K_mb Skrevet 11. mars #61 Del Skrevet 11. mars (endret) Pås skrev (1 time siden): Jeg liker veldig godt Pia og Burre, synes de fremstår veldig harmoniske, det er åpenbart at det er mye humor i tonen de holder. Helt enig. Jeg synes de er morsomme og forfriskende å se på. Synes de, og spesielt Pia får ufortjent mye tyn her inne. Endret 11. mars av K_mb 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 13. mars #62 Del Skrevet 13. mars (endret) «Hold kjeft din bortskjemte drittunge!» Til dama si. Som har bursdag. Som han ikke husker. Jo, virkelig morsomme og forfriskende. Harmoniske, yess 🙄 Ser for meg hvordan den fyren er når kameraene ikke går. Endret 13. mars av Boetica 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DittHåp Skrevet 14. mars #63 Del Skrevet 14. mars Rebecca som faker en kneskade for å slippe å gå etappen over fjellet er helt håpløst. Hun " orket ikke" å gå den slitsomme turen og ville heller slappe av på hotellet kom det frem på pressekonferansen ifbm lanseringen. Kjetil & Ørjan derimot går på med godt humør og innsatsvilje uten å trenge å jukse seg til fordeler. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 14. mars #64 Del Skrevet 14. mars DittHåp skrev (22 minutter siden): Rebecca som faker en kneskade for å slippe å gå etappen over fjellet er helt håpløst. Hun " orket ikke" å gå den slitsomme turen og ville heller slappe av på hotellet kom det frem på pressekonferansen ifbm lanseringen. Kjetil & Ørjan derimot går på med godt humør og innsatsvilje uten å trenge å jukse seg til fordeler. Litt spent på hvilke konsekvenser det får for Styrk, som velger å fullføre etappen. Noe blir det, og jeg må si at det er på sin plass når en av de velger å avbryte, vondt i kneet eller ei. Men, det var herlig å slippe å høre sytet hennes resten av episoden i går. Ser for meg hvordan hun hadde klaget og sutret i fjellveggen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laia Skrevet 14. mars #65 Del Skrevet 14. mars DittHåp skrev (2 timer siden): Rebecca som faker en kneskade for å slippe å gå etappen over fjellet er helt håpløst. Hun " orket ikke" å gå den slitsomme turen og ville heller slappe av på hotellet kom det frem på pressekonferansen ifbm lanseringen. Kjetil & Ørjan derimot går på med godt humør og innsatsvilje uten å trenge å jukse seg til fordeler. Er faktisk ganske sjokkert over sytingen og den generelle furtne attityden til en som har kan på påberope seg å ha deltatt i «Norges tøffeste». Motsetningen! Det er jo pinlig å være vitne til. Hva med å være litt takknemlig for alt de får oppleve. «Liker seg best inne og på gymmet» sier hun. Javel, hva forventet man når man melder seg på programmet 71 grader Nord? 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. mars #66 Del Skrevet 14. mars DittHåp skrev (2 timer siden): Rebecca som faker en kneskade for å slippe å gå etappen over fjellet er helt håpløst. Hun " orket ikke" å gå den slitsomme turen og ville heller slappe av på hotellet kom det frem på pressekonferansen ifbm lanseringen. Kjetil & Ørjan derimot går på med godt humør og innsatsvilje uten å trenge å jukse seg til fordeler. Den gnaginga og gnåling hun driver med! Styrk er en tålmodig mann. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 14. mars #67 Del Skrevet 14. mars Ja nå er Rebecka tåpelig. Stakkars Styrk. Dette kan bli drepen for forholdet. Hun er så negativ at det surner hele gruppen. Hun som trener så mye burde ha kjempekondisjon. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 14. mars #68 Del Skrevet 14. mars Xstrella skrev (2 timer siden): Ja nå er Rebecka tåpelig. Stakkars Styrk. Dette kan bli drepen for forholdet. Hun er så negativ at det surner hele gruppen. Hun som trener så mye burde ha kjempekondisjon. Liker seg bare på treningssenter vet du… så jo Aleksander Seterstøl i Kompani Lauritsen også, fit og sterk på treningssenter, men ute i naturen hvor du må bruke hele kroppen (og ikke minst huet!) så gikk det i dass gitt… 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 15. mars #69 Del Skrevet 15. mars Ninaen skrev (17 timer siden): Liker seg bare på treningssenter vet du… så jo Aleksander Seterstøl i Kompani Lauritsen også, fit og sterk på treningssenter, men ute i naturen hvor du må bruke hele kroppen (og ikke minst huet!) så gikk det i dass gitt… Ja, er da en ser hvor viktig tur i skog og mark er. Håper de blir med i KL, så får hun trent på utholdenhet og finne verktøy til mindre syt og mer treningsglede. