AnonymBruker Skrevet 23. januar #21 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja det er dette jeg i utgangspunktet har tenkt, jeg også. Men hvorfor er det så mye i hver ampull? Jeg drypper mange mange dråper i hvert øye, og likevel er det over halvparten igjen i ampullen. Veldig mye går til spille, og det kan vel ikke være meningen? Anonymkode: 2de8f...442 Det er bra med en litt mengde i hver ampull slik at man skal kunne skylle øynene/rengjøre rundt for å fjerne puss. Pleier selv aldri og bare dryppe med noen få dråper saltvann som det skulle være øyedråper. Bedre med litt større mengde saltvann for å få renset ordentlig når det er betennelse. Anonymkode: 4d552...eed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. januar #22 Del Skrevet 23. januar AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er bra med en litt mengde i hver ampull slik at man skal kunne skylle øynene/rengjøre rundt for å fjerne puss. Pleier selv aldri og bare dryppe med noen få dråper saltvann som det skulle være øyedråper. Bedre med litt større mengde saltvann for å få renset ordentlig når det er betennelse. Anonymkode: 4d552...eed Ok, ja det gir mening. Hvor ofte/ hvor mange ampuller bruker du pr dag? Jeg har ikke egentlig betennelse lenger, det ser fint ut nå, men jeg kjenner litt lett kløe/ubehag fortsatt, derfor mener legen det sitter ørlite igjen av betennelsen som vi håper saltvannsdråpene skal ta. Anonymkode: 2de8f...442 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar #23 Del Skrevet 24. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja det er dette jeg i utgangspunktet har tenkt, jeg også. Men hvorfor er det så mye i hver ampull? Jeg drypper mange mange dråper i hvert øye, og likevel er det over halvparten igjen i ampullen. Veldig mye går til spille, og det kan vel ikke være meningen? Anonymkode: 2de8f...442 Fordi de skal produsere, de skal kunne brukes og du skal jobbe for å treffe midt på øyet samtidig som du kniper på ampullene. Drypper med Viscotears og Artelac 10-15 ganger i døgnet og kan ikke fordra det, men er så tørr i øynene at jeg må. Anonymkode: fc938...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå