Gå til innhold

Fysioterapi i Oslo

Fremhevede innlegg

Gjest Camelia
Skrevet

Hvordan vet jeg hvilke fysioterapeuter som har offentlig avtale?? Har de aller fleste det? Må jeg bare begynne øverst på en evindelig lang liste og ringe?

Hjælp!

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

når jeg fikk henvisning til fysio, spurte jeg legen min jeg..

hun anbefalte et sted som heter Hans og Olav Fysikalske institutt, som ligger i torggata..

men det er jo mulig det er noe register ett sted da...

Gjest Camelia
Skrevet
når jeg fikk henvisning til fysio, spurte jeg legen min jeg..

hun anbefalte et sted som heter Hans og Olav Fysikalske institutt, som ligger i torggata..

men det er jo mulig det er noe register ett sted da...

Torggata hadde passet mer enn ypperlig... :)

Går du/har du gått der? Er det bra? En spesiell fysioterapeut du vil anbefale? Hvor mye betaler/betalte du i egenandel?

Gjest baby-E
Skrevet
Torggata hadde passet mer enn ypperlig...  :)

Går du/har du gått der? Er det bra? En spesiell fysioterapeut du vil anbefale? Hvor mye betaler/betalte du i egenandel?

jeg har desverre ikke fått mulighet til å gå dit ennå, men hun legen min sa de var veldig flinke der...

Egenandelen er jeg ikke sikker på, men det er jo bare å ta en telfon ned dit å høre ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg går til behandling ved Hans og Olaf fysioterapi i Torggata, og er veldig fornøyd. Men jeg går til manuell terapeut da, og har krav på fri behandling pga kroniske plager så jeg betaler bare 50,- per gang. Jeg kjenner ikke til noen "vanlige" fysioterapeuter der, og hvordan egenandelene er ellers, men det er bare å ta en tlf dit :)

Gjest Camelia
Skrevet

Ringte dit i dag, og etter å ha sittet i telefonsløyfe i femten minutter, tok de endelig telefonen. For så å fortelle meg at de hadde dataproblemer og ikke kunne sette meg opp på noen time akkurat da. Det skulle ordne seg i løpet av dagen, og jeg skulle bli oppringt. Det ble jeg ikke...

Ikke noe godt førsteinntrykk, men jeg gir dem en sjanse til! :)

Gjest Gjest
Skrevet
Ringte dit i dag, og etter å ha sittet i telefonsløyfe i femten minutter, tok de endelig telefonen. For så å fortelle meg at de hadde dataproblemer og ikke kunne sette meg opp på noen time akkurat da. Det skulle ordne seg i løpet av dagen, og jeg skulle bli oppringt. Det ble jeg ikke...

Ikke noe godt førsteinntrykk, men jeg gir dem en sjanse til!  :)

Det var jo ikke noe særlig da... Hvis det er noen trøst så slipper du å ha noe med sentralbordet å gjøre når du får fysioterapeut der. De har egne tlf.nr så da er det kjempegreit å bare ringe rett til dem på kontoret. Kan selvfølgelig ikke garantere for alle, for det er mange som jobber der, men jeg har iallefall vært fornøyd, og fått veldig god hjelp der :)

Gjest Camelia
Skrevet

Veldig bra. Fikk ikke følelsen av at sentralborddama hadde funnet opp kruttet, akkurat, så det er flott at man kan nå direkte inn til fysioterapeutene. Jeg ringer i morgen, om ingen ringer meg! ;)

Gjest Gjest
Skrevet

jeg også strevde med å finne fysioterapeut med offentlig avtale nettopp... den første jeg ringte til hadde det men de hadde 3 måneders ventetid! :S så tok jeg en bråsjangs og sendte en epost til et mindre institutt. fikk time nesten på dagen hos de... 50 kr i egenandel! før nyttår var det visst gratis...

Skrevet

Oslo Fysikalske har offentlig avtale, og jeg vet at de har ledige timer nå for tiden! Ligger i Storgata, Operapassasjen. Tlf: 22 42 74 91

Gjest Camelia
Skrevet

Takk igjen for alle svar!

Jeg ble faktisk omsider oppringt fra Hans og Olaf fysikalske, i går kveld nærmere halv ti! Så nå har jeg fått time, om én uke! Men jeg glemte jaggu å spørre om egenandel... Tipper det er 200, som det høres ut som er vanlig. De har i hvertfall offentlig avtale.

Spent på om det vil hjelpe noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...