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 15. mars #70 Del Skrevet 15. mars DittHåp skrev (På 14.3.2025 den 7.48): Rebecca som faker en kneskade for å slippe å gå etappen over fjellet er helt håpløst. Hun " orket ikke" å gå den slitsomme turen og ville heller slappe av på hotellet kom det frem på pressekonferansen ifbm lanseringen. Kjetil & Ørjan derimot går på med godt humør og innsatsvilje uten å trenge å jukse seg til fordeler. Litt rart å tenke på nå at hun var deltager i Norges tøffeste… 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. mars #71 Del Skrevet 16. mars Jada, Pia kan være litt mye, men jeg liker henne jeg. Burre derimot…jeg får frysninger. Han er så ufin mot Pia at jeg grøsser. De to siste episodene…det der er ikke bare «når man er sliten»… kanskje ikke så rart hun blir litt irriterende og sånn når hun går i det der hele tida. Fy faen så ekkelt å se på og høre på. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 16. mars #72 Del Skrevet 16. mars Ninaen skrev (1 time siden): Jada, Pia kan være litt mye, men jeg liker henne jeg. Burre derimot…jeg får frysninger. Han er så ufin mot Pia at jeg grøsser. De to siste episodene…det der er ikke bare «når man er sliten»… kanskje ikke så rart hun blir litt irriterende og sånn når hun går i det der hele tida. Fy faen så ekkelt å se på og høre på. Synes motsatt jeg, at det er hun som er mest ufin mot han. Bare gneldring fra henne hele tiden. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 16. mars #73 Del Skrevet 16. mars Spoiler Helt nydelig med en Rebecca-fri episode! Styrk er en maskin og får endelig vist det når surpompen ikke er med og sinker ham. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 16. mars #74 Del Skrevet 16. mars (endret) Babyface skrev (30 minutter siden): Synes motsatt jeg, at det er hun som er mest ufin mot han. Bare gneldring fra henne hele tiden. Ser heller ingen grunn til å beskylde han for å være ufin. Det er nå hun vi hører lyden av. Venter helst på et utbrudd fra ham; jeg. Har knapt hørt at han har kommet til orde. Og når han gjør det snakker hun jo han ned - hvis hun da ikke skryter av ham som om han er en hund; 'så flink du er'. Slitsomt. Endret 16. mars av Lawyam 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 16. mars #75 Del Skrevet 16. mars Babyface skrev (7 timer siden): Skjul innhold Helt nydelig med en Rebecca-fri episode! Styrk er en maskin og får endelig vist det når surpompen ikke er med og sinker ham. Spoiler Han er rå. Ikke rart han vant Norges tøffeste. Han hadde vunnet lett uten sytedamen med i hele programmet. Håper han melder seg på Kompani Lauritzen. 🤗 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ab_naturals Skrevet 16. mars #76 Del Skrevet 16. mars Ninaen skrev (10 timer siden): Jada, Pia kan være litt mye, men jeg liker henne jeg. Burre derimot…jeg får frysninger. Han er så ufin mot Pia at jeg grøsser. De to siste episodene…det der er ikke bare «når man er sliten»… kanskje ikke så rart hun blir litt irriterende og sånn når hun går i det der hele tida. Fy faen så ekkelt å se på og høre på. Helt enig. Føler at rekkefølgen kan være motsatt her, at evnt irriterende oppførsel av pia har blitt sånn pga burres oppførsel mot henne (og ikke andre veien som de fleste kommenterer på). Som om han har gaslightet henne lenge nok til å tro på det selv, at hun er som oftest for mye, får overtenning etc. Sånn at når hun blir entusiastisk over noe trenger han bare se på henne med hevede øyenbryn, også demper hun seg med en