G.A. Skrevet 6. mars 2006 #1 Skrevet 6. mars 2006 (endret) Nå er jeg nødt til å høre om det er noen andre jenter her som kjenner til dette. Jeg har alltid bare liten blødning når jeg har mensen. Men denne gangen er det noe rart som skjer: Bare en time etter jeg har satt inn tampongen kjenner jeg 'lekkasje'. Går for å sjekke, trusa er våt, men ikke av blod. Begynner å lure på om jeg har tisset på meg. Men når jeg fjerner tampongen, er den også gjennomvåt, ikke av blod, men av en annen fargeløs væske.. Så jeg bare lurer på hav som skjer. Noen som kjenner til dette? Har hatt samme problem? Bør jeg gjør noe med dette? Vil jo ikke løpe å skifte tampong hver time.. Endret 6. mars 2006 av G.A.
Iceglow Skrevet 6. mars 2006 #2 Skrevet 6. mars 2006 Mulig jeg husker feil her, men kan det stemme at du har PCO eller PCOS? I så fall så kan det være en cyste som har sprukket. Kort og svært enkelt forklart kan du si det er en form for innvendige vannblemmer. Ufarlig i seg selv, men slike cyster kan nedsette fruktbarheten.
G.A. Skrevet 6. mars 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2006 Jeg har ikke PCO, men jeg har hatt noen store cyster av og til ja. Tenkte faktisk at det kunne være væske fra noe sånt. Bra å høre det fra deg. Jeg hadde gyn. undersøkelse for noen uker siden, med innvendig UL. Ingen cyster å se da. Kan være en cyste som hadde gjemt seg godt Da velger jeg å ikke bekymre meg for dette lenger. Skal til forsamtale til IVF om 2 uker (tette eggledere). Kan ta opp dette da i sammenheng med den gyn. undersøkelsen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå