Gå til innhold

71° nord team 2025

refill

Anbefalte innlegg

Ja, Styrk er åpenbart sterkere alene og fikk også vist en mer sympatisk side uten R ved sin side. Siden hun stod over etappen må han velge sist når det kommer til neste veivalg og går han alene i samme tempo kan han sikkert ta igjen det han evt taper på å måtte gå en lengre eller mer utfordrende rute.

Fantastisk natur!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Boetica skrev (12 timer siden):

Hun gjorde det ikke spesielt bra der. 

Jo, hun gjorde det bra i flere konkurranser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (6 timer siden):

Jo, hun gjorde det bra i flere konkurranser.

Hun var en av de svakeste. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 timer siden):

Hun var en av de svakeste. 

Hun ble jo nr 5?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyface skrev (2 timer siden):

Selvsagt gjorde hun det! Man hørte  jo at hun overspilte veldig da «ulykken» skjedde.

Fryktelig dårlig gjort mot partneren å ikke gidde å gjøre en innsats! Sier det meste om henne.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper vi vet hvem som vinner da. 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er gjort med vilje, men jamringa til Pia og sutringa til Rebekka er langt fra bra tv underholdning. Tror jeg hadde vært flau hadde jeg oppført meg sånn på tv.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (5 timer siden):

Selvsagt gjorde hun det! Man hørte  jo at hun overspilte veldig da «ulykken» skjedde.

Fryktelig dårlig gjort mot partneren å ikke gidde å gjøre en innsats! Sier det meste om henne.

Usympatisk person som sutrer og syter. Å sove seg gjennom fiskekonkurransen + fake kneskade sier en hel del om henne.

• Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i alle verden får S og R delta i semifinalen? R har jo ikke klatret opp den forrige fjellturen og har tatt og hvilt. Ikke var hun skadet heller. B og P, hvor P gjorde en kjempe innsats på forrige topptur, fortjener finaleplass sammen med de suverene guttene. 

• Liker 7
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (5 minutter siden):

Hvorfor i alle verden får S og R delta i semifinalen? R har jo ikke klatret opp den forrige fjellturen og har tatt og hvilt. Ikke var hun skadet heller. B og P, hvor P gjorde en kjempe innsats på forrige topptur, fortjener finaleplass sammen med de suverene guttene. 

Jeg håper folk skjønner hvilken prestasjon det var av P og B i dag da de holdt følge med R og S opp bakken med de monstersekkene! Styrk er født i 2004, Rebekka i 2002. Burre er 1974-modell og Pia 1980-modell! De er altså 30 og 22 år eldre! Og med de sekkene. Pia som jo også bar sekken til Burre på 35 kg på fjell-etappen, som altså er lik vekta damene nå fikk som var definert som kjempetungt! 
Pia er et rivjern jeg har fått stor respekt for gjennom serien. Jeg skjønner ikke dem som synes hun er så irriterende. Hun virker mest av alt usikker innimellom, noe avslutninga i dag kan forklare (det hun sa om selvtillit). Nei, for en dame.  Rebekka kan bare gå hjem og legge seg. 

• Liker 15
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håpar Gutta krutt vinner. Kan umogleg smake godt den seieren for R om ho vinn. Ho seier ho har restutiert godt. Det burde en vel holde godt stilt om, når de andre har klatra høgdemeter på høgdemeter.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg heier på det ene paret som alltid er «åpenbart best». Men her går alt til Kjetil og Ørjan, jeg unner virkelig ikke Rebecca den seieren! Fy søren altså, for en oppførsel. 

• Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unner Styrk seieren. Han har stått på. Nå var hun Nora borte i bryllup også. Hva om de var i finalen?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (7 timer siden):

Unner Styrk seieren. Han har stått på. Nå var hun Nora borte i bryllup også. Hva om de var i finalen?

Hadde ikkje vore verdig vinnar Nora heller, etter mitt syn. 

Styrk verkar som ein flott fyr.Men ein kan ikkje vinne som lag utan alle ledd.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

S og R hvilte seg gjennom fiskekonkurransen, men vant likevel fordi de fikk guttas fangst.

R faket skade og slapp unna fjellturen.

Håper inderlig ikke de to vinner!

Rettferdig finale hadde vært gutta mot Burre og Pia!

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (10 timer siden):

Tror det også handler om at akkurat den etappen var ikke noen «slite seg ut»-etappe, like mye taktikk, og største fordelen Danby hadde av å være alene var å tenke taktikk alene, ikke å «slippe» noen som sinket fysisk. Nora var med på alle de fysisk tunge etappene. I tillegg har det litt å si for min del i alle fall at det var i starten, og at det var godkjent av produksjonen på forhånd. Hadde R vært skikkelig skada hadde det vært noe annet. La dere merke til minen og tonen i kommentaren til Tom da Styrk kom først, da han informerte om 1 poeng? Han virka «misfornøyd», på en måte Tom sjelden er. 
Det kom jo en del reaksjoner på den sesongen med Løke-søstrene også, da den ene var ute i eninga for å spille kamp, og de fikk inn innbyttere med friske bein og kropper. På at det var urettferdig. 
Men reagerer nok ekstra på R når det var så sent i turen, og en så tøff etappe som slet sånn på de andre, og skaden viser seg å være mer «forslått» og at hun kunne fullført turen. De to andre lagene har jo sine kroniske plager som «sinker» dem hver etappe. Du så jo bare Pia i forrige episode da de skulle sitte på knærne på sup’en. Vi reagerer nok fordi R framstår kalkulert og utspekulert på dette, og da fortjener de ikke å vinne. Hadde det vært individuell konkurranse hadde jeg unnet Styrk det.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...