem som klaget på at hun klaget»! Skjerp dere, sa hun. Skjerp deg selv, sier nå jeg: her har du fått en unik mulighet til å være med på 71˚ Nord, noe mange drømmer om og ville vært glad for å få muligheten, men så går du rundt der og sutrer som en bortskjemt prinsesse! Du kunne sagt nei og holdt deg hjemme om friluftslivet passer deg såå dårlig! Ironisk at hun ble kjent gjennom «Norges tøffeste» for større sutreunge ska man leite lenge etter.

Styrk er jo en UTROLIG tålmodig fyr som orker å høre på all klagingen. 

Veldig fin sesong, fantastisk norgesreklame som viser litt av alt det norsk natur kan by på. Bare å gratulere de verdige vinnerne !

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare gratulere til Ørjan og Kjetil, vel fortjent!

Styrk gjorde en god figur på TV, måtte heie på han også. Sterk både fysisk og psykisk, sett i forhold til spetakkelet av en makker han måtte dra på

Endret av makkapakka
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har syntes at Kjetil og Ørjan var kjedelig gode hele veien. Men at det ble morsommere å se på dem mot slutten når det ikke var så mye greier med alle de andre. Da fikk man se litt humoren deres og positiviteten også. 

Styrk og Rebecca fortjente jo ikke å vinne. De gikk en kjempelang omvei, og rakk så vidt tilbake til rett sted før "finalestart".  Som altså var at alle skulle hoppe i fallskjerm, og så fraktes videre til Oskarsborg. 
Og der får Kjetil og Ørjan, som hadde rukket frem dagen før og skulle få en fordel av å hentes ut av helikopteret først, 5 minutters forsprang... 

Vil vel nesten tro at selve finalen var en dag senere også. 
De skulle jo være tilbake på madonnaen 10.00. Så fikk de fallskjermkurs. Så kom helikopteret og hentet dem, og så skulle de gjennomføre hopp og landing, før de altså skulle fraktes en del mil videre til Oskarsborg.  Så da kan de jo ikke ha vært fremme ved Oskarsborg før utpå ettermiddagen? Og det ser jo ikke ut som finalen er spilt inn på kvelden.

Dessuten virket jo Rebecca og Styrk relativt uthvilte i finalen. Ikke sånn "Vi har gått noen timer opp et fjell på morgenen" slitne. 

Nei, jeg syntes dette var vel fortjent. Hadde Styrk og Rebecca vunnet på at gutta sleit med dykkingen, og brukte 10 minutter lenger enn Rebecca og Styrk der, så hadde det ikke vært særlig rettferdig.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Verdige vinnera 🥂💐.

Ang finalen slår det meg kvar sesong at finalen er det kjedeligaste med heile 71 grader programmet. Hadde vore kjekt med noko forandring der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig i at det var verdige vinnere.

Samtidig var jo finalen lagt opp slik at de godt kunne ha tapt - selv om de da vant de fleste konkurransene med ganske god margin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Susan Sto Helit skrev (11 timer siden):

Har syntes at Kjetil og Ørjan var kjedelig gode hele veien. Men at det ble morsommere å se på dem mot slutten når det ikke var så mye greier med alle de andre. Da fikk man se litt humoren deres og positiviteten også. 

Styrk og Rebecca fortjente jo ikke å vinne. De gikk en kjempelang omvei, og rakk så vidt tilbake til rett sted før "finalestart".  Som altså var at alle skulle hoppe i fallskjerm, og så fraktes videre til Oskarsborg. 
Og der får Kjetil og Ørjan, som hadde rukket frem dagen før og skulle få en fordel av å hentes ut av helikopteret først, 5 minutters forsprang... 

Vil vel nesten tro at selve finalen var en dag senere også. 
De skulle jo være tilbake på madonnaen 10.00. Så fikk de fallskjermkurs. Så kom helikopteret og hentet dem, og så skulle de gjennomføre hopp og landing, før de altså skulle fraktes en del mil videre til Oskarsborg.  Så da kan de jo ikke ha vært fremme ved Oskarsborg før utpå ettermiddagen? Og det ser jo ikke ut som finalen er spilt inn på kvelden.

Dessuten virket jo Rebecca og Styrk relativt uthvilte i finalen. Ikke sånn "Vi har gått noen timer opp et fjell på morgenen" slitne. 

Nei, jeg syntes dette var vel fortjent. Hadde Styrk og Rebecca vunnet på at gutta sleit med dykkingen, og brukte 10 minutter lenger enn Rebecca og Styrk der, så hadde det ikke vært særlig rettferdig.

Sånt som det der irriterer meg skikkelig. Når det blir lagt frem som at de første blir hentet ut med helikopter først fra der de er og at det virker som de da får det reelle forspranget, men så er det bare juks. Det sier seg selv at de må kurses, fraktes til en annen plass og så fikk de bare 5 minutters forsprang etter at alle har kommet seg til Oscarsborg. De kjørte vel også RIB ut? Forstår ikke hvorfor de skal si det på den måten istedenfor å bare si det som det er. Føler de undervurderer seerne sånn. Var masse av det i Vokteren og det var sinnsykt irriterende.

Endret av Cookiesandcream
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xstrella skrev (5 minutter siden):

Det er TV. Selvsagt er det ikke rett slik det vises. 

Selvfølgelig. Men hvorfor si det på den måten når det etterpå er helt tydelig at det ikke er sånn? Skjønner jo at det skjer mye i produksjonen og at ting ikke er sånn som man ser hele tiden, men det er jo ikke dét som irriterer meg heller.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...