Gjest Bjørnsdatter Skrevet 6. mars 2006 #21 Skrevet 6. mars 2006 Cevita appelsiner (må være cevita!!!) og poteter
Gjest Gjest Skrevet 6. mars 2006 #22 Skrevet 6. mars 2006 finnes så mye, og jeg vet ikke hva som er frukt og hva som er grønnsaker, men er veldig glad i mango (pakistansk/indisk), avocado, broccoli, asparges, kålrot, sommerkål, kiwi og ananas. Poteter hadde jeg også savnet - og de finnes jo i utallige varianter.
Lucky? Skrevet 6. mars 2006 #23 Skrevet 6. mars 2006 Frukt: Pærer kommer som nr 1 her, ellers liker jeg grønne druer, appelsiner og ananas godt også Grønnsaker: champis, gulrot og potet er favoritt der
Hu i Svingen Skrevet 6. mars 2006 #24 Skrevet 6. mars 2006 Druer, appelsiner og kiwi er vinnere. Og squash, asparges og løk (er løk egentlig en grønnsak?). Og soltørkede tomater - MÅ ha i kjøleskapet!
Tusseline Skrevet 6. mars 2006 #25 Skrevet 6. mars 2006 Frukt: norske epler, appelsiner og druer. Grønnsak: brokkoli, avokado, asparges og sopp.
Gjest gjesta Skrevet 6. mars 2006 #26 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Frukt: Ananas og gule epler Grønnsak: brokkoli og asparges Må legge til at jeg liker det aller meste innen frukt og grønt Endret 6. mars 2006 av linck
-Fisken- Skrevet 6. mars 2006 #27 Skrevet 6. mars 2006 Oi! Den der var vanskelig gitt. Fuji epler, grønne epler, druer, blodappelsin, moreller, plommer, melon. Paprika, gulrot, agurk, kålrot, brokkoli, purre, løk, sopp, sukkererter.
Tiit Skrevet 6. mars 2006 #28 Skrevet 6. mars 2006 Det er så utrolig mye godt å finne i av frukt og grønt, at det er vanskelig å skulle si en av hver. Men det som faller meg inn akkurat nå er: Moreller og gulrot. Ellers er jo persille kjempegodt, men det er vel en urt kanskje?
salsera Skrevet 7. mars 2006 #29 Skrevet 7. mars 2006 Hm, det variier ofte. Akkurat nå er det appelsiner og kiwi. Aubergine og brokkoli er kjempegode grønnsaker, men jeg gleder meg til det blir sesong for grønn asparges igjen!
Gjest lillelou Skrevet 7. mars 2006 #30 Skrevet 7. mars 2006 Søte deilige norske plommer om høsten,og saftige,ikke for sure appelsiner.Avokado,cherrytomater,små grønne søte erter og gulrøtter rett fra åkeren.
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #31 Skrevet 7. mars 2006 Brokkoli, avocado og persille( det er ikke akkurat en grønnsak, men jeg bruker den som det) Av frukt elsker jeg for tiden gule epler. Bananer og skogsbær, har en flunkende ny blender
Karro Skrevet 7. mars 2006 #32 Skrevet 7. mars 2006 Elsker både frukt og grønsaker, så å velge to favoritter kan bli litt vanskelig.... Men når det gjelder frukt, tror jeg seieren faller på sharonfrukten. Utrolig godt!!!! Desverre har de det ikke i alle fruktdisker, tror jeg bare har funnet det på Meny- og Megabutikker. Grønsak blir vanskeligere. Potet kanskje...eller blomkål... Jeg lar de dele seieren jeg...
Gjest Catwoman Skrevet 8. mars 2006 #33 Skrevet 8. mars 2006 epler (mest golden og fuji) og appelsiner - det er det det går mest i nå. Ananas og mango/pakistansk mango (når de er gode - er ikke alltid mangoen er like god.) er også godt. Og sitron og lime. Ikke noe jeg går og knasker på sånn alene, men bruker det masse i all slags type mat omtrent. Grønnsaker: brokkoli spiser jeg hele tiden - så den får vel ligge på topp kanskje. Ellers: squash, aubergine, stangselleri (når den er på sesong, og ikke er tråete) - og egentlig de fleste grønnskaer. Er veldig glad i grønnsaker.
agbre Skrevet 8. mars 2006 #34 Skrevet 8. mars 2006 Av grønnsaker må det være fersk, grønn asparges og avokado, som jo egentlig er en frukt. Av frukt er det kiwi. Ellers elsker jeg alt av eksotisk frukt med rare navn som jeg aldri husker Gratulerer med dagen til alle jenter, forresten
-Fisken- Skrevet 8. mars 2006 #35 Skrevet 8. mars 2006 Oi! Den der var vanskelig gitt. Fuji epler, grønne epler, druer, blodappelsin, moreller, plommer, melon. Paprika, gulrot, agurk, kålrot, brokkoli, purre, løk, sopp, sukkererter. ← Glemte mais, sorte oliven og cherrytomater.
Majka Skrevet 9. mars 2006 #36 Skrevet 9. mars 2006 Hmmm... Frukt ol: Fersk ananas, kiwi og jordbær Grønnsaker ol: Advocado, brokkoli og mais Nå ble jeg sulten
Gjest Donna Skrevet 11. mars 2006 #37 Skrevet 11. mars 2006 (endret) Alt varierer med årstiden - men jeg er en storspiser av frukt. Mine favoritter er: Frukt: Plommer Epler (syrlige) Pærer Ananas (frisk) Grønnsaker: Løk Erter Bær: Jordbær Blåbær Endret 11. mars 2006 av Donna
Gjest Gjesta Skrevet 13. mars 2006 #40 Skrevet 13. mars 2006 Broccoli har alltid vært en vinner hos meg. Og nå for tiden elsker jeg appelsiner.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå