AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #1 Del Skrevet 10 timer siden Jeg har en som er ganske stor. større enn en ert, men ganske mye mindre enn en drue. Har aldri vondt, men må dytte den inn etter dobesøk. Har noen fjernet, eller gjort annet for å få det bort? Anonymkode: 13be7...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #2 Del Skrevet 4 timer siden Jeg har vært å satt strikker rundt hemoroider. Veldig greit og kjente ikke så mye. Hadde en som ble betent en gang og det var helt forferdelige smerter. Gynekologen Tømte den, heeeeely grusomt! Var høygravid også husker jeg. fjernet senere huden etter hemoroiden, det er noe av det mest smertefulle jeg har vært med på. tiden etter inngrepet var helt forferdelig. Følte jeg skulle besvime og kjentes som jeg revnet hver gang. Anonymkode: 3f96e...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #3 Del Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg har vært å satt strikker rundt hemoroider. Veldig greit og kjente ikke så mye. Hadde en som ble betent en gang og det var helt forferdelige smerter. Gynekologen Tømte den, heeeeely grusomt! Var høygravid også husker jeg. fjernet senere huden etter hemoroiden, det er noe av det mest smertefulle jeg har vært med på. tiden etter inngrepet var helt forferdelig. Følte jeg skulle besvime og kjentes som jeg revnet hver gang. Anonymkode: 3f96e...b8a … hver gang jeg gikk på do 💩 Anonymkode: 3f96e...b8a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #4 Del Skrevet 4 timer siden Fjernet med strikkligatur. Helt greit, vondt noen dager i etterkant. Anonymkode: 5846f...2b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #5 Del Skrevet 4 timer siden Er ikke TS, men tillater å følge opp med noen spørsmål til dere som har gjort det. Privat eller offentlig? Hvis offentlig: Hvor lang ventetid? Hvis privat: Hvor mye kostet det? Anonymkode: d2052...ffb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #6 Del Skrevet 3 timer siden jeg er TS. Lurer på det hun over her spurte om jeg også. Og til dere som har fjernet, var den stor? Anonymkode: 13be7...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #7 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har vært å satt strikker rundt hemoroider. Veldig greit og kjente ikke så mye. Hadde en som ble betent en gang og det var helt forferdelige smerter. Gynekologen Tømte den, heeeeely grusomt! Var høygravid også husker jeg. fjernet senere huden etter hemoroiden, det er noe av det mest smertefulle jeg har vært med på. tiden etter inngrepet var helt forferdelig. Følte jeg skulle besvime og kjentes som jeg revnet hver gang. Anonymkode: 3f96e...b8a ble den borte når du tømte den? Anonymkode: 13be7...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 3 timer siden #8 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): ble den borte når du tømte den? Anonymkode: 13be7...1c1 Jeg oppfattet at restene av den som ble tømt måtte fjernes kirurgisk, og at det var smertefullt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden petterm skrev (14 minutter siden): Jeg oppfattet at restene av den som ble tømt måtte fjernes kirurgisk, og at det var smertefullt. aha, sånn ja=) Anonymkode: 13be7...1c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå