Gå til innhold

71° nord team 2025

refill

Anbefalte innlegg

Tror og håper at Ørjan og Kjetil vinner. Litt flate og kjedelige, men de har vært best gjennom hele sesongen, så en seier vil være fullt fortjent.

Styrk hadde også vært en veldig verdig vinner, men dessverre for meg (personlig) så synes jeg Rebecka ødelegger alt for han. Hun har ikke gjort annent en å syte, klage og være sur. Sorry, Rebecka men det funker ikke.

• Liker 12
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Digger at produksjonen gjennomskuet Rebecka! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (32 minutter siden):

Digger at produksjonen gjennomskuet Rebecka! 

Har dei sagt noko?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.  Men fikk bare inntrykket av det, når Tom fordelte poeng og slik han sa det. 
helt på sin plass - etter hva som er kommet fram i ettertid. Antar at produksjonen skjønte det underveis der. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lin skrev (53 minutter siden):

Nei.  Men fikk bare inntrykket av det, når Tom fordelte poeng og slik han sa det. 
helt på sin plass - etter hva som er kommet fram i ettertid. Antar at produksjonen skjønte det underveis der. 

Mitt inntrykk også. Sjelden Tom er sånn streng (så det mot GGG også). Tvert imot har han pleid å være omsorgsfull osv når folk har skada seg.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 24.3.2025 den 9.45):

S og R hvilte seg gjennom fiskekonkurransen, men vant likevel fordi de fikk guttas fangst.

R faket skade og slapp unna fjellturen.

Håper inderlig ikke de to vinner!

Rettferdig finale hadde vært gutta mot Burre og Pia!

100% enig !

Kjetil & Ørjan fortjener finaleplass, det gjør også Styrk, mens R som har hatt tid til å restituere og lade opp etter å ha jukset seg til skade-fri ( ja, hun innrømmet det på lanseringsfesten ) burde hatt en større tidsstraff.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde faktisk heller sett Pia og Burre i finalen enn Rebecca og Styrk. Og da kun pga Rebeccas oppførsel. Håper virkelig at Kjetil og Ørjan vinner.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pia og Burre rotet bort sjansen sin ved at de brukte så lang tid på å bære de kjeglene. Fordi de ikke evner å samarbeide. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig og rar episode. Sykkel og klatre etappe kan vel umogeleg bli retferdig. Kan være eg framleis er farga over at R fekk kvile seg i form....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...