gang, "åja jeg lot meg visst rive litt for mye med". Narrativet støttes av omverdenen fordi hun også tror på det selv, og dermed sitter publikum hjemme og dømmer henne gjennom mannens bilde. Ok, høres kanskje litt voldsomt ut og jeg sier ikke at burre nødvendigvis er bevisst på en evnt gaslighting, men jeg tenkte i slike baner nesten fra starten av når jeg så på de to sammen. Det var liksom noe off der. Uansett blir alt bare tullete analyser fra oss som ikke kjenner dem. Jeg vil egentlig ikke bidra til å diskutere ukjente menneskers personlighet, men syntes det har vært så mye nedsnakking av pia at jeg ikke klarte å dy meg med å dele mitt eget inntrykk gjennom skjermen. Som en alternativ teori, uten at noen her i forumet kan påberope seg å sitte på fasit. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 16. mars #77 Del Skrevet 16. mars Grüner skrev (23 timer siden): Litt rart å tenke på nå at hun var deltager i Norges tøffeste… Hun gjorde det ikke spesielt bra der. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ninaen Skrevet 16. mars #78 Del Skrevet 16. mars Ab_naturals skrev (1 time siden): Helt enig. Føler at rekkefølgen kan være motsatt her, at evnt irriterende oppførsel av pia har blitt sånn pga burres oppførsel mot henne (og ikke andre veien som de fleste kommenterer på). Som om han har gaslightet henne lenge nok til å tro på det selv, at hun er som oftest for mye, får overtenning etc. Sånn at når hun blir entusiastisk over noe trenger han bare se på henne med hevede øyenbryn, også demper hun seg med en gang, "åja jeg lot meg visst rive litt for mye med". Narrativet støttes av omverdenen fordi hun også tror på det selv, og dermed sitter publikum hjemme og dømmer henne gjennom mannens bilde. Ok, høres kanskje litt voldsomt ut og jeg sier ikke at burre nødvendigvis er bevisst på en evnt gaslighting, men jeg tenkte i slike baner nesten fra starten av når jeg så på de to sammen. Det var liksom noe off der. Uansett blir alt bare tullete analyser fra oss som ikke kjenner dem. Jeg vil egentlig ikke bidra til å diskutere ukjente menneskers personlighet, men syntes det har vært så mye nedsnakking av pia at jeg ikke klarte å dy meg med å dele mitt eget inntrykk gjennom skjermen. Som en alternativ teori, uten at noen her i forumet kan påberope seg å sitte på fasit. Spot on sånn jeg føler det også. Kommunikasjon er mer enn ord, og det ble så j… tydelig i dagens episode…også når han avbryter osv. Hele kroppsspråket. Fikk vondt i magen. Og at han faktisk sa «hold kjeft din bortskjemte drittunge!» til henne på vei opp…greit å bli tynnslitt når man er sliten, men å si akkurat det til kona di…det er noe spes spør du meg… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 17. mars #79 Del Skrevet 17. mars (endret) Litt vanskelig å vite hvem som var irriterende først, åkke som har de et usunt forhold. Jeg har selv et familiemedlem som Pia, som gnåler om alt og ingenting absolutt hele tiden, så jeg har full forståelse for at Burre enten lukker ørene eller til slutt eksploderer. Jeg liker heller ikke væremåten hennes hvor hun hele tiden prøver å drite ut Burre og hente sympati fra/involvere kamerafolkene/publikum med å legge inn kommentarer som "Skjønner du?!" når hun synes Burre sier noe feil/dumt. Jeg får rett og slett dårlig smak i munnen av å å måtte høre voksne pars krangling/ nagging. Voksne folk burde jaggu lære seg å oppføre seg med andre folk tilstede og vite hva som hører til privatlivet. Endret 17. mars av Babyface 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 17. mars #80 Del Skrevet 17. mars Jeg tror Pia og Burre er veldig klar over at de er på tv. Tror faktisk deres forhold er mye finere enn det fremstår på skjermen. Herlig å få en episode uten Rebecka. Styrk skiner uten henne. Dessverre så ser det ut som hun begrenser han veldig. Gutta boys begynner jeg å like mer og mer. Tror nok de stikker av med seieren, og det vil være veldig fortjent i så tilfelle. